Презентація. "Задачі для учнів 4 класу"

Про матеріал

Мета: формувати комунікативну компетентність, стимулюючи бажання висловлювати власну думку та вміння розв'язувати задачі; формувати інформаційну компетентність із використанням малюнків і таблиць, розвивати логічне мислення, уяву, спостережливість; виховувати любов до рідного краю

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Задачі для учнів4 класуна тему“ Моє рідне село - Кашперівка”

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Задачі на визначення подіїВ селі Кашперівка святкують 2 свята – села. Заснування самої Кашперівки в1563 році і приєднання до неї сусіднього села Садиби в 1600 році. Зараз 2012 рік. Скільки всього існує село?

Номер слайду 5

Населення села Кашперівки на 2002 рік становило 1 022 особи. На теперішній час населення збільшилось у 2 рази. Яке населення села зараз і буде у 2022 році, якщо відомо, що населення збільшується кожні 10 років у 2 рази?

Номер слайду 6

Відомим письменником Тетіївського краю є Іван Драч. Народився 17 жовтня 1936 року в с. Теліжинці, а його товариш – поет Кравчук Микола Іванович народився на 3 роки пізніше. Скільки років І. Драчу і М. Кравчуку виповниться в 2012 році?

Номер слайду 7

Задачі на знаходження середнього арифметичного. Від кожної з 12 корів за день надоїли по 15 л молока, а від кожної з 8 корів – по 20 л. Знайди середній удій молока від однієї корови?

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

На свято Успіння Божої Матері церкву Святої Трійці відвідують 55 прихожан. На свято Пасхи число прихожан збільшується в 20 разів,а на Різдво Христове зменшується в 10 разів, ніж на Пасху. Скільки в середньому прихожан відвідують ці великі свята?

Номер слайду 11

За перший рейс в середу маршрутне таксі “ Київ – Вінниця ” через Кашперівку перевезла 20 пасажирів ,за другий – на 15 пасажирів більше, ніж за перший, за третій – так само, як за другий, але у 7 пасажирів менше. Скільки пасажирів в середньому перевезло маршрутне таксі за день?

Номер слайду 12

Першого дня в шкільній їдальні Кашперівської школи використали 12 кг картоплі, другого дня – 22 кг, третього – 18 кг, а четвертого – 20 кг. Скільки кілограмів картоплі в середньому використовували кухарі в шкільній їдальні щодня?

Номер слайду 13

Задачі з буквеними даними. На 9 травня біля пам'ятника загиблому воїну збирається а людей. А біля пам'ятника жертвам Голодомору на в людей менше, ніж біля пам'ятника воїну, а біля пам'ятника Сергію Боємському – на 15 людей менше, ніж біля двох пам'ятників разом. Знайти скільки людей збирається біля трьох пам'ятників разом, якщо а= 150, в=45

Номер слайду 14

В сільському будинку культури працює танцювальний гурток “ Гопак ”. Всього його відвідує а школярів молодшої ланки, з них в – дітей з садочків, а з старшої ланки на 10 менше, ніж двох ланок разом. Скільки всього дітей відвідує гурток, якщо а=17, в=3.

Номер слайду 15

Кожних вихідних на дискотеку в Кашперівському клубі приходить а людей, з них в кашперівських хлопців,а з тетіївських на с- менше. А дівчат у 2 рази більше, ніж хлопців разом. Скільки всього людей відвідує клуб, якщо в=22, с= 10.

Номер слайду 16

Задачі з геометричним змістом. Довжина моєї присадибної ділянки має прямокутну форму – 90 м, а ширина – 30 м. 3/10 площі моєї садиби займають будівля і двір, а решта – город. Яка площа городу?

Номер слайду 17

Розміри пришкільної ділянки школи, що має форму прямокутника, 240 м і 90 м. 7200 м2 займає ділянка картоплі, а 5/6 площі відведено під лікарські рослини. Знайти площу, відведену під лікарські рослини.

Номер слайду 18

Довжина річки Рось становить 10 км, а ширина у 2 рази менша. Довжина річки Роськи 3 км , а ширина 5 км. Знайти площу обох річок разом?

Номер слайду 19

Задачі на знаходження дробу від числа. Відстань від с. Кашперівки до с. Скибин велосипедист проїхав за ¾ години, причому 1/6 години він витратив на зупинки. Скільки всього разом з зупинками їхав велосипедист від одного села до іншого?

Номер слайду 20

У селі 360 дитини: із них 1/8 – в садку “ Сонечко ”, ¼ - в садку “ Ромашка ” , а решта – відвідує школу. Скільки дітей відвідує школу?

Номер слайду 21

Із Кашперівського цукрового заводу у три магазини відправили 2800 кг цукру. В один магазин відправили 1/5 цукру, в другий - 3/7 усього цукру, а в третій – решту. Скільки кілограмів цукру одержав кожен магазин?

Номер слайду 22

У трьох цехах Кашперівського цегельного заводу працює 1296 робітників. ½ всіх робітників працює в першому цеху, у другому цеху – 527 робітників, а решта – у третьому. Скільки робітників працює у третьому цеху?

Номер слайду 23

Задачі на рух. Від села Кашперівки до міста Києва 170 км. Із села виїхав мотоцикліст зі швидкістю 42 км/год. За годину назустріч йому з міста в село виїхав велосипедист на спортивному велосипеді, який рухався зі швидкістю 22 км на годину. Через який час вони зустрінуться?

Номер слайду 24

Відстань від сільської бібліотеки до Кашперівської школи 600 м. Зі школи і бібліотеки вийшли назустріч один одному двоє хлопчиків. Перший проходив за хвилину 25 м, а другий – 29 м. Яка відстань буде між ними через 5 хв.?

Номер слайду 25

З центру села виїхав трактор зі швидкістю 15 км/год. Через 4 години з цього ж пункту в протилежному напрямку виїхав бензовоз зі швидкістю 45 км/год. Через скільки годин після виходу бензовоза відстань між ним і трактором становитиме 180 км?

Номер слайду 26

Задачі з підвищеною складністю. Один тракторист за 6 днів може виорати 108 га поля, а другий – за 7 днів 98 га. За скільки днів обидва трактористи разом виорють поле площею 160 га, якщо продуктивність праці кожного з них не зміниться?

Номер слайду 27

Зважили гуску, курку й індика. Маса гуски 4 кг 720 г, курки – на 2 кг 345 г менша, ніж гуски, а індика – на 2 кг 390 г більша, ніж гуски й курки разом. Яка маса трьох птиць разом?

Номер слайду 28

На екскурсію виїхало 180 учнів. У три менші автобуси сіло по 20 учнів, а решта розмістилися у більших автобусах, по 30 осіб у кожному. Скільки знадобилося більших автобусів?

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Номер слайду 38

pptx
Додано
30 листопада 2018
Переглядів
1287
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку