Повторюємо правило. Прикметники називають ознаки предметів і відповідають на питання який?, яка?, яке?, які?Наприклад: руки (які?) чисті, яблуко (яке?) солодке, пиріжок (який?) смачний, квітка (яка?) красива.
Номер слайду 3
Добираємо прикметники. Розгляньте малюнки. Доберіть до них назви ознак.
Номер слайду 4
Розпізнаємо прикметники. Прочитайте речення. Назвіть прикметники. Ця квітка наче увібрала в себе синь неба. Ніжна, тендітна, вона ховається від вітру в жито чи пшеницю. Зубчасті сині пелюстки – ніби прекрасні очі, що визирають звідти.
Номер слайду 5
Добираємо прикметники. Прочитайте речення. Доберіть прикметники до іменників. У полі зацвіли (які?) … ромашки. На небі світить (яке?) … сонечко. Біля річки схилилася (яка?) … верба. Під горою біжить (який?) … струмок.
Номер слайду 6
Поєднуємо прикметники з іменниками. Доберіть до кожного слова прикметник. Чай (який?) … . Ложка (яка?) … . Полотенце (яке?) … . Тарілки (які?) … .
Номер слайду 7
Добираємо прикметники. До назв предметів дібрати ознаки. За смаком – сіль, лимон, яблуко. За кольором – ромашка, мак, волошка. За матеріалом – банка, стіл, чашка. За характером – вовк, заєць, лисиця.
Номер слайду 8
Змінюємо прикметники за числами. Змініть словосполучення за зразком. Кислий лимон – кислі лимони. Тонка гілка - … . Безмежне поле - … . Велике вікно - … . Червона троянда - … . Міцний дуб - … .