14 квітня о 18:00Вебінар: Як урізноманітнити вивчення французької мови в класі та дистанційно

Презентація з теми "Дяльнісний метод навчання"

Про матеріал
Матеріал містить методичні рекомендації з використання діяльносного методу навчання на уроках суспільно-гуманітарного циклу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Діяльнісний метод навчання

Номер слайду 2

Учень, який напханий знаннями, але не вміє їх застосовувати, нагадує фаршировану рибу, яка не вміє плавати Мінц

Номер слайду 3

Що ж таке діяльнісний метод навчання? Метод навчання, при якому дитина не отримує знання у готовому вигляді, а здобуває їх сама у процесі власної навчально-пізнавальної діяльності.

Номер слайду 4

Освітньо – виховні завдання Діяльнісний підхід спрямований на розвиток умінь і навичок учня, застосування здобутих знань у практичних ситуаціях, пошук шляхів інтеграції до соціокультурного та природного середовища.

Номер слайду 5

Принципи принцип діяльності принцип безперервності принцип цілісного уявлення про світ принцип мінімаксу принцип психологічної комфортності принцип варіативності принцип творчості

Номер слайду 6

Етапи уроку та дидактичні завдання

Номер слайду 7

1.Організаційний Підготувати учнів до роботи на уроці в цілому й на кожному конкретному етапі уроку. Налаштування на сприйняття. Прийоми: гра “Чарівне люстерко”, “Побажання”, “Усмішка”, “Комплімент”, поетичне вітання.

Номер слайду 8

2. Актуалізація опорних знань Перевірити знання певної кількості учнів, виявити причини й недоліки у знаннях і вміннях; стимулювати окремих учнів і весь клас до оволодіння раціональними прийомами учіння та самоосвіти Прийоми: “Бібліографічний експрес”, “Кольорова стрічка”, “Міні-алфавіт”, ланцюжок, “Хто більше?”, “Бюро знахідок”, “Темна лошадка”, “Вірю-не вірю”, “Реставрація”.

Номер слайду 9

3. Підготовка учнів до активного й усвідомленого засвоєння навчального матеріалу Організувати і спрямувати навчально-пізнавальну діяльність учнів до досягнення основної мети. Мотивація навчальної діяльності учнів. Прийоми: відеоролик, епіграф, притча, вірш.

Номер слайду 10

4. Засвоєння нового матеріалу Дати учням конкретне уявлення про елементи предметно-наукових (терміни, поняття, правила, закони, теорії, факти тощо) і допоміжних (філософські, методологічні, історико-наукові, міжнаукові, міжпредметні) знань. Виробити відповідні вміння інтелектуального й практичного характеру. Закріпити в системі спеціально організованої діяльності інтелектуального й практичного характеру ті знання й вміння, які необхідні для самостійної роботи над новим матеріалом Прийоми: проекти, групова робота, робота в парах, Коло ідей, рольова гра, практикум, лабораторія, Дерево рішень.

Номер слайду 11

5. Перевірка розуміння й корекція засвоєння учнями нового матеріалу Перевірити розуміння учнями суттєвих ознак, елементів знань, що засвоюються, структурно функціональних зв'язків і логічних стосунків між ними; надати індивідуальну допомогу учням, що її потребують. Прийоми: гра “Так чи ні?”, “Спіймай помилку”, Кросенс, “Світлофор”, сенкан, Ромашка Блума, гронування(кластер), гра “Герой.Дата.Подія”

Номер слайду 12

6. Підбиття підсумків уроку Узагальнити засвоєні знання у вигляді певної цілісності (усне або письмове опитування, бесіда, тести, вправи тощо). Оцінити рівень засвоєння знань і способів діяльності всього класу та окремих учнів. Прийоми: “Мікрофон”, “Смайлик”, асоціативний кущ, сенкан.

Номер слайду 13

7. Домашнє завдання, інструктаж про його виконання Повідомити учням зміст домашнього завдання, пояснити методику його виконання. Звернути увагу учнів на важливі помилки, способи їх усунення, норми часу для виконання домашнього завдання. Випереджальне завдання, диференціація завдань, творчі завдання.

Номер слайду 14

Дякую за увагу! Бажаю творчих успіхів на педагогічній ниві!

ppt
Додано
26 грудня 2019
Переглядів
980
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку