Мета уроку: ознайомити учнів із сенсорними системами рівноваги, руху, дотику, температури, болю; розкрити особливості функціонування цих систем та значення їх для організму; розвивати вміння порівнювати функції даних систем органів та важливість їх для нормальної життєдіяльності; удосконалювати вміння працювати в групах; виховувати необхідність ведення здорового способу життя та бережливе ставлення до свого здоров’я.
Номер слайду 3
Дотикова сенсорна система
Номер слайду 4
Дотик - це сприйняття форми, розміру, щільності, температури різних предметів. У слизових оболонках шкіри містяться дотикові рецептори. Найбільше їх на губах, кінчику язика, пальцях, а також на долоні. Користуючись дотиком, людина може визначити фізичні властивості предметів такі, як форма, твердість, м'якість, характер поверхні, тепло або холод, орієнтуватися в темряві, блискавично реагувати на загрозливу небезпеку.
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Температурна сенсорна система
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Больова сенсорна система
Номер слайду 11
Біль як сигнал загрози для організму являється формою відчуття. Характер відчуття залежить лише від сили подразнення. Больові рецептори містяться: У стінках кровеносних судин. Внутрішніх органах. Шкірі