Презентація з теми "Сучасні управлінські та педагогічні технології підвищення професійної компетентності педагогічних кадрів"

Про матеріал
В даній роботі описано сучасні управлінські та педагогічні технології підвищення професійної компетентності педагогічних кадрів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Забезпечення потреб учнів у отриманні якісної освіти, задоволення їх інтересів, виходячи з виявлення індивідуальних особливостей школярів.

Номер слайду 3

Рада школи Батьківська рада Директор Учнівське самоврядування Робота зі здібними та обдарованими учнями Навчально- виховний підрозділ Педагогічна рада Підрозділи прямого підпорядкування Методична рада Творча група вчителів Заступник з НВР Педагог- організатор Голови методичних об’єднань МО початкових класів МО гуманітарних дисциплін МО природничо-математичних дисциплін МО класних керівників Господарча служба Психологічна служба Медична служба Бібліотека Соціальні партнери

Номер слайду 4

Забезпечення належних умов для навчання та виховання учнів через удосконалення форм компетентнісно орієнтованого підходу Виховання всебічно розвиненої, конкурентно спроможної особистості, адаптованої до життя в сучасному суспільстві Впровадження в навчально-виховний процес інформаційно-комунікаційних технологій Оновлення змісту, форм і методів викладання навчальних предметів через використання інноваційних технологій навчання Сприяння збереженню, зміцненню та розвитку здоров’я учнів як найвищої соціальної цінності Впровадження допрофільного навчання Основні завдання

Номер слайду 5

Навчально-виховний процес у школі забезпечують 14 вчителів Мають вищу педагогічну освіту – 11 вчителів Мають звання: “Вчитель-методист” – 2 вчителя “Відмінник освіти” – 2 вчителя

Номер слайду 6

Педагогічна компетентність – це інтегра-тивна властивість особистості, що володіє комплексом професійно значущих для вчителя якостей, має високий рівень науково-теоретичної й практичної підготовки до творчої педагогічної діяльності та ефективної взаємодії з учнями в процесі педагогічної співпраці на основі впровадження сучасних технологій для досягнення високих результатів. Педагогічні та науково-педагогічні працівники зобов’язані постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру. Закон України “Про освіту” Підготовка педагогічних і науково-педаго-гічних працівників, їх професійне самовдо-сконалення – важлива умова модернізації освіти. Національна доктрина розвитку освіти

Номер слайду 7

Педагогічний такт, любов до дітей Методична майстерність Прагнення до самоосвіти Педагогічне передбачення Мовна культура Професійна майстерність учителя Знання предмета діяльності Інноваційність науково-методичного мислення Творчі якості: креативність, дивергентність, оригінальність Ознаки професійної компетентності вчителя

Номер слайду 8

Компетентний вчитель Діагност Управлінець Розробник проектів Організатор Аналітик Організатор само- розвитку Розробник концепцій Прогнозист

Номер слайду 9

Професійна компетентність Методичні об’єднання; творчі групи вчителів; майстер-класи; творчі звіти вчителів; взаємовідвідування уроків; внутрішньошкільний контроль Компетентний учень Компетентний учитель Самоосвіта; саморозвиток; самоаналіз; перепідготовка; атестація; публікації в пресі Педагогічна рада; педагогічні читання; лекторії; виховні заходи; дослідницька робота; педагогічні виставки Групова Загальношкільна Методична робота Індивідуальна

Номер слайду 10

розвиток у школі інноваційних процесів. 4 вдосконалення теоретичних знань, професійної компетентності вчителя, вихователя; 1 оволодіння новими формами, методами, прийомами навчання і виховання школярів; 2 вивчення та впровадження в практику новітніх досягнень педагогічної, психологічної наук, нових педагогічних технологій, передового педагогічного досвіду; 3 Автодидактика (самоосвіта) – постійна діяльність учителя, спрямована на розширення й поглиблення знань і вмінь, підвищення педагогами свого професійного рівня.

Номер слайду 11

Зміст самоосвітньої діяльності Науково-дослідницька робота над проблемою Вивчення наукової, методичної та навчальної літератури Участь у колективних і групових формах методичної роботи Вивчення досвіду своїх колег, передового педагогічного досвіду Самоосвітня діяльність Теоретична розробка і практична апробація особистих матеріалів

Номер слайду 12

Форми самоосвіти індивідуальні колективні 1 2 3 4 5 Методичні розробки, описи досвіду роботи Науково-дослідницька робота Доповіді, виступи Огляд і реферування методичних посібників Видавнича діяльність 1 Відкриті уроки 2 Методичні об’єднання 3 Семінари, практикуми, тренінги 4 Курсова перепідготовка, атестація 5 Науково-практичні конференції 6 Засідання педагогічної ради 7 Педчитання, заходи з обміну досвідом

Номер слайду 13

Курсова перепідготовка

Номер слайду 14

Перспективний педагогічний досвід – це оптимальна діяльність педагога, що є результатом творчого пошуку, несе в собі елементи новизни, спрямована на вирішення актуальних завдань навчання і виховання, забезпечує стійку ефективність навчально-виховного процесу як у межах існуючих форм роботи, так і на основі їх удосконалення. Підготовчий Вивчення досвіду вчителя Узагальнення та аналіз наслідків вивчення досвіду Етапи вивчення, узагальнення та впровадження перспективного педагогічного досвіду Поширення досвіду

Номер слайду 15

Форми узагальнення та поширення перспективного педагогічного досвіду Методичні розробки Презентації Системи уроків Розкладки Доповіді Виступи на педраді, МО, семінарі, конференції Стенди

Номер слайду 16

Формування духовної культури школярів Виховання у дітей високих моральних інтересів, поглядів, переконань Створення умов для сприяння розвитку моральної активності учнів, їх творчих здібностей Ознайомлення школярів з морально-етичною, родинно-побутовою культурою українського народу, виховання поваги до традицій і звичаїв українців Вирубаний ліс можна посадити. Замулену криницю можна почистити. Знищені душі людські ведуть до загибелі нації

Номер слайду 17

Завдання музейної педагогіки

Номер слайду 18

Творча особистість Розвиток творчих та інтелектуальних здібностей Бере участь Школа Сім’я Інформаційні технології Заклади додаткової освіти Гурткова робота Шкільні та районні конкурси, олімпіади Самоосвіта, індивідуальна робота Науково- дослідницька робота

Номер слайду 19

Технології особистісно орієнтованого навчання Технології критичного мислення Проектні технології Система моніторингу Інформаційно-комунікаційні технології Здоров’єзберігаючі технології Нові методики викладання Впровадження інноваційних технологій

Номер слайду 20

Впровадження ІКТ в освітньому просторі школи Створення сайту школи Застосування ІКТ в управлінській діяльності Проектна діяльність учнів, педагогів Розвиток інформаційної культури педпрацівників Використання інтернет-ресурсу Комп’ютерна підтримка викладання предметів

Номер слайду 21

Проектна діяльність “Українознавство – основа національно- державної школи” “Школа – освітній соціально- культурний центр с. Мирне” “Школа сприяння здоров’ю” “Моя родина – історії краплина” “Школа майбутнього” “Обереги нашої духовності” “Родом з нашого краю”

Номер слайду 22

Участь у конкурсах, педагогічних виставках ІV Міжнародна виставка-презентація “Інноватика в освіті – 2012” 1 ІІ Всеукраїнський конкурс “Творчий учитель – обдарований учень”, 2013 2 ІV Міжнародна виставка “Сучасні заклади освіти – 2013” 3 Районна виставка-ярмарок “Педагогічні здобутки освітян П’ятихатщини – 2014” 4

Номер слайду 23

Школа ХХІ століття має бути: С – САМОДОСТАТНЬОЮ; У – УСПІШНОЮ; Ч – ЧИСТОЮ МОРАЛЬНО І ЕКОЛОГІЧНО; А – АКТИВНОЮ; С – СТАБІЛЬНОЮ; Н – НАЦІОНАЛЬНОЮ; О – ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОЮ; Ю – ЮРИДИЧНО ЗАХИЩЕНОЮ.

ppt
Додано
27 січня 2019
Переглядів
1495
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку