Рада школи Батьківська рада Директор Учнівське самоврядування Робота зі здібними та обдарованими учнями Навчально- виховний підрозділ Педагогічна рада Підрозділи прямого підпорядкування Методична рада Творча група вчителів Заступник з НВР Педагог- організатор Голови методичних об’єднань МО початкових класів МО гуманітарних дисциплін МО природничо-математичних дисциплін МО класних керівників Господарча служба Психологічна служба Медична служба Бібліотека Соціальні партнери
Забезпечення належних умов для навчання та виховання учнів через удосконалення форм компетентнісно орієнтованого підходу Виховання всебічно розвиненої, конкурентно спроможної особистості, адаптованої до життя в сучасному суспільстві Впровадження в навчально-виховний процес інформаційно-комунікаційних технологій Оновлення змісту, форм і методів викладання навчальних предметів через використання інноваційних технологій навчання Сприяння збереженню, зміцненню та розвитку здоров’я учнів як найвищої соціальної цінності Впровадження допрофільного навчання Основні завдання
Педагогічна компетентність – це інтегра-тивна властивість особистості, що володіє комплексом професійно значущих для вчителя якостей, має високий рівень науково-теоретичної й практичної підготовки до творчої педагогічної діяльності та ефективної взаємодії з учнями в процесі педагогічної співпраці на основі впровадження сучасних технологій для досягнення високих результатів. Педагогічні та науково-педагогічні працівники зобов’язані постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру. Закон України “Про освіту” Підготовка педагогічних і науково-педаго-гічних працівників, їх професійне самовдо-сконалення – важлива умова модернізації освіти. Національна доктрина розвитку освіти
Педагогічний такт, любов до дітей Методична майстерність Прагнення до самоосвіти Педагогічне передбачення Мовна культура Професійна майстерність учителя Знання предмета діяльності Інноваційність науково-методичного мислення Творчі якості: креативність, дивергентність, оригінальність Ознаки професійної компетентності вчителя
Професійна компетентність Методичні об’єднання; творчі групи вчителів; майстер-класи; творчі звіти вчителів; взаємовідвідування уроків; внутрішньошкільний контроль Компетентний учень Компетентний учитель Самоосвіта; саморозвиток; самоаналіз; перепідготовка; атестація; публікації в пресі Педагогічна рада; педагогічні читання; лекторії; виховні заходи; дослідницька робота; педагогічні виставки Групова Загальношкільна Методична робота Індивідуальна
розвиток у школі інноваційних процесів. 4 вдосконалення теоретичних знань, професійної компетентності вчителя, вихователя; 1 оволодіння новими формами, методами, прийомами навчання і виховання школярів; 2 вивчення та впровадження в практику новітніх досягнень педагогічної, психологічної наук, нових педагогічних технологій, передового педагогічного досвіду; 3 Автодидактика (самоосвіта) – постійна діяльність учителя, спрямована на розширення й поглиблення знань і вмінь, підвищення педагогами свого професійного рівня.
Зміст самоосвітньої діяльності Науково-дослідницька робота над проблемою Вивчення наукової, методичної та навчальної літератури Участь у колективних і групових формах методичної роботи Вивчення досвіду своїх колег, передового педагогічного досвіду Самоосвітня діяльність Теоретична розробка і практична апробація особистих матеріалів
Форми самоосвіти індивідуальні колективні 1 2 3 4 5 Методичні розробки, описи досвіду роботи Науково-дослідницька робота Доповіді, виступи Огляд і реферування методичних посібників Видавнича діяльність 1 Відкриті уроки 2 Методичні об’єднання 3 Семінари, практикуми, тренінги 4 Курсова перепідготовка, атестація 5 Науково-практичні конференції 6 Засідання педагогічної ради 7 Педчитання, заходи з обміну досвідом
Перспективний педагогічний досвід – це оптимальна діяльність педагога, що є результатом творчого пошуку, несе в собі елементи новизни, спрямована на вирішення актуальних завдань навчання і виховання, забезпечує стійку ефективність навчально-виховного процесу як у межах існуючих форм роботи, так і на основі їх удосконалення. Підготовчий Вивчення досвіду вчителя Узагальнення та аналіз наслідків вивчення досвіду Етапи вивчення, узагальнення та впровадження перспективного педагогічного досвіду Поширення досвіду
Формування духовної культури школярів Виховання у дітей високих моральних інтересів, поглядів, переконань Створення умов для сприяння розвитку моральної активності учнів, їх творчих здібностей Ознайомлення школярів з морально-етичною, родинно-побутовою культурою українського народу, виховання поваги до традицій і звичаїв українців Вирубаний ліс можна посадити. Замулену криницю можна почистити. Знищені душі людські ведуть до загибелі нації
Участь у конкурсах, педагогічних виставках ІV Міжнародна виставка-презентація “Інноватика в освіті – 2012” 1 ІІ Всеукраїнський конкурс “Творчий учитель – обдарований учень”, 2013 2 ІV Міжнародна виставка “Сучасні заклади освіти – 2013” 3 Районна виставка-ярмарок “Педагогічні здобутки освітян П’ятихатщини – 2014” 4