Вправа «Мозковий штурм»Що називається множенням? Як називаються числа при множенні? Що показує перший множник? Що показує другий множник?
Номер слайду 6
Усний рахунок. До зайчати на обід Йшли 4 їжаки. Завітав дружок-сусід. І несли по 2 грибки. На пеньок зайчата сіли А ви їм допоможіть – І по 2 морквинки з’їли. ті грибочки полічіть. Хто нам скаже одним словом, Скільки зʹїдено морквинок?
Номер слайду 7
Усний рахунок–В кожну миску 2 котлети. Клала лиска Віолетта,Мисочок у лиски 6 А котлет? Хто відповість? Двоє вулицею йдуть,По 5 саджанців несуть. Скільки ямок треба,діти,Щоб ті саджанці садити?
Номер слайду 8
Каліграфічна хвилинка
Номер слайду 9
Математичний диктант. Скільки очей у 9 котів? Скільки вух у 5 зайців?Скільки крил у 7 горобців?Скільки вух у 6 мавп? Скільки ніг у 3 страусів? Скільки очей у 8 мишок?В 1 пакеті 2 кг печива. Скільки кг печива в 6 пакетах?
Номер слайду 10
Математичний диктант18 10 14 12 6 16 12
Номер слайду 11
— Учні одного першого класу хочуть піти до зоопарку, але не можуть зрозуміти, скільки коштує квиток. Допоможіть дітям! Запишіть у вигляді суми доданків та множення.
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Фізкультхвилинка
Номер слайду 14
2м?
Номер слайду 15
Скільки кругів на малюнку?Міркую так: по два круга у шести овалах2·6=12;по 2 круга у двох рядах чотирикутника2·2=4;всього маємо 12+4=16. Підручник. Вправа546
Номер слайду 16
Розв’яжи задачу. У класі на трьох підвіконнях стоїть по 2 вазони, а на четвертому – 3 вазони. Скільки всього вазонів стоїть на чотирьох підвіконнях?
Номер слайду 17
Обчисли()
Номер слайду 18
- Дітки, на початку уроку ми з вами поставили собі мету, чи досягли ми її?- А що нам допомогло впоратися зі складнощами?- Які моменти уроку вам запам’ятались найбільше?- А хто може сказати, що він став знати таблицю множення на 2 ще краще?Підсумок уроку. Рефлексія.