Презентація містить розробку уроку з математики для учнів 2 класу. Тут вміщено завдання для закріплення таблиці множення та ділення у межах 5, а також початковий етап ознайомлення з таблицею множення числа 6.
Л. А. Закріплення таблиці множення та ділення у межах 5. Ознайомлення з таблицею множення числа 6. Мацьоха Л. А. Вчитель ОЗОШ № 15
Номер слайду 2
Л. А. Пригадайте назви компонентів арифметичних дій. Додавання. Віднімання. Множення Ділення. Доданок, доданок, сума. Зменшуване, від'ємник, різниця. Множник, множник, добуток. Ділене, дільник, частка.
Номер слайду 3
Л. А. Математичний диктант. Сума чисел 18 і 13; частка чисел 35 і 5; зменшуване 42, від'ємник 12, знайди різницю;доданок 28, доданок 32, знайди суму;добуток чисел 4 і 7;3 помножити на 8;40 поділити на 4;45 поділити на 5;множник 5, множник 5, знайди добуток;ділене 36, дільник 4, знайди частку.31, 7, 30, 60, 28, 24, 10, 9, 25, 9.
Номер слайду 4
Л. А. «Лайфхак» таблиці ділення числа 5: Число ділиться на 5, якщо закінчується на 0 або 5.«Лайфхак» таблиці множення числа 5: Добуток таблиці множення числа 5 завжди закінчується на 0 або 5.
Номер слайду 5
Л. А. Знайди зайві добутки таблиці множення числа 5.0, 5, 7, 10, 15, 20, 24, 25, 30, 35, 38, 40, 45, 50. Знайди периметр трикутника зі сторонами 5 см. Р = 3 · 5 = 15 (см)Відповідь: 15 сантиметрів периметр трикутника.
Л. А. Задача В одному конверті було 15 поштових марок, а в другому - у 3 рази менше. Скільки марок було в другому конверті? І к. – 15 м. ІІ к. - ? м., у 3 р. МРозв'язання 15 : 3 = 5 (м. ) Відповідь: 5 марок було у другому конверті.
Номер слайду 9
Л. А. Задача Маса зайця 5 кг, а маса вовка у 6 разів більша. Яка маса звірів разом?Заєць – 5 кг. Вовк - ? кг, у 6 р. БРозв'язання 1) 5 · 6 = 30 (кг) – маса вовка; 2) 5 + 30 = 35 (кг) – маса звірів разом.? кг. Вираз: 5 + 5 · 6 = 35 (кг)Відповідь: 35 кілограмів маса звірів разом.
Номер слайду 10
Л. А. Обчисли значення виразу (43 – 22) : а, якщо а = 3 . Якщо а = 3, то (43 – 22) : а = (43 – 22) : 3 = 7 Обчисли значення виразу 3 · а : 2, якщо а = 6 . Якщо а = 6, то 3 · а : 2 = 3 · 6 : 2 = 9
Номер слайду 11
Л. А. Накресли один відрізок довжиною 5 см, а другий – у 2 рази довший. Яка довжина другого відрізка? 5 см10 см