Презентація з досвіду роботи класного керівника

Про матеріал
Вибір активу класу. З досвіду роботи класного керівника. КВАДРАТ. Якщо вашою основною формою є квадрат, то ви невтомний працівник. Працелюбність, наполегливість, потреба доводити розпочату справу до кінця, старанність, яка дозволяє досягати завершення роботи, – це те, чим відомі істинні «люди-квадрати». Витривалість, терпіння і методичність зазвичай роблять їх висококласними спеціалістами у своїй галузі. Цьому сприяє невтомна потреба в інформації та колекціонування найнеймовірніших відомостей. «Люди-квадрати» скоріше «вираховують» результат, аніж здогадуються про нього. Вони надзвичайно уважні до деталей, дрібниць, а також люблять раз і назавжди заведений порядок. Усі ці якості сприяють тому, що «квадрати» можуть стати відмінними адміністраторами, виконавцями, але рідко бувають хорошими розпорядниками, менеджерами. Звичайно, всі названі чесноти «людей-квадратів» мирно співіснують зі слабкими місцями.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вибір активу класу. З досвіду роботи класного керівника Ковальської М. А.

Номер слайду 2

ПСИХОГЕОМЕТРИЧНИЙ ТЕСТ(Сьюзен Дилінгер)

Номер слайду 3

Номер слайду 4

КВАДРАТ. Якщо вашою основною формою є квадрат, то ви невтомний працівник. Працелюбність, наполегливість, потреба доводити розпочату справу до кінця, старанність, яка дозволяє досягати завершення роботи, – це те, чим відомі істинні «люди-квадрати». Витривалість, терпіння і методичність зазвичай роблять їх висококласними спеціалістами у своїй галузі. Цьому сприяє невтомна потреба в інформації та колекціонування найнеймовірніших відомостей.«Люди-квадрати» скоріше «вираховують» результат, аніж здогадуються про нього. Вони надзвичайно уважні до деталей, дрібниць, а також люблять раз і назавжди заведений порядок. Усі ці якості сприяють тому, що «квадрати» можуть стати відмінними адміністраторами, виконавцями, але рідко бувають хорошими розпорядниками, менеджерами. Звичайно, всі названі чесноти «людей-квадратів» мирно співіснують зі слабкими місцями.

Номер слайду 5

ТРИКУТНИК. Ця форма символізує лідерство, і багато «трикутників» відчувають у цьому своє призначення: «Народжені, щоб бути лідерами». Найхарактернішою особливістю «людей-трикутників» є здатність концентруватися на головній меті. Вони – енергійні, сильні особистості, які ставлять прозорі цілі і, як правило, досягають їх.«Люди-трикутники» дуже впевнені в собі, хочуть постійно відчувати свою правоту. Це робить їх особистостями, які постійно конкурують з іншими. «Трикутник» – це установка на перемогу.Із «Трикутників» виходять прекрасні менеджери найвищого рівня управління. Саме до таких висот вони і прагнуть. І допомагає їм у цьому ще одна якість – майстерність “політичної інтриги”. Взагалі, «Трикутники» дуже симпатичні, привабливі люди, які змушують все і всіх обертатися навколо себе і без яких наше життя втратило б усю гостроту відчуттів.

Номер слайду 6

ПРЯМОКУТНИК. Символізує стан переходу та змін. Це люди, незадоволені тим способом і стилем життя, який вони ведуть у даний час, а тому перебувають у пошуках кращого становища. Найбільш характерні риси «Прямокутників» – непослідовність і непередбачуваність вчинків упродовж перехідного періоду. Тим не менш, як і у всіх людей, у «Прямокутників» виявляються і позитивні якості, що приваблюють до них оточуючих. Це, перш за все, допитливість, жвавий інтерес до всього, що відбувається, та сміливість. Правда, зворотним боком цього явища є надмірна довірливість, навіюваність, наївність. Тому «Прямокутниками» легко маніпулювати. Якщо ви дійсно маєте «прямокутну форму», будьте обережні! І пам’ятайте, що «прямокутність» – це лише стадія. Вона мине – і ви вийдете на новий рівень особистісного розвитку та збагатитесь набутим досвідом.

Номер слайду 7

КОЛО. «Люди-кола» – це найкращі комунікатори серед п’яти форм, насамперед тому, що вони найкращі слухачі. Їм характерна висока чутливість, розвинута емпатійність – здатність співпереживати, співчувати, емоційно відгукуватися на переживання іншої людини. «Людина-коло» відчуває чужу радість і відчуває чужий біль, як свій власний. «Люди-кола» відмінно «бачать» людей і в одну мить можуть розпізнати облудника та брехуна. Вони «вболівають» за свій колектив і високопопулярні серед колег по роботі. Але, як правило, вони слабкі менеджери і керівники у сфері бізнесу. По-перше, «Люди-кола», через їх спрямованість скоріше на людей, ніж на справу, надто намагаються догодити кожному. По-друге, «Кола» не відрізняються рішучістю. Якщо їм випадає керувати, то вони обирають демократичний стиль керівництва і намагаються обговорити практично будь-яке рішення з більшістю та заручитися підтримкою. Можна сказати, що «Кола» – природжені психологи. Для того, щоб очолити серйозний бізнес, «Людям-колам» не вистачає організаторських навичок.

Номер слайду 8

ЗИГЗАГ (ХВИЛЯСТІ ЛІНІЇ). Ця фігура символізує креативність, творчість. Це найбільш унікальна і єдина розімкнута фігура з п’яти. Якщо ви чітко обрали хвилясту лінію як свою основну форму, то ви, скоріше за все, істинний «право-півкульний» мислитель, вільнодумаюча людина.«Зигзаги» схильні бачити світ постійно змінним. Тому для них немає нічого більш нудного, ніж речі, які ніколи не змінюються: постійність, шаблон, правила та інструкції; люди, які завжди з усім погоджуються або роблять вигляд, що погоджуються.«Зигзаги» просто не можуть продуктивно працювати у добре структурованих ситуаціях, їм необхідна різноманітність, високий рівень стимуляції та незалежність від інших на своєму робочому місці.«Зигзаг» – найзбудливіша з усіх п’яти фігур. При цьому «людині-зигзагу» не вистачає компромісності: вона нестримана, дуже експресивна, що разом з ексцентричністю часто заважає їй втілювати свої ідеї в життя.

Номер слайду 9

Чиє крісло?Хто завжди правий?Хто може правильно прийняти рішення?Хто може взяти на себе відповідальність?Хто справедливий?Хто має гарні оцінки?Хто комунікабельний у класі?МЕР КЛАСУ

Номер слайду 10

Мер класу Я хлопець скромний, але свій клас в образу не дам. На мені велика відповідальність. Також в мене є свої заповіді: Мер класу завжди правий. Якщо мер не правий, дивись пункт 1. Мер класу не кричить – він переконливо висловлює свою точку зору. Мер не чухає потилицю – він обмірковує важливе рішення.«Великий і жахливий» не любить пліток – він уважно вислуховує думку кожного. Мер класу не бреше –він дипломат. Мер не гарний – він дуже гарний. Мер класу не забуває – він просто не засмічує голову. Але все це жарти! До своїх обов’язків я відношусь дуже серйозно!

Номер слайду 11

Чиє крісло?Хто може прийти на допомогу?Хто підтримає в будь якій ситуації?Хто підставить своє плече?Хто зробить замість тебе роботу ?Заступник мера

Номер слайду 12

Заступник мера. Годі! Годі! Ми зрозуміли, що ти в нас – найкращий! Та все ж, я хочу звернути увагу, на те, що найкращим теж важко бути! А для нас, 6 класу, які тільки перейшли у середню школу, все нове та не легке. Ось тому, тобі потрібна Я. Коли тобі, мерові, буде здаватись, що ти не впораєшся – я буду поруч і підтримаю тебе! НА те ж вони і друзі!!!!

Номер слайду 13

Чиє крісло?Навчальний сектор. Хто допоможе у навчанні?Хто перевірить щоденники?Хто перевірить наявність та виконання д/з?Хто допоможе із сценарієм?Хто візьме участь у конкурсі?

Номер слайду 14

Навчальний сектор Якщо виникають питання з навчальних предметів – ми обов’язково допоможемо. Також ми перевіряємо успішність учнів в класі, перевіряємо щоденники та зошити, приймаємо учать в організації та проведенні тематичний вечорів, сценаріїв та квестів. Допомагаємо малювати, клеїти, фантазувати, створювати незвичайне для шкільних та класних конкурсів.

Номер слайду 15

Чиє крісло?Редколегія. Хто візьме інтерв`ю?Хто напише статтю?Хто зробить стінгазету ?

Номер слайду 16

Редколегія. Нам все цікаво! Все важливо!Ми не вгамуємось поки не дізнаємось свіжої новини. А для журналіста –це найголовніше –слідкувати за новинами. Чим живе школа? Що сьогодні ви їли на підвечірок? Як підготуватись до конкурсу? і т.д. Нам цікаво все! Якщо у вас є новини –повідомляйте мені!

Номер слайду 17

Чиє крісло?Хто здоров` я береже?Хто займається спортом?Хто виграє змагання, чемпіонат?Фізорги. Хто найшвидший?Хто сильніший?Хто робить зарядку?

Номер слайду 18

Фіз. Орг. Хто здоров’я не цінує, в кого вибору нема. Або він життя змарнує, або те його злама. Ну а хто здоров’ям важить,до краплинки зберіга,Той вам з радістю покаже, де черпається снага. Я у класі найшвидкіший! Не дивись, що замалий!Сили вистачить на ігри, і на танці, фізхвилинки,На зарядку та на квести, і на шкільні денси.

Номер слайду 19

Чиє крісло?Хто з книгою на «ти»?Хто пише вірші?Хто слідкує за книжками?Хто бігає до бібліотеки на перервах?Хто читає багато?Бібліотечний сектор

Номер слайду 20

Бібліотечний сектор. З книгою –ми на ти!Книга розкриває захоплюючий світ минулого та майбутнього!Але вона не перед кожним розкривається…До неї потрібно звертатись лагідно, з любов’ю. Тоді вона буде всім на користь. Бережіть їх – і вони збережуть нашу пам’ять!

Номер слайду 21

Чиє крісло?Хто полюбляє квіти?Хто працює на клумбі?Хто полиє квіти в класі?Хто подбає про річки?Екологічна служба. Хто прибире сміття?

Номер слайду 22

Екологічна служба А знаєте! Квіти були б щасливі, І пахучі, і красиві,Якби в полі, лісі, лузі, бачили їх тільки друзі. Ті,які б їх не топтали, без потреби не зривали.І на клумбах вдома, в школі, висівали їх доволі,Доглядали, поливали –квіти б радість дарували!Я полюбляю троянди,Я полюбляю кульбабки,А мені подобаються піони!А разом – ми їх захистимо!

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Актив 6 класу

Номер слайду 26

5 клас6 клас

Номер слайду 27

pptx
Додано
14 листопада 2022
Переглядів
491
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку