Мультимедійний супровід уроку української мови у 2-А класі Вчитель Німич В. В.
Номер слайду 2
Тема уроку: Закріплення вивченого про іменник, дієсловоприкметник
Номер слайду 3
Девіз уроку: Що не знаємо - навчимося,Що уміємо - доведемо. Пишемо - каліграфічно, Працюємо - згуртовано,Відповідаємо - чітко,Поважаємо думку один одного.
Номер слайду 4
Очікувані результати:1. Будете уважні та спостережливі.2. Записи в зошитах матимете каліграфічні.3. Продемонструєте свої знання таких частин мови, як іменник, прикметник, дієслово.4. Зможете дібрати до поданих іменників прикметники, протилежні за значенням дієслова.5. Покажете свої вміння виконувати звуко-буквений аналіз слів.6. Складемо сенкан із відгаданим словом.7. Напишемо твір на основі асоціативного куща.
Словниковий диктант. Сонечко, бруньки, зеленіє, квітуча, підсніжник, буяє, щедре, весна. До якої частини мови відносимо ці слова і чому?
Номер слайду 8
Робота в групах. Дібрати прикметники до іменників:1243 Весна - …Сонечко- …Струмочок - …Бруньки - …Дощ - …Спів - …Підсніжник - …Травичка - …
Номер слайду 9
Робота в групах. Дібрати протилежні за значенням дієслова:1243 Закриваються - …Закінчилася - …Стоять - …Замерзають - …
Номер слайду 10
Сенкан1. Аналізоване слово весна.2. 2 прикметники.3. 3 дієслова.4. Складаємо речення із 4 слів.5. Синонім або словосполучення.6. Лексичне значення слова весна.
Номер слайду 11
Робота в групах. Захист первоцвітів, які занесені до Червоної книги
Номер слайду 12
1. Звуко-буквений аналіз слова. 2. Поділити для переносу.3. Дібрати перевірне слово (щоб ненаголошений склад став наголошеним).4. Скласти речення із словом весна (розповідне, питальне, спонукальне). Робота над словом весна