Презентація "Запилювання у стуслі"

Про матеріал
Презентація до практичної роботи "Запилювання у стуслі" для учнів 6 класу. Проект . Рамка для фото Технологія . Технологія ажурного випилювання
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Практична робота “Технологічний процес виготовлення виробу: запилювання в стуслі”Тема уроку. Підготувала студентка 44 ТФЦелковік Н. В.

Номер слайду 2

Цілі урокуознайомитись з процесом запилювання в стуслірозглянути будову стуславдосконалити навички роботи з ножівкою. Завдання урокуознайомити з поняттям: запилювання в стуслівдосконалити навички роботи з ножівкою

Номер слайду 3

Які конструкції рамок ви знаєте?Розгляньте банк ідей і фото №2. Яким способом з’єднана дана рамка?

Номер слайду 4

Давайте згадаємо, що таке технологічний процес?Технологічний процес — це впорядкована послідовність взаємопов'язаних дій та операцій, що виконуються над початковими даними до отримання необхідного результату.

Номер слайду 5

Яким чином можна розмітити на заготовці кут 45?Намітити на заготовці олівцем місце, де кути будить сходитись Провести перпендикулярну лінію. Заміряти ширину рейки. Провести другу перпендикулярну лінію, яка буде розміщуватись по довжині, що дорівнює ширині рейки5. Провести діагональ в потрібному напрямку. Даний спосіб використовуєтья, тоді коли в наявності не має спеціального пристрою - СТУСЛА

Номер слайду 6

Стусло – інструмент, призначений для різання деревини під кутом 45 і 90 

Номер слайду 7

Будова стусла1. Дно стусла2. Боковина3. Заготовка4. Ножівка

Номер слайду 8

Процес пиляння в стусліДля точного і чистого поперечного розпилювання (оторцовку) деталей під прямим кутом і під кутом 45 ° (на вус) застосовують пильне стусло (розпилювальний ящик), показане на рис. 5. оторцовку в стусле виробляють дрібнозубой пилкою з незначним розлученням зубів або зовсім без розлучення. Така пила дає чистий пропил і не псує прорізів стусла. Деталі по одній або по кілька штук закладають в стусло. Під час перепилювання їх притискають долонею і великим пальцем лівої руки до протилежного (від столяра) борту стусла.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Пиляння ножівкою. Процес пиляння може відбуватись декількома способами. Погляньте на зображення. Чи працювали ви ножівкою, якимось із цих способів?На малюнку №1 показано пиляння лучковою пилкою з використанням упору. Так само, зазвичай при поперечному розпилюванні (малюнок №2), можна придавити дошку вільною рукою (малюнок №6) до верстата або ногою до табурету (малюнок №2). Але краще затиснути заготовку в лещата на верстаті (малюнок №3) або скористатися струбциною (малюнок №4). Щоб ножівку не затиснуло, треба забити клин (малюнок № 5).

Номер слайду 11

Повторимо вивчене!!!Що таке стусло? Згадайте його будову та призначення

Номер слайду 12

Повторимо вивчене!!!Згадайте послідовність запилювання деревини в стуслі

Номер слайду 13

Повторимо вивчене!!!Назвіть конструкційні матеріали, які бачите на фото

Номер слайду 14

Практична робота. Ми продовжуємо виготовляти рамку для фото. Перед кожним з вас лежить рейка, яку ви відрізали на минулому уроці

Номер слайду 15

Практична робота. Ваше завдання розмітити кут 45, для кожної відпиляної вами рейки на минулому уроці, з обох сторін

Номер слайду 16

Практична робота. Далі вам необхідно підготувати до роботи стусло, рейку та ножівку. Рейку покласти в стусло, як показано на малюнку, притиснути її рукою. Ножівку поставити в пази, які обрізають заготовку під кутом 45 (як показано на малюнку)

Номер слайду 17

Користуватися лише справною, добре нагостреною ножівкою. Забороняється працювати інструментом зі зламаною ручкою, викришеними або нерозведеними зубцями, зігну тим або іржавим полотном. Під час перерв у роботі ножівку виймати з пропилу. Ножівку розміщувати на верстаку так, щоб зубці були спрямовані у протилежний від працюючого бік. Працюючи інструментом, не відволікайся сам і незаважай працювати іншим. Щоб не поранити пальці рук, під час виконання запилунеобхідно користуватися напрямним бруском Правила безпечної праці під час пиляння деревини

Номер слайду 18

Підведемо підсумки?!Що сподобалось чи не сподобалось на уроці? Чи дізнались про щось нове, цікаве?Чого навчились? Що очікували від себе та інших? Що вдалось, а що ні?Чи взяли з цього уроку щось корисне для себе? Чи застосовуватимете набуті знання в майбутній практичній діяльності?

Номер слайду 19

Повторити конспект, записаний у зошиті. Домашнє завдання. Дякую за увагу

Номер слайду 20

Список використаних джерелhttp://bouw.ru/article/dvernie-nalichniki?oprd=1 http://obrobka.pp.ua/2601-priyomi-pilyannya-ruchnimi-pilkami.html https://infourok.ru/material.html?mid=43355

pptx
Додано
29 серпня 2019
Переглядів
2481
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку