Презентація "Яке місце дозвілля в житті людини?"

Про матеріал
Презентація до курсу "Етика" 6 клас НУШ за підручником Т.Мелещенко, О.Желіба, Т.Бакка, Є. Ашортіа, О.Богомаз.Можна використовувати під час дистанційного та очного навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Яке місце дозвілля в житті людини ? 6 клас НУШ “Етика” за підручником Мелещенкo Т. В.

Номер слайду 2

Мій настрій Розгадай ребуси та прочитай прислів’я сховане у хмаринці!https://learningapps.org/watch?v=phsjameuc24

Номер слайду 3

Назар: Який гарний малюнок!Алана: Дякую! Ти справді так вважаєш?Назар: Так! Це твоє хобі?Алана: Можна і так сказати. Назар: Тобі потрібно взяти участь у нашому шкільному конкурсі. Впевнений, перемога буде твоя!1. ЧОМУ ВИНИКАЄ ПОТРЕБА У ВІДПОЧИНКУ І ЯК ЇЇ ЗАДОВОЛЬНИТИ?У вільний час я полюбляю малювати!1. Прочитай діалог. Яке хобі в Алани? 2. Чи є в тебе хобі?Який гарний малюнок!

Номер слайду 4

Розглянь зображення:1. Як ти розумієш поняття «життєва енергія»?2. Як ти думаєш, яка причина втоми дівчини на фото? Коли в тебе виникає втома?3. Назви ознаки, за якими ти визначаєш, що втомився.4. Як втома впливає на етику поведінки людини?Навчання у школі та виконання хатніх справ потребує багато життєвої енергії. Після тривалої розумової чи фізичної роботи відчувається втома. Зникає задоволення від роботи, людина стає дратівливою. Втоми можна позбутися, чергуючи роботу з відпочинком. Саме відпочинок необхідний для відновлення втраченої життєвої енергії: поновлення фізичних сил, психічного здоров'я, підвищення уваги та якості пам'яті, імунної системи, зниження стресу,Що трапилося? У мене зовсім немає сил!Відпочинок просто НЕОБХІДНИЙ!

Номер слайду 5

Відпочинок може бути для кожного різним. Це будь-яка поведінка, спрямована на підвищення фізичного або психічного благополуччя. Відпочинок може бути пасивний і активний. Ступінь відновлення енергії залежить від умов, у яких проводиться відпочинок. Пасивний відпочинок допоможе розслабитися після напруженого трудового дня. Такий відпочинок необхідний кожній людині. Прикладом пасивного відпочинку є сон, читання, прийняття ванни, слухання спокійної музики, спілкування з природою А як ти відпочиваєш?

Номер слайду 6

Активний відпочинок полягає в чергуванні розумового та фізичного навантаження. Активний відпочинок це проведення дозвілля, під час якого людина активно рухається. Незалежно від того, як ти відпочиваєш, така щоденна поведінка може допомогти тобі відновитися після фізичних і розумових навантажень. Бадьорість дає змогу зосередитися на головному, чітко розуміти обставини спілкування та дотримуватися прийнятих етичних норм. Ось чому кращий відпочинок пов'язаний із поліпшенням фізичного та психічного здоров'я. Визнач види активного відпочинку!

Номер слайду 7

1. Розглянь світлину. Визнач причину, чому хлопець заснув. 2. Як сонливість впливає на поведінку людини під час спілкування з іншими? Чому під час спілкування важливо бути бадьорим/ бадьорою? Сон дуже важливий для тебе !

Номер слайду 8

2. ЧОМУ ВИНИКАЄ РОЗМАЇТТЯ ЛЮДСЬКИХ ІНТЕРЕСІВ І ХОБІ?Алергія чому в людей різні способи відпочинку? Адже у всіх різні інтереси. Інтерес спонукає займатися хобі. Хобі - улюблене заняття або розвага зазвичай у вільний час. Тобі не потрібно робити щось настільки структуроване, як у школі чи на гуртку. Ти не відчуваєш додаткового стресу через своєчасне відвідування або виконання завдання до певного часу. Саме ці аспекти дають хобі такий позитивний результат. Робити те, що тобі подо- бається, поза роботою може бути корисним для психічного здоров'я: так зменшуються тривога, рівень стресу й долається депресія.1. Як інтерес народжує хобі?2. Чому улюблена справа поліпшує самопочуття?3. Чому людина може мати кілька хобі?4. Визнач хобі за графічним зображеннямhttps://youtu.be/ow. OQ5bqh. KRY?feature=shared

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

3. ЯК ОРГАНІЗУВАТИ СВІЙ ВІЛЬНИЙ ЧАС?Вільний час - це час, яким людина може розпорядитися на власний розсуд, який можна використовувати для задоволення своїх потреб і прагнень. Поряд з поняттям «вільний час» використовують поняття «дозвілля». Доба становить 24 години, з яких близько 9 годин середньостатистичний шестикласник/шестикласниця витрачає на сон, 6 годин проводить у школі, година йде на дорогу до школи і назад, приблизно 2 години витрачається на підготовку домашнього завдання, 1 година на прийом їжі і ще 1-на на переодягання та особисту гігієну протягом дня (туалет, ванна, душ). Отож залишається лише чотири години вільного часу. Порівняй свій розпорядок дня із зображеним на схемі!

Номер слайду 12

Керуй своїм часом! Плануй!

Номер слайду 13

Відпочинок!Ура -а!!!Вислови свої почуття

Номер слайду 14

Були труднощі!Важко!Добре, але можу краще!Чудово! Самооцінювання

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Стробикіна Олена Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шеремет Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Більченко Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0