Презентація"Застосування формул скороченого множення"

Про матеріал

Тип уроку: урок узагальнення і систематизація знань.

Мета уроку:

  • -систематизувати знання та вміння учнів застосовувати формули квадрата різниці і суми , різниці квадратів для перетворення многочленів.

- вміти в процесі реальної ситуації відтворювати і використовувати формули скороченого множення і вміння підводити многочлен до ступіня;

- формування стійкої мотивації до навчання

  • - вміти працювати в парах, слухати співрозмовника і вести діалог, аргументувати свою точку зору;
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: «Застосування формул скороченого множення» -систематизувати знання та вміння учнів застосовувати формули квадрата різниці і суми , різниці квадратів для перетворення многочленів. - вміти в процесі реальної ситуації відтворювати і використовувати формули скороченого множення і вміння підводити многочлен до ступеня;

Номер слайду 2

КОНФУЦІЙТри шляхи ведуть до знання: Шлях роздуми - це шлях найблагородніший, Шлях наслідування - це шлях найлегший, Шлях досвіду - це шлях самий гіркий.

Номер слайду 3

«ЛІС ПРАВИЛ»Квадрат суми(а + b)² = a² + 2ab + b²Квадрат різниці(а − b)² = a² − 2ab + b²Різниця квадратів(а − b) (a + b) = a² − b²

Номер слайду 4

«Дорога рахунку»1. Знайдіть квадрати виразів: 2a, 3b, 2ab, 5n. 2. Знайдіть різницю виразів: m і n, -4b і -7a, 3а і 0. 3. Знайдіть подвоєння виразів: -1 і 1,5с, 11ax і 3by, 8а і -2. 4. Прочитайте вирази: а + b; (а+ b) ²; х-у; 2ху, (х-у) ²; х²-y².

Номер слайду 5

«Поле відповідностей»{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№ формулавідповідьбуква1(x+3)²4x²-9 О2x²-1616x²-40xy+25y²А3(2x-3)(2x+3)(x-4)(x+4)І481-18x+x²(3y+6x)²Т5(4x-5y)²x²+6x+9 Д625x²-49y²(9-x)²Ф79y²+36yx+36x²(5x-7y)(5x+7y)Н

Номер слайду 6

ДІОФАНТ

Номер слайду 7

«Озеро помилок» 1. (4у-3х) (4у + 3х) = 8у²-9х²2. 100х²-4у² = (50х-2в) (50х + 2у) 3. (3х + у) ² = 9х²-6ху + у² 4. (6a-9c) ² = 36a²-54ac + 81c² 5. 4у²- 14у + 1 = (2у - 1) ²

Номер слайду 8

«Поляна відпочинку»

Номер слайду 9

«Море можливостей»(самостійна робота) Варіант 1:1)Обчисли: 412 – 312 б) 72в) 720г) 7302) Обчисли:   262  – 742 і) – 4800ж) 4800з) – 4803)Розклади на множники: a4 – 8a2 + 16 с) (a2 + 4)2n) (a – 4)2р) (a2 – 4)24)Виконай дії: (х + 1)2  н) х2 + 2х + 1 к) (х3 – 4) (х3 + 4)л) (х2 – 2) (х2 + 2х + 4)5) 3)Розклади на множники: 25b2 – 16c4 б) (5b – 4c2)2о) (5b – 4c2) (5b + 4с2)д) (5b – 4c) (5b + 4c)Вариант 2:1)Обчисли: 762 – 242 а) – 520в) 5200с) 522)Обчисли: 832 –732 і)1560ж) 156з) 15403)Розклади на множники: 4 + 4b2 + b4 к) (2 – b2)2n) (2 + b)2р) (2 + b2)24)Виконай дії: (с – 2)2  н) с2 – 4с + 4м) (1 – c3 ) ( 1 + c3)      л) (1 – с3) ( 1 + 2с3 + с6) 5)Розклади намножники: 36x4 – 49y2 е) (6x2 – 7y)2о) (6x2 – 7y) (6x2 + 7y)а) (6x – 7y) (6x + 7y)

Номер слайду 10

«Море можливостей. Відповіді»{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}12345 ВІРНО

Номер слайду 11

Результати самостійної роботи учнів 7 класу Писали54323416117-%47%32%21%

Номер слайду 12

Самооцінка роботи на уроціВСЕ ЗРОЗУМІВ! ДУЖЕ ЗАДОВОЛЕНИЙ!БУЛИ ПОМИЛКИ, АЛЕ МЕНІ СПОДОБАЛОСЬ! Я ДОПРАЦЮЮ ТЕМУ ОБОВ’ЯЗКОВО!БАГАТО ПОМИЛОК… ТРЕБА РОЗІБРАТИСЯ!

Номер слайду 13

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯОпрацювати п. 17 Виконати вправи 573, 575. Доповнити скарбничку ”Корисні формули”

Номер слайду 14

ДЯКУЮ ЗА УРОК.

pptx
До підручника
Алгебра 7 клас (Істер О.С.)
До уроку
§ 13. Квадрат суми і квадрат різниці
Додано
22 вересня 2018
Переглядів
3716
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку