Презентація з літературного читання "Слова ласкаві, а думки лукаві" (Іван Крип'якевич "Кіт і миша". Григорій Сковорода "Казка про світло")

Про матеріал
Тема. Слова ласкаві, а думки лукаві Матеріал до уроку. Іван Крип'якевич "Кіт і миша". Григорій Сковорода "Казка про світло" Мета уроку. Розвивати навички виразного читання, вчити визначати головну думку, робити висновки з прочитаного; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати прагнення приносити радість, чуйність, тактовність. (За підручником "Українська мова та читання" для 2 кл. у 2 ч. Ч. 2/В.П.Чипурко).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

СЛОВА ЛАСКАВІ, А ДУМКИ ЛУКАВІІван Крип’якевич«Кіт і миша" 

Номер слайду 2

ГРА«ЗАКІНЧИ РЕЧЕННЯ»Невеликий твір повчального змісту – це… У байках в образах тварин, рослин, різних предметів зображено… Що схвалюється, а що засуджується у байці, можна дізнатися з …байка.людей.повчального висновку.

Номер слайду 3

РОЗ’ЄДНАЙ СЛОВА ПРОЧИТАЙ ЗАГАДКУУноріхатинкумає,Хліб,сирочокполюбляє. Попідлозітишком-нишком. Бігаєсіренька… мишка.

Номер слайду 4

ПЕРЕВІР СЕБЕУ норі хатинку має,Хліб,сирочок полюбляє. По підлозі тишком-нишком. Бігає сіренька… мишка.

Номер слайду 5

ВСТАВ ПРОПУЩЕНІ БУКВИ ПРОЧИТАЙ ЗАГАДКУЦя тв.р.нк. вже в.д р.нку. Н.м сп.в.є к.л.с.нку,Н.вк.є, м.рк.че, Бо см.т.нки х.че. Що це д.ти за в.рк.т.к?Це п.хн.ст.й с.р.й… котик.

Номер слайду 6

ПЕРЕВІР СЕБЕЦя тваринка вже від ранку. Нам співає колисанку,Нявкає, муркоче, Бо сметанки хоче. Що це діти за воркотик?Це пухнастий сірий… котик.

Номер слайду 7

Чи доводилося тобі бачити цих тварин, спостерігати за їхньою поведінкою?Яким, на твою думку, є маленький котик? А мишка?Що полюбляє їсти котик?Що їсть мишка?Котик і миша є персонажами байки Івана Крип’якевича «Кіт і миша».

Номер слайду 8

Відкрий с. 144 у підручнику. Читай разом зі мною.

Номер слайду 9

Скажи, кого зловив кіт Мурлика? Для кого?

Номер слайду 10

Як ти розумієш слово?придивлявсяпримружилаудаватипідлещуваласьлатинськедужийдосвідченаобмащенийрозглядавприкрилакопіюватипідлизуваласьвимазанийбагато знаєсильнийіншомовне

Номер слайду 11

Прочитай байку самостійно.(постав відео на паузу)Що любив котик?ЗНАЙДИ У ТЕКСТІ: Для чого кіт дав мишу своєму маленькому синку?Прочитай опис миші, котика. Чому миша намагалася говорити тихенько?Що хотів котик? Що для цього робив?

Номер слайду 12

ЗНАЙДИ У ТЕКСТІ: Що придумала миша? Прочитай. Для чого вона це придумала?Чи насправді миша знала мудре латинське слово?Чого навчила тебе ця байка?Добери слова, які характеризують котика. Якою була миша?ПРОЧИТАЙ БАЙКУ ВИРАЗНО

Номер слайду 13

СЛОВА ЛАСКАВІ, А ДУМКИ ЛУКАВІГригорій Сковорода«Казка про світло" 

Номер слайду 14

Відкрий с. 145 у підручнику. Прочитай заголовок. - Про що буде розповідатися у казці?Прочитай казку мовчки.(постав відео на паузу)- Чому хата в баби і діда вийшла невесела?

Номер слайду 15

Прочитай казку вголос.(постав відео на паузу)Дай відповіді на запитання: Для чого дід з бабою поставили мішок на сонці?Що вони в нього набрали?Чи вдалося принести світло в мішку?Що порадив їм мандрівний чернець?Що роблять з того часу люди у своїх оселях? Для чого?

Номер слайду 16

Поміркуй:- Чому світло таке важливе для усього живого?- Яких людей, на твою думку, називають світлими?

Номер слайду 17

Домашнє завдання: С. 144 – 146 – навчися читати виразно

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Максимова Светлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
6 травня 2020
Переглядів
4207
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку