Метаознайомити дітей з історією виникнення цукерок та процесом їх виготовлення;формувати вміння шукати й перевіряти інформацію;формувати вміння обирати діяльність, яка несе задоволення та користь;активізувати пізнавальну діяльність дітей;збагачувати активний словник відповідно до тематики тижня;розвивати самостійне мислення, уміння досліджувати, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування.
Очікувані результати навчаннядитина вітається та звертається до інших, дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова;об’єднується з іншими дітьми у групи, пари для спільної діяльності;висловлює та аргументує власну думку, поважаючи позицію інших і дослухаючись до спільних рішень;підтримує діалоги з тем, пов’язаних із важливими життєвими ситуаціями;зіставляє почуте з власним досвідом, висуває власні гіпотези;ставить запитання дорослим і одноліткам щодо інформації, яка викликає сумнів або є незрозумілою;наводить аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами;робить висновки зі спостережень і досліджень разом з учителем або самостійно;систематизує та узагальнює інформацію;знає історію виникнення цукерок.