Презентація з хімії 7 клас Узагальнення знань з теми “Кисень.Повітря “.

Про матеріал
Узагальнюючий урок з теми "Кисень",закріплення матеріалу, закріплення практичних навичок при розв"язуванні задач та виконанні вправ
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Узагальнення знань з теми“Кисень. Повітря “. Вчитель хімії,вища категорія. Старший вчитель. Козлівський ліцей. Мирослава Бучинська

Номер слайду 2

Девіз уроку: ”Кисень – це речовина, навкруг якої обертається земна хімія” Я. Берцеліус. Правила роботи на уроці Говоримо по черзі; Не перебиваємо;Посміхаємось; Поважаємо думку іншого; Обґрунтовуємо свою думку; Правило піднесеної руки; Позитивне налаштування; Випромінюємо впевненість; Критикуємо ідеї, а не особу, що їх висловила; Слухаємо й чуємо; Доброзичливе ставлення; Радіємо успіхам

Номер слайду 3

І зупинка «Оксиген як хімічний елемент. Кисень як проста речовина. Знаходження в природі»Розминка. Оксиген – найпоширеніший елемент на Землі. Відносна молекулярна маса кисню 16. Кисень добре розчиняється у воді. Валентність Оксигену дорівнює ІІ. Наявність кисню визначають за допомогою вапняної води. Кисень збирають у пробірку, перевернуту вверх дном. Риба дихає киснем, розчиненим у воді.

Номер слайду 4

ІІ зупинка «Фізичні властивості кисню. Добування кисню»І варіант1. У шкільній лабораторії кисень одержують:а) з повітря;б) розкладанням води;в) розкладанням гідроген пероксиду.2. Як довести, що в колбі учень одержав кисень? а) кисень має запах, і за запахом його можна визначити; б) вапняна вода в кисні помутніє; в) кисень підтримує горіння, і тліюча скіпка в кисні спалахує.3. Речовина, що прискорює швидкість хімічної реакції, але не входить до складу продуктів називається:а) оптимізатором;б) каталізатором;в) інгібітором.4. В якому з варіантів серед сполук є тільки оксиди:а) SO2, Al2 O3, Zn. O, O2;б) КМn. O4, K2 O, Fe. O, KСl. O3; в) P2 O5, CO, CO2, NO2.5. Знайдіть суму коефіцієнтів у рівнянні. P + O2 → P2 O5 а) 8; б) 12; в) 11. Визначте неправильно складену формулу: ІІ ІІ ІІ а) Mg. O , б) Ba. O2, в) SO2. ІІ варіант. У промисловості кисень одержують:а) розкладанням калій перманганату;б) зрідженням повітря під тиском;в) розкладанням гідроген пероксиду.2. У трьох склянках міститься кисень, повітря і вуглекислий газ. Як визначити, в якій із них міститься повітря?а) налити вапняної води – там, де повітря, помутніє;б) перевірити тліючою скіпкою – там, де повітря, вона спалахне;в) перевірити тліючою скіпкою – там, де повітря, вона буде тліти.3. Реакції, в результаті яких з однієї складної речовини утворюється кілька простих або складних речовин:а) сполучення;б) розкладу;в) обміну.4. В якому з варіантів серед сполук є тільки оксиди:а) K2 O, Fe. S, Cu. O, Ca. O;б) N2 O5, HNO3, P2 O5, H2 O;в) B2 O3, Ca. O, Na2 O, Cl2 O. Знайдіть суму коефіцієнтів у рівнянні: Fe + O2 → Fe2 O3а) 8; б) 9; в) 10. Визначте неправильно складену формулу: І ІІ ІІІ а) Na2 O, б) Сa2 O2, в) Аl2 O3

Номер слайду 5

«Хімічні властивості кисню»ІІІ зупинка Зараз мова піде про одне місто, населене незвичайними жителями. Незвичайними вони були тому, що могли жити і поодинці, і родинами, причому родин у них могло бути декілька. Жив у цьому місті один поважний пан. Він був гордий: іде по вулиці – під ногами нічого не бачить, ні на кого не дивиться. Але коли йому було потрібно, він завжди міг знайти з жителями контакт, особливо з самотніми. І після кожного контакту з цим паном жителі так змінювалися, що їх неможливо було впізнати. Одного разу, після відвідування ним однієї знатної дами, вона так змінилась, що її ніхто не міг впізнати: з червоної вона стала чорною. До того ж її звільнили з роботи, бо вона не справлялась з обов’язками. Допомогти їй міг тільки екстрасенс. Останньою краплею, що переповнила чашу терпіння жителів, було повідомлення про те, що пан хоче зустрітися з екстрасенсом. Він так і сказав: “Іду на гримуче діло”. Жителі запанікували і пішли в поліцію. Допоможіть поліції провести розслідування.

Номер слайду 6

Запитання?1) Хто являвся “поважним паном”?12) Хто такі “самотні жителі” і їх “родини”?23) Що означає слово “контакт”? 34) Про яку “знатну даму” іде мова? 5) Що з нею відбулося? 9) Чим “екстрасенс” міг допомогти “дамі”?6) Як “пан” відноситься до інших жителів міста?Що, на вашу 7) Хто виступив у ролі “екстрасенса”? 8) На яке “гримуче діло” збирався іти “пан”?Підготуй сенкан на тему ‘’Кисень’’45678912

Номер слайду 7

IV зупинка «Повітря та його склад» Який об’ємний склад повітря?А зараз прослухайте задачу. Космічний корабель здійснив аварійну посадку на невідому планету. Командир корабля доручив одному з космонавтів визначити склад повітря. У розпорядженні космонавта були лише яблуко, оксид міді і трохи вапняної води. Дослідник з’ясував, що розрізане яблуко не змінюється, вапнякова вода не каламутніє, а під час нагрівання оксиду міді утворився червоний порошок. Які висновки зробив космонавт і чому?

Номер слайду 8

V зупинка «Застосуванні кисню»

Номер слайду 9

VI зупинка «Колобіг Оксигену в природі»

Номер слайду 10

РОЗВ’’ЯЖИ ЗАДАЧУ !1. Обчисли масову частку хімічного елемента Оксигену в речовині Н2 СО3.2. Обчисли масову частку хімічного елемента Оксигену в речовині Са(ОН)2.?

Номер слайду 11

МГра «Мікрофон»Запропонуйте заходи щодо охорони повітря від забруднення.

Номер слайду 12

Підготуватися до контрольної роботи. Виконати тест по ссилці Домашнє завдання активне. Завдання необхідно виконати до  12 лютого 22:00 Повідомте учням. Код доступу 1656869 Попросіть учнів використати цей код,відкривши посиланняjoin.naurok.ua. Або надішліть посилання учням. Домашнєзавдання

Номер слайду 13

Дякую за увагу!Бажаю всім успіхів!

Номер слайду 14

Чи маєте запитання?

pptx
Пов’язані теми
Хімія, Презентації
Інкл
Додано
1 березня
Переглядів
79
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку