Презентація з музичного мистецтва для 7 класу до уроку № 28 "Мюзикл"

Про матеріал

У чому ж різниця між оперою і мюзиклом? Чому цей жанр складний і дорогий у постановці на сцені? Чому авторів мюзиклів вважають неординарними і надзвичайно обдарованими особистостями?

Що ж являють собою бродвейські театри? Чим вони відрізняються від того, до чого звикла Європа?

На уроці діти разом із вчителем здійснять мандрівку до музичного театру, підчас якої познайомляться із найцікавішим музичним жанром – мюзиклом, історією його виникнення, особливостями та етапами розвитку.

У запропонованій презентації надано не лише теоретичний матеріал до уроку, а й додано відеофрагменти, вікторина для узагальнення вивченого, що озвучена оплесками, які лунають при виборі правильної відповіді.

На слайдах зазначені питання до учнів, на яких потрібно сконцентрувати увагу під час слухання музики та перегляду відео.

На етапі рефлесії використано прийоми «Мікрофон» і «Валіза, м'ясорубка, корзина».

Історії про вічні питання людства (життя і смерть, любов і ненависть, вірність і зраду), втілені світовими зірками на сцені, чекають на нас.

Тож відправляємося у путь!

Галкіна Лариса Василівна, вчитель музичного мистецтва Білоцерківської спеціалізованої природничо-математичної

школи І-ІІІ ступенів № 16 ім. М. О. Кириленка Білоцерківської міської ради Київської області

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Галкіна Лариса Василівна, вчитель музичного мистецтва БСПМШ № 16 «Новаторство в музичному мистецтві»Тема ІІ семестру:

Номер слайду 2

Встановіть відповідність{9 D7 B26 C5-4107-4 FEC-AEDC-1716 B250 A1 EF}ПИТАННЯВІДПОВІДЬЯку музику ми вважаємо сучасною?Сучасну Назвіть напрями сучасної музики. Музику, що відповідає передовим ідеям та ідеалам нашого часу. Назвіть жанри академічної музики. Класична, народна, джаз, рок-музика , поп-музика. Назвіть жанри народної музики. Опера, балет, концерт, симфонія Назвіть напрямки джазової музики Наспіви, частівки, колискові  Назвіть різновиди рок-музики Спірічуелс, блюз, регтайм, свінг, симфоджаз, кул-джаз, бі-боп Що таке опера? Хард-рок, арт-рок, панк-рок, важкий рок, рок-опера. Що таке мюзикл? Музично-драматичний твір, в якому поєднані різні види мистецтв (музика, література, хореографія, драматичне та образотворче мистецтво)

Номер слайду 3

«Народжений в Америці»Урок-мандрівка в музичний театр

Номер слайду 4

Народження мюзиклумюзикл. У 1866 році в одному з нью-йоркських музичних театрів виникла пожежа, внаслідок якої артисти залишилися без роботи. Продюсер звернувся за допомогою до свого колеги – режисера драматичного театру. І тоді, об'єднавши зусилля двох різних театральних колективів, вони створили незвичну виставу «Black Crook» - прообраз мюзиклу.

Номер слайду 5

Musical =musical comedy Мюзикл – музично-сценічна вистава, в якій поєднуються різноманітні жанри і виражальні засоби естрадної та побутової музики, хореографічного, драматичного і оперного мистецтва. По формі мюзикл – вистава з 2-х актів.

Номер слайду 6

Мюзикл – синтетичний жанр, що поєднує:музику, літературу, хореографію, образотворче та драматичне мистецтво

Номер слайду 7

Витоки мюзиклу

Номер слайду 8

Особливості мюзиклу- звернення до серйозної драматургії (В. Шекспіра, М. Сервантеса, Ч. Діккенса, В. Гюго та ін.);- рівноправність вокалу, танцю, оркестру та розмовного жанру;- сюжет розкривається зрозумілою глядачам мовою;- розмаїття жанрів (комедія, драма, трагедія);- манера співу відрізняється від оперної: наспівування, вигуки, зойки, спів-шепіт.

Номер слайду 9

БРОДВЕЙ

Номер слайду 10

Мюзикл у 20 – 30-ті роки регтаймджазсвінг. Джером Керн. Кол Портер Дж. Гершвін

Номер слайду 11

Мюзикл у 50-ті роки

Номер слайду 12

Мюзикл у 60 - 70-ті роки «Чикаго»«Звуки музики»

Номер слайду 13

Ендрю Ллойд Веббер. Британський композитор, автор 16 мюзиклів, саундтреків до кінофільмів, лауреат численних нагород, у тому числі «Оскара» і «Греммі».

Номер слайду 14

Мюзикл «Jesus Christ Superstar»Сюжет рок-опери грунтуется на євангельських оповіданнях і охоплює період від входу Ісуса до Єрусалиму до його страти на Голгофі. Постановку здійснено у 1971 році.

Номер слайду 15

- Які почуття викликає у вас ця арія?- Чим арія Христа відрізняється від оперних арій?- Як показано страждання і хвилювання Христа в музиці?

Номер слайду 16

Мюзикл «CATS» (1981)Мюзикл зіграний 7485 разів, і переведений більш ніж на 20 мов. Прибуток склав 2,2 мільярда доларів

Номер слайду 17

Чи нагадує «Пам'ять» арію з класичної опери? Чим вона відрізняється від неї?Чому ця мелодія привертає увагу співаків «легкого» жанру?

Номер слайду 18

Мюзикл «Notre-Dame de Paris» Створений за мотивами роману Віктора Гюго «Собор Паризької богоматері». Люк Пламондон – автор текстів пісень . Ріккардо Коччанте – автор музики.

Номер слайду 19

- Якими засобами музичної виразності передано історію про кохання?

Номер слайду 20

Мюзикл «Ромео і Джульєтта» Французький мюзикл, написаний за однойменною драмою Вільяма Шекспіра. Перша вистава відбулася в Парижі 19 січня 2001 року.

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Мюзикл та інші жанри- Які вимоги, на вашу думку, до акторів мюзиклу? Що вони повинні вміти робити на сцені? Яку мати зовнішність?

Номер слайду 23

Мюзикл – це… Драма. Вистава. Музичная комедія?

Номер слайду 24

Батьківщина мюзикла…СШАІталія. Росія?

Номер слайду 25

Які жанри поєднались у мюзикліЕстрадна й побутова музика. Драматичне мистецтво. Сучасний танець. Образотворче мистецтво. Хореографія?

Номер слайду 26

Ллойд Уэббер. Олексій Рибніков Максим Дунаєвский. Ричард Роджерс Хто автор цих мюзиклів«Звуки музики»«Вовк и семеро козенят»«Кішки»«Мері Поппінс»«Юнона і Авось»?

Номер слайду 27

Мікрофон. Сьогодні на уроці 1) А ви знаєте, що сьогодні на уроці я …2) Найбільше мені сподобалось …3) Найцікавішим сьогодні на уроці було …4) Найскладнішим для мене сьогодні було …5) Мене здивувало …6) Сьогодні я навчився (-лася)…7) Сьогодні я замислився (-лася)…8) Я почував (-ла) себе на уроці …

Номер слайду 28

Валіза, м’ясорубка, корзина-Що вам знадобиться у майбутньому із сьогоднішнього уроку?- Яку інформацію Ви переробили й засвоїли?- Що було зайвим на уроці і його варто відкинути?

Номер слайду 29

З повагою, Лариса Василівна. Дякую за роботу на уроці!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 10
Оцінки та відгуки
  1. Сліпченко Тетяна Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гурінова Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Oбревко Лариса Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Русанова Римма Федорівна
    Чудова робота. Дякую Вам.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Волошенко Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Похилько Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Вальчишин Олена Олегівна
    Дякую, скористаюсь Вашою роботою.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Петрова Наталія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Станинець Марина Іванівна
    Молодеь! Мені дуже сподобалась така розробка уроку! Дійсно інноваційно, багато музики, справжня мандрівка у світмузики
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 7 відгуків
pptx
Додано
21 січня 2018
Переглядів
19294
Оцінка розробки
5.0 (10 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку