2. Актуалізація опорних знань Перевірити знання певної кількості учнів, виявити причини й недоліки у знаннях і вміннях; стимулювати окремих учнів і весь клас до оволодіння раціональними прийомами учіння та самоосвіти Прийоми: “Бібліографічний експрес”, “Кольорова стрічка”, “Міні-алфавіт”, ланцюжок, “Хто більше?”, “Бюро знахідок”, “Темна лошадка”, “Вірю-не вірю”, “Реставрація”.
4. Засвоєння нового матеріалу Дати учням конкретне уявлення про елементи предметно-наукових (терміни, поняття, правила, закони, теорії, факти тощо) і допоміжних (філософські, методологічні, історико-наукові, міжнаукові, міжпредметні) знань. Виробити відповідні вміння інтелектуального й практичного характеру. Закріпити в системі спеціально організованої діяльності інтелектуального й практичного характеру ті знання й вміння, які необхідні для самостійної роботи над новим матеріалом Прийоми: проекти, групова робота, робота в парах, Коло ідей, рольова гра, практикум, лабораторія, Дерево рішень.
5. Перевірка розуміння й корекція засвоєння учнями нового матеріалу Перевірити розуміння учнями суттєвих ознак, елементів знань, що засвоюються, структурно функціональних зв'язків і логічних стосунків між ними; надати індивідуальну допомогу учням, що її потребують. Прийоми: гра “Так чи ні?”, “Спіймай помилку”, Кросенс, “Світлофор”, сенкан, Ромашка Блума, гронування(кластер), гра “Герой.Дата.Подія”
6. Підбиття підсумків уроку Узагальнити засвоєні знання у вигляді певної цілісності (усне або письмове опитування, бесіда, тести, вправи тощо). Оцінити рівень засвоєння знань і способів діяльності всього класу та окремих учнів. Прийоми: “Мікрофон”, “Смайлик”, асоціативний кущ, сенкан.
7. Домашнє завдання, інструктаж про його виконання Повідомити учням зміст домашнього завдання, пояснити методику його виконання. Звернути увагу учнів на важливі помилки, способи їх усунення, норми часу для виконання домашнього завдання. Випереджальне завдання, диференціація завдань, творчі завдання.