Презентація до уроку з Я досліджую світ "Історія цукерки". Збагачення активного словника відповідно до тематики тижня, розвиває уміння досліджувати, уяву, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування.
Метаознайомити дітей з історією виникнення цукерок та процесом їх виготовлення;формувати вміння шукати й перевіряти інформацію;формувати вміння обирати діяльність, яка несе задоволення та користь;активізувати пізнавальну діяльність дітей;збагачувати активний словник відповідно до тематики тижня;розвивати самостійне мислення, уміння досліджувати, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування.
Номер слайду 3
Очікувані результати навчаннядитина вітається та звертається до інших, дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова;об’єднується з іншими дітьми у групи, пари для спільної діяльності;висловлює та аргументує власну думку, поважаючи позицію інших і дослухаючись до спільних рішень;підтримує діалоги з тем, пов’язаних із важливими життєвими ситуаціями;зіставляє почуте з власним досвідом, висуває власні гіпотези;ставить запитання дорослим і одноліткам щодо інформації, яка викликає сумнів або є незрозумілою;наводить аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами;робить висновки зі спостережень і досліджень разом з учителем або самостійно;систематизує та узагальнює інформацію;знає історію виникнення цукерок.
Номер слайду 4
Девіз уроку“Зібратися разом — це початок, триматися разом — це прогрес, працювати разом — це успіх!” Генрі Форд
Номер слайду 5
Графічний диктант
Номер слайду 6
Гра «Асоціативне гроно»
Номер слайду 7
Робота з підручником. Вправа “Розгадай”
Номер слайду 8
Вправа “Збери речення”
Номер слайду 9
Руханка танець “Marshmallow Dance”
Номер слайду 10
Слухання аудіоказки Дж. Родарі “Чудесний дощ у Пйомбіно”
Номер слайду 11
Віртуальна екскурсія “Виробництво цукерок”
Номер слайду 12
Діаграма вподобань. Льодяники — синя цеглинка. Шоколадні — жовта. Желейні — червона. Вафельні — блакитна. Не полюбляю, не вживаю — зелена. Зробіть висновок: У нашому класі…
Номер слайду 13
Вправа “Досліди”
Номер слайду 14
ТВОРЧА РОБОТА “СОЛОДКИЙ БУКЕТ”
Номер слайду 15
Рефлексія. Сьогодні я дізнався /дізналася…Було цікаво…Тепер я можу…Мене здивувало…