Презентація "Задача на знаходження невідомого доданка - другого (ІІ тип)"

Про матеріал
Даний матеріал можна використовувати під час проведення онлайн-уроків для зручності демонстрації учням, як записувати коротку умову до задачі; схему до задачі креслимо безпосередньо під час проведення онлайн-уроку.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Задачана знаходження невідомого доданка – другого(ІІ тип)

Номер слайду 2

На тарілці було 5 яблук. Після того як туди поклали ще кілька яблук, на тарілці стало 9 яблук. Скільки яблук поклали на тарілку?

Номер слайду 3

На тарілці було 5 яблук. Після того як туди поклали ще кілька яблук, на тарілці стало 9 яблук. Скільки яблук поклали на тарілку? Було – Поклали – Стало –

Номер слайду 4

На тарілці було 5 яблук. Після того як туди поклали ще кілька яблук, на тарілці стало 9 яблук. Скільки яблук поклали на тарілку? Було – 5 ябл. Поклали – Стало –

Номер слайду 5

На тарілці було 5 яблук. Після того як туди поклали ще кілька яблук, на тарілці стало 9 яблук. Скільки яблук поклали на тарілку? Було – 5 ябл. Поклали – Стало – 9 ябл.

Номер слайду 6

На тарілці було 5 яблук. Після того як туди поклали ще кілька яблук, на тарілці стало 9 яблук. Скільки яблук поклали на тарілку? Було – 5 ябл. Поклали – ?Стало – 9 ябл.

Номер слайду 7

Було – 5 ябл. Поклали – ?Стало – 9 ябл.

Номер слайду 8

Було – 5 ябл. Поклали – ?Стало – 9 ябл.9 – 5 = 4 (ябл.)

Номер слайду 9

Було – 5 ябл. Поклали – ?Стало – 9 ябл.9 – 5 = 4 (ябл.)Відповідь: поклали 4 яблука.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Товкус Валентина
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
663
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку