Презентація з математики 5 клас з теми: «Паралелепіпед.

Про матеріал
Презентація з математики з теми "Паралелепіпед" (5 клас) Мета: Ознайомити учнів 5х класів з геометричними фігурами паралелепіпед, куб (з ії елементами). Формувати навички самостійної роботи. Розширювати світогляд. Виховувати пізнавальний інтерес до предмету. Тип уроку: гра-подорож Обладнання: комп'ютер, інтерактивна презентація, міні-підручники
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вовочка в Царстві .............. Вчитель вищої категорії, старший вчитель Патрушева В. О. ХЗОШ №46

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Усний рахунок{16 D9 F66 E-5 EB9-4882-86 FB-DCBF35 E3 C3 E4}140 : 7 =46 + 38 =465 * 1 =100-16=0 * 124 =27-27=54 : 2 =0:145=3³ =60 – 40 =23 =5²-5 =32+18=62+12{8 A107856-5554-42 FB-B03 E-39 F5 DBC370 BA}А84 И8 Р465 М18 Д49 П20 Т45 З9 Е27 Ж41 Л0 ПАРАЛЛЕЛЕПИПЕД

Номер слайду 5

Прямокутнийпаралелепіпед

Номер слайду 6

познайомитися з поняттям прямокутний паралелепіпед, його складовими частинами, їх властивостями, знаходженням периметра і площами їх складових частин. Мета уроку:

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Прямокутний паралелепіпед. АВСDА1 D1 С1 В1

Номер слайду 9

D1 C1 B1 A1 DCBAВЕРШИНИ8

Номер слайду 10

D1 C1 B1 A1 DCBAРЕБРА12

Номер слайду 11

ГРАНІ6

Номер слайду 12

ДОВЖИНАШИРИНАВИСОТАВИМІРЮВАННЯ

Номер слайду 13

РОЗГОРТКА

Номер слайду 14

Обчислити S фігури, якщо - 1 см2. Поясни. Визначити закономірність розташованих точок на грані куба

Номер слайду 15

довжина - 3 см, ширина – 2 см1. Стисніть кисть стільки раз скільки дорівнює площа прямокутника. 2. Повертайте тілом стільки раз, скільки дорівнює периметр прямокутника. 3. Присядьте стільки раз, скільки дорівнює площа квадрата зі стороною 3см. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКАВідповідь: 6 раз. Відповідь: 6 раз. Відповідь: 9 раз.

Номер слайду 16

Задача № 1. Скільки пішло дроту на каркас моделі прямокутного паралелепіпеда, якщо його вимірювання 10см, 7см і 5см?Задача № 2. Висота прямокутного паралелепіпеда дорівнює 2,4 дм. Довжина в три рази менше висоти, а ширина в 6 разів менше висоти. Знайти площу основи прямокутного паралелепіпеда. ЗАВДАННЯ НА ЗАКРІПЛЕННЯ

Номер слайду 17

Обчислити загальну довжину всіх ребер і площа поверхні прямокутного паралелепіпеда, якщо його вимірювання 10см, 5см, 4см. ABCDКF МH1054 S = 2 (10 5 + 10 4 + 5 4) =L =4 (10+5+4) =76220

Номер слайду 18

Ви побачили приклади розгорток, вдома спробуйте підготувати кілька розгорток для своїх однокласників. Домашнєзавдання

Номер слайду 19

На уроці було комфортно і все зрозуміло. На уроці трохи утруднявся, не все зрозуміло. На уроці було важко, нічого не зрозумів. РЕФЛЕКСІЯ

Номер слайду 20

СПАСИБІ ЗА ПЛІДНУ РОБОТУ!

pptx
Додано
20 січня 2021
Переглядів
544
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку