Портфоліо викладача
- це спосіб фіксації, накопичення матеріалів, що демонструють рівень професіоналізму викладача і вміння вирішувати завдання своєї професійної
діяльності. Портфоліо викладача показує рівень підготовленості педагога і рівень активності у
навчальних та позанавчальних видах діяльності.
- Електронне портфоліо викладача - це веб-базований ресурс, сайт (блог)викладача, який відображає індивідуальність та професійні досягнення власника.
Ø продемонструвати найбільш значущі результати практичної діяльності для оцінки своєї професійної компетенції
Ø проаналізувати, узагальнити і систематизувати результати своєї роботи, об’єктивно оцінити свої можливості та спланувати дії з подолання складнощів і досягнення більш високих результатів,
Ø це альтернативна форма оцінки професіоналізму та результативності роботи педагога при проведенні експертизи на відповідність заявленої кваліфікаційної категорії.
Ø інструмент для забезпечення моніторингу професійного зростання педагога.
П -педагогічна діяльність
О - освітній шлях
Р - робота над собою
Т -технології навчання
Ф - фіксування напрацювань
О - об'єктивний аналіз результатів
Л - любов до учнів
І - імпульс до творчості
О -оцінка власних досягнень
Дата народження 02. 10. 1982.
Освіта: вища, Бердянський педагогічний університет ім. П.Д. Осипенко в 2004р.
Пріоритетні напрямки роботи:
мовного портфоліо учнів.
ІІ. Розділ.
Науково-методична діяльність. Науково-методична тема:
«Формування комунікативної та професійної компетентності учнів засобами інноваційних методик і
технологій в умовах модернізації
освіти»
üСьогодні як ніколи статус іноземної мови має тенденцію до постійного зростання. Потреби життя вимагають здійснити кардинальний перехід від традиційних форм навчання до методів спрямованих на розвиток особистості, здатної застосовувати здобуті в процесі навчання навички і вміння на практиці, тобто в реальному житті.
üПрофесійне спрямування у вивченні англійської мови є надзвичайно важливою ланкою. Воно сприяє оптимізації навчального процесу та підвищенню кваліфікації майбутніх фахівців.
Головною метою у викладанні іноземної мови за професійним спрямуванням є формування в учнів професійних мовних компетенцій – оволодіння фаховою термінологією, що надає змогу читати, розуміти, висловлюватись в усній та письмовій формі в межах професійної тематики.
Задачі, які я ставлю перед собою при викладанні англійської мови за професійним спрямуванням:
üрозвиток професійних іншомовних навичок майбутнього фахівця; üрозширення професійного словника у процесі вдосконалення навичок говоріння, письма, читання та аудіювання, що є значущими для подальшого професійного зростання.
ІІІ. Розділ.
Результати педагогічної діяльності
ІХ Всеукраїнська науково-практична конференція
“Інноваційна професійна освіта: пошуки шляхів оновлення”
Назва конкурсу |
Кількість учнів |
Результати |
Міжнародний конкурс з зарубіжної літератури “Sunflower” |
20 |
10 (сертифікат учасника) 10 (диплом переможців училищного рівня) |
Всеукраїнська онлайн-вікторина на тему Європи від Представництва ЄС в Україні - Євроквіз. |
20 |
Подарунок (карта країн ЄС) |
ІІ Всеукраїнська інтернет олімпіада з англійської мови від освітнього проекту «На Урок» |
18 |
Диплом 6 |
Зустріч з A. Morris Зустріч з Erika Osvath Сертифікати про участь у семінарах
«For five days around the world».