Презентація з досвіду роботи асистента вчителя

Про матеріал
Портфоліо асистента вчителя - оцінка його роботи. Завдяки портфоліо ми можемо проаналізувати результати своєї діяльності, вибрати різні форми та методи роботи з дітьми ООП. В презентації представлені форми та методи роботи вчителя з дітьми ООП. Пропоную зразок презентації асистента вчителя. Його можна використати як основу для власної творчості.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Білопільська гімназія №5 Білопільської міської ради Сумського району Сумської областіПортфоліо асистента вчителя. Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами

Номер слайду 2

Суховій Алла Григорівна Дата народження: 12.03.1974 р. Освіта: вища, Глухівський державний педагогічний університет Спеціальність: початкове навчання Кваліфікація: вчитель початкових класів Педагогічний стаж: 29 років Категорія: спеціаліст першої категорії

Номер слайду 3

Моє життєве кредо: Віддай людині крихітку себе. За це душа наповнюється світлом. Л. Костенко Педагогічне кредо: Кожен учень – це особистість. В нього треба вкладати знання, уміння і частинку своєї душі.

Номер слайду 4

Науково-методична проблема, над якою я працюю: « Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами »

Номер слайду 5

Професійне зростання

Номер слайду 6

Стиль роботи :

Номер слайду 7

Основні принципи роботи:

Номер слайду 8

Інклюзивна освіта учням з особливими освітніми потребами :

Номер слайду 9

Інклюзивна освіта ґрунтується на 8 основних принципах:1. Цінність дитини не залежить від її здібностей та досягнень.2. Кожна дитина здатна відчувати і думати.3. Кожна дитина має право на спілкування і на те, щоб бути почутим.4. Усі діти мають потребу один в одному.5. Справжня освіта може здійснюватися тільки в контексті реальних взаємин.6. Усі діти потребують підтримки і дружби ровесників.7. Для дітей досягнення прогресу швидше може бути в тому, що вони можуть робити, ніж у тому, що не можуть.8. Різноманітність посилює всі сторони життя дитини.

Номер слайду 10

Дистанційне навчання Це форма організації освітнього процесу з використанням комп’ютерних і телекомунiкацiйних технологiй, якi забезпечують iнтерактивну взаємодiю викладачiв та здобувачів освіти на рiзних етапах навчання й самостiйну роботу з матерiалами iнформацiйної мережi. До процесу дистанційного навчання мають бути залучені всі члени команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами, які реалізують індивідуальну програму розвитку дитини.

Номер слайду 11

Дистанційне навчання

Номер слайду 12

Особливості дистанційного навчання

Номер слайду 13

Принципи дистанційного навчання

Номер слайду 14

Реалізація індивідуальної програми розвитку. Дистанційне навчання. Забезпеченнядитини додатковими матеріалами та засобами. Корекційно-розвивальні онлайн-заняття. Зворотній зв’язок. Онлайн-урок. Консультація батьків. Моніторинг виконаних завдань

Номер слайду 15

Рекомендації асистенту вчителя в умовах дистанційного навчання:організовує спільно з учителем освітній процес з використанням технологій дистанційного навчаннязабезпечує комунікацію закладу освіти та батьків (інших законних представників дитини) з метою організації навчання учнів з особливими освітніми потребамкоординує дистанційне навчання з батьками (іншими законними представниками) дитини, у тому числі завчасно попереджає про зміни розкладу, необхідні навчально-дидактичні матеріали здійснює підготовку матеріалів для дистанційного навчання для учнів з особливими освітніми потребами, у тому числі консультує батьків щодо їх використаннязабезпечує підготовку індивідуальних завдань та адаптацію їх до використання в умовах дистанційного навчанняасистує вчителю під час проведення дистанційних занять, до прикладу: допомагає вчителю під час поділу учнів на пари і групи, може приєднуватись до будь-якої пари/групи в будь-який момент, допомагати та виправляти помилки, слідкувати за підняттям рук учнівнадає учню та його батькам (іншим законним представникам) рекомендації щодо дотримання норм при користуванні комп’ютерною технікою

Номер слайду 16

Правила поведінки учнів під час онлайн-уроку. Навчаємось за розкладом. Не запізнюємось на урок. Заходимо тільки під своїм прізвищем та ім’ям. Вмикаємо камеру і вимикаємо мікрофон. Дивимось на монітор та слухаємо учня. Активно працюємо на уроціВідповідаємо тільки з дозволу вчителя. Не відволікаємося. Після уроку виходимо з онлайн-зустрічі

Номер слайду 17

Домашні завдання для учня з ООП

Номер слайду 18

Поради батькам дітей з ООП в умовах дистанційного навчання

Номер слайду 19

Батьки – партнери у навчанні Підтримуйте батьків Мотивуйте до спільного навчання з дітьми Пояснюйте важливість навчання дитини в онлайн-форматі Зробіть опитувальник для батьків щодо труднощів, з якими вони зіткнулися під час дистанційного навчання та командно опрацюйте його. Спілкуйтеся з батьками по телефону. Батьки є каналом комунікації між вами та дитиною. Не змушуйте батьків і не говоріть про те, що вони мусять навчати дитину. Будуйте відносини з батьками! Нехай вони будуть доброзичливими

Номер слайду 20

Корекційно – розвивальні заняття

Номер слайду 21

«Знедолена природою дитина не повинна знати, що в неї слабкий розум, слабкі сили. Виховання такої дитини має бути в сто разів ніжнішим, чуйнішим, дбайливішим» В. Сухомлинський

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лозанова Олеся
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додав(-ла)
Суховей Алла
Пов’язані теми
НУШ (середня школа), Презентації
Інкл
Додано
13 березня
Переглядів
622
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку