Презентація з музичного мистецтва 7 класу "Новаторство, що стало класикою"

Про матеріал
Презентація знайомить із творчістю С. Прокоф'єва та його балетом "Ромео і Джульєтта"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Новаторство, що стало класикою

Номер слайду 2

Новаторство, що стало класикою Сергій Прокоф'єв — один із видатних композиторів-новаторів XX століття. Його творчість вражає жанровим розмаїттям і багатством утілених образів. Опери і балети, симфонії та концерти, кантати й ораторії, сонати і сюїти, пісні та музика для театру і кіно — усі ці твори є зразками унікального й неповторного творчого стилю видатного майстра.

Номер слайду 3

Новаторство, що стало класикою Народився майбутній композитор в Україні. У дитинстві Сергій пробував писати опери і серйозно займався композицією. Згодом, коли юнак став студентом Петербурзької консерваторії, його педагогами були відомі композитори М. Римський-Корсаков і А. Лядов. Лядов Анатолій Костянтинович«В мистецтві – порятунок та відповіді на всі запитання» Римський-Корсаков Микола Андрійович«...у будь-якому правилі існують винятки, більше того, вони навіть необхідні, якщо правило порушує геній...»

Номер слайду 4

Новаторство, що стало класикою(1891-1953)Ранні твори композитора вражали яскравістю образів і виражальних засобів, незвичністю нової музики. Деякий час він гастролював країнами світу, виступав у США, Японії, Франції, де здобув визнання як композитор і видатний піаніст. Але йому вкрай не вистачало життєдайної сили рідної землі. Тому 1933 року Прокоф’єв остаточно повернувся на Батьківщину. Із того часу розпочався новий яскравий етап його творчості. Сергій Прокоф'єв у віці 9 років із лібрето своєї опери «Велитень». 1900 рік

Номер слайду 5

Новаторство, що стало класикою Найвідоміші балети С. Прокоф’єва — «Попелюшка», «Кам’яна квітка» та «Ромео і Джульєтта» — справжні шедеври. У кожному з них композитор переосмислив сюжети відомих літературних творів, утіливши власну ідею про красу людських почуттів і чеснот, що протистоять злу.

Номер слайду 6

Новаторство, що стало класикою Музика до балету «Ромео і Джульетта» визнана геніальним творінням композитора. Однак справжнє визнання вона здобула не одразу. Спочатку музика здавалася занадто складною і непридатною для хореографії, але з часом її неприйняття перетворилося на справжній тріумф. Балет складається з 52 окремих номерів, які передають загальну сюжетну лінію трагедії англійського драматурга В. Шекспіра — історію про кохання юнака і дівчини, що належали до ворогуючих родин.

Номер слайду 7

Новаторство, що стало класикою. Музика «Танцю лицарів» («Монтеккі й Капулетті») наче уособлює люту ненависть сімей одна до одної, що передано в дисонуючих акордах і грізному звучанні. Середній розділ — витончений танок Джульетти і Паріса — це одна з найщемкіших сторінок балету. Такий різкий контраст ще яскравіше відтіняє трагізм і страшну руйнівну силу середньовічних забобонів. С. Прокоф'єв. «Танець лицарів» з балету «Ромео і Джульєтта».

Номер слайду 8

Новаторство, що стало класикою. С. Прокоф'єв. «Джульєтта-дівчинка» з балету «Ромео і Джульєтта».

Номер слайду 9

Новаторство, що стало класикою Однією з неперевершених виконавиць ролі Джульєтти в балеті С. Прокоф’єва була видатна балерина Галина Уланова. Якщо спочатку вона не розуміла, «як можна танцювати під таку музику», згодом цей балет, ця музика і ця роль стали для великої балерини улюбленими. «Музика Прокоф’єва зливалася з Шекспіром. За всієї новизни й сучасності звучання дивовижна відповідність балету Прокоф’єва трагедії Шекспіра — ось у чому причина успіху цієї вистави»,— писала вона. Галина Уланова

Номер слайду 10

Новаторство, що стало класикою П’єса Шекспіра про юних закоханих надихала багатьох композиторів. Але жоден із них не перевершив блискучої музики С. Прокоф’єва, яка перетворила п’єсу на дивовижно яскравий драматичний балет.

Номер слайду 11

Новаторство, що стало класикою Втілення сюжету «Ромео і Джульєтта в різних видах мистецтва. Театр. Огюст Роден. Скульптура, 1905, 71 см

Номер слайду 12

Новаторство, що стало класикою Втілення сюжету «Ромео і Джульєтта в різних видах мистецтва. Сер Фредерік Лейтон. Живопис, 1855, 177.8×231.1 см. Дж. Гілберт «Побачення» Графіка

Номер слайду 13

Новаторство, що стало класикою «Композитор, як і поет, скульптор, живописець, покликаний служити людині та народу. Він повинен прикрашати людське життя та захищати його.»С. Прокоф’єв

Номер слайду 14

Новаторство, що стало класикою «Класичну музику написати неможна. Будь-яка нова або так звана новаторська музика, якщо вона є талановитою і залишається у століттях – стане класичною»С. Прокоф’єв. Петро Кончаловський. Портрет композитора Сергія Прокоф'єва. 1934 рік

Номер слайду 15

Новаторство, що стало класикою «Мені здалося, що якби Гайдн дожив до наших днів, він зберіг би свою манеру письма, і в той же час сприйняв дещо нове»С. Прокоф’єв. Лідія Острова. Портрет композитора Сергія Прокоф'єва. 1967 рік

Номер слайду 16

Новаторство, що стало класикою. Сучасні аранжування класичної музики. С. Прокоф'єв "Танець лицарів" - у виконанні квартету прогресивної класики "Classic Girls"

pptx
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Презентації
Інкл
Додано
18 квітня 2023
Переглядів
761
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку