Презентація з фізики для 8 класу на тему:"Випаровування. Конденсація"

Про матеріал
Презентація з фізики для 8 класу на тему:"Випаровування. Конденсація" сприяє розвитку в учнів навичок мислення високого рівня: організувує дітей на роботу по розвязання основних питань теми шляхом виконання дослідів, добутку додаткової інформації, вмінню аналізувати
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Випаровування. Конденсація. Підготувала: Глембіцька Г.П. -вчитель фізики Зноб-Новгородського опорного ЗЗСО І-ІІІ ступенів

Номер слайду 2

«МОЗКОВИЙ ШТУРМ» В яких агрегатних станах може перебувати речовина?

Номер слайду 3

«МОЗКОВИЙ ШТУРМ» В яких агрегатних станах може перебувати речовина? Чим відрізняється той чи інший агрегатний стан речовини?

Номер слайду 4

«МОЗКОВИЙ ШТУРМ» В яких агрегатних станах може перебувати речовина? Чим відрізняється той чи інший агрегатний стан речовини? Чи змінюється відстань між молекулами при переході з одного стану в інший?

Номер слайду 5

«МОЗКОВИЙ ШТУРМ» В яких агрегатних станах може перебувати речовина? Чим відрізняється той чи інший агрегатний стан речовини? Чи змінюється відстань між молекулами при переході з одного стану в інший? Чи змінюється взаємодія між молекулами при переході з одного стану в інший?

Номер слайду 6

«МОЗКОВИЙ ШТУРМ» В яких агрегатних станах може перебувати речовина? Чим відрізняється той чи інший агрегатний стан речовини? Чи змінюється відстань між молекулами при переході з одного стану в інший? Чи змінюється взаємодія між молекулами при переході з одного стану в інший? Який зв'язок між швидкістю руху молекул і температурою?

Номер слайду 7

«МОЗКОВИЙ ШТУРМ» В яких агрегатних станах може перебувати речовина? Чим відрізняється той чи інший агрегатний стан речовини? Чи змінюється відстань між молекулами при переході з одного стану в інший? Чи змінюється взаємодія між молекулами при переході з одного стану в інший? Який зв'язок між швидкістю руху молекул і температурою? Що таке внутрішня енергія?

Номер слайду 8

Ключове питання Чому зникають калюжі в сонячний день?

Номер слайду 9

ТЕМАТИЧНІ ПИТАННЯ Пароутворення Види пароутворення: а) випаровування б) кипіння Сублімація Конденсація Швидкість випаровування Випаровування в навколишньому середовищі

Номер слайду 10

Великий кругообіг води в природі

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Перехід речовини з рідкого стану в газоподібний називається пароутворенням. пароутворення кипіння випаровування при певній температурі при будь-якій температурі

Номер слайду 13

Випаровування – це пароутворення, що відбувається з вільної поверхні рідини. Кипіння – це пароутворення,що відбуваюється не тільки з поверхні рідини, а й із середини. Сублімація – процес переходу речовини з твердого в газоподібний стан.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

1 група Практики 2 група Теоретики

Номер слайду 16

ПОМІРКУЙ І ВІДПОВІДАЙ Одну склянку по вінця заповнили гарячим чаєм, а іншу - таким самим гарячим бульйоном. Яка з рідин остигає швидше? Чому?

Номер слайду 17

ПОМІРКУЙ І ВІДПОВІДАЙ Одну склянку по вінця заповнили гарячим чаєм, а іншу - таким самим гарячим бульйоном. Яка з рідин остигає швидше? Чому? Чому мокра білизна на вітрі сохне швидше?

Номер слайду 18

ПОМІРКУЙ І ВІДПОВІДАЙ Одну склянку по вінця заповнили гарячим чаєм, а іншу - таким самим гарячим бульйоном. Яка з рідин остигає швидше? Чому? Чому мокра білизна на вітрі сохне швидше? Якщо закрити банку кришкою, то рівень води в ній не буде знижуватися. Чи означає це, що кришка «зупиняє» випаровування води?

Номер слайду 19

ПОМІРКУЙ І ВІДПОВІДАЙ Одну склянку по вінця заповнили гарячим чаєм, а іншу - таким самим гарячим бульйоном. Яка з рідин остигає швидше? Чому? Чому мокра білизна на вітрі сохне швидше? Якщо закрити банку кришкою, то рівень води в ній не буде знижуватися. Чи означає це, що кришка «зупиняє» випаровування води? На чашки важільних ваг поставили й зрівноважили склянку з холодною водою й склянку з гарячим чаєм. Чому рівновага ваг швидко порушується?

Номер слайду 20

Висновки Здійснюючи свій проект, ми сприяємо розвитку в учнів навичок мислення високого рівня: організувала дітей на роботу по розвязання основних питань теми шляхом виконання дослідів, добутку додаткової інформації, вмінню аналізувати. В ході роботи учні давали оцінку своєї роботи учням по групам.

Номер слайду 21

Джерела Коршак Є.В. та ін. Фізика. 8 клас: Підручник для серед.загальноосвіт.шк./Є.В.Коршак, О.І.Лященко, В.Ф.Савченко. – Київ; Ірпінь: ВТФ “Перун”, 2000 Божинова Ф.Я. Фізика.8 клас:Підручник/Ф.Я.Божинова, І.Ю.Ненашев, М.М.Кірюхін. – Х.:Ранок-НТ, 2008

Номер слайду 22

Подальших успіхів у навчанні, хай вам щастить! Дякую за увагу!

ppt
Додано
31 січня 2022
Переглядів
556
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку