Тема уроку: «Застосування формул скороченого множення» -систематизувати знання та вміння учнів застосовувати формули квадрата різниці і суми , різниці квадратів для перетворення многочленів. - вміти в процесі реальної ситуації відтворювати і використовувати формули скороченого множення і вміння підводити многочлен до ступеня;
Номер слайду 2
КОНФУЦІЙТри шляхи ведуть до знання: Шлях роздуми - це шлях найблагородніший, Шлях наслідування - це шлях найлегший, Шлях досвіду - це шлях самий гіркий.
Номер слайду 3
«ЛІС ПРАВИЛ»Квадрат суми(а + b)² = a² + 2ab + b²Квадрат різниці(а − b)² = a² − 2ab + b²Різниця квадратів(а − b) (a + b) = a² − b²
Номер слайду 4
«Дорога рахунку»1. Знайдіть квадрати виразів: 2a, 3b, 2ab, 5n. 2. Знайдіть різницю виразів: m і n, -4b і -7a, 3а і 0. 3. Знайдіть подвоєння виразів: -1 і 1,5с, 11ax і 3by, 8а і -2. 4. Прочитайте вирази: а + b; (а+ b) ²; х-у; 2ху, (х-у) ²; х²-y².
Результати самостійної роботи учнів 7 класу Писали54323416117-%47%32%21%
Номер слайду 12
Самооцінка роботи на уроціВСЕ ЗРОЗУМІВ! ДУЖЕ ЗАДОВОЛЕНИЙ!БУЛИ ПОМИЛКИ, АЛЕ МЕНІ СПОДОБАЛОСЬ! Я ДОПРАЦЮЮ ТЕМУ ОБОВ’ЯЗКОВО!БАГАТО ПОМИЛОК… ТРЕБА РОЗІБРАТИСЯ!