Презентація з математики на тему "Ділення трицифрових чисел на двоцифрове"

Про матеріал
Презентація з математики до підручника М.В.Богданович, Г.П.Лишенко допоможе учням розібратися з письмовим алгоритмом ділення трицифрових чисел на двоцифрове.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ділення трицифрових чисел на двоцифрове. Презентацію підготувала вчитель початкових класів Мощенської філії КЗ «Хащуватський ліцей» Карташова А. В.

Номер слайду 2

Привітання. Нам урок уже давно Час розпочинати. Будем знову логіку Нашу розвивати.

Номер слайду 3

Усний рахунок240 : 603600 : 4084 : 1296 : 2460 * 790 * 7220 * 3140 * 3

Номер слайду 4

Тема уроку: Ділення трицифрових чисел на двоцифрове

Номер слайду 5

Прочитай пояснення ділення на двоцифрове число без остачі і з остачею. Ділення без остачі. Ділене 182, дільник 26. У частці буде одна цифра. Найближче менше від дільника розрядне число 20. Ділимо 18 на 2, буде 9. Перевіримо цифру 9. 20 помножити на 9, буде 180, та ще 6 помножити на 9 ( буде 54), отже 180+54 =234 число, більше від 182. Цифра 9 не підходить. Візьмемо цифру 8.20 помножити на 8, буде 160, та ще 6 помножити на 8 (тобто 48), результат 160+48=228 більший від 182. Цифра 8 не підходить. Візьмемо цифру 7. 20 помножити на 7, буде 140 та ще 42, буде 182. Цифра 7 підходить запишемо її в частці.

Номер слайду 6

Ділення з остачею. Ділене 652, дільник 86. У частці буде одна цифра. Поділимо 65 на 8. Найбільше число до 65 яе ділиться без остачі на 8 буде число 64. ( 64:8 буде 8). Перевіримо цифру 8. 80 помножити на 8, буде 640, та ще 6 помножити на 8 буде 48, разом буде 688. 688 більше, ніж 652. Цифра 8 не підходить. Візьмемо цифру 7. 80 помножити на 7, буде 560, та ще 6 помножити на 7 буде 42, разом буде 602. 602 менше, ніж 652. Цифра 7 підходить. Знайдемо остачу. 652 відняти 602, буде 50. Остача 50. Частка 7.

Номер слайду 7

Тренувальні вправи. Знайди частку та остачу: 453 : 62= 505 : 74=

Номер слайду 8

Розв’яжи задачу. Один вантажний поїзд їхав зі швидкістю 78 км/год і пройшов 468 км, а другий поїзд їхав зі швидкістю 67 км/год і пройшов 603 км. На скільки годин більше був у дорозі другий поїзд, ніж перший?ПРИГАДАЙS – відстань. V-швидкістьt- час. V=78км/год. S= 468кмt-? год. V=67км/год. S= 603кмt-? годна ? годt= S: V

Номер слайду 9

Розглянь задачу. Зайчик тричі вимірював відстань від школи додому. Першого разу він налічив 107 кроків, другого 95 і третього – 104 кроки. Скільки в середньому кроків до школи?РОЗВ’ЯЗАННЯЩоб відповісти на питання задачі, потрібно: спочатку знайти загальну кількість кроків, тобто знайти суму всіх чисел1)107+95+104=306 (кр.)- загальна кількість налічуваних кроків;Так як у нас було всього три числа, то ми загальну суму повинні поділити на 3.2) 306:3=102(кр.)Відповідь: в середньому буде 102 кроки до школи.

Номер слайду 10

ЗАПАМ’ЯТАЙ

Номер слайду 11

Розв’яжи задачу. Тесляр розпиляв дошку на дві частини. Довжина однієї частини 2 м 30 см, а другої - 2 м 60 см. Якою завдовжки була б кожна частина, якби дошку розпиляли на дві рівні частини?

Номер слайду 12

Самостійна робота402 : 67305 : 432 км : 400 м5 т - 5 кг511 : 73529 : 858 м 4 дм * 53 ц - 3 кг. Розв’яжи задачу. З 1/3 га липових насаджень одержали 220 кг меду. Скільки кілограмів меду одержать з 3/4 га липових насаджень?Обчисли письмово

Номер слайду 13

Домашнє завдання. Розв’яжи задачу №986 с.155

Номер слайду 14

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Mostepaniuk Olha
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
15 квітня 2020
Переглядів
6843
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку