Світ, що нас оточує, - це світ геометрії. Тож давайте його пізнавати! Піфагор
Номер слайду 2
Картка самооцінювання
Номер слайду 3
“Вірю – не вірю”(так чи ні)Перевірка домашнього завдання
Номер слайду 4
Мотивація навчальної діяльностіСходинки до успіху
Номер слайду 5
«Трикутник є першою фігурою, яка не може розкластися в інший вигляд більш простої фігури…і тому є першим фундаментом будь-якої речі, яка має границю і форму»Джордано Бруно, італійський учений
Номер слайду 6
Застосування розв’язування прямокутних трикутників у прикладних задачах. Тема уроку:
Номер слайду 7
“Математична естафета”
Номер слайду 8
І етап “Теоретичний”
Номер слайду 9
ІІ етап “З ГЕОМЕТРІЄЮ ПО ЖИТТЮ”Завдання для групи експертів “Синус”
Номер слайду 10
ІІ етап “З ГЕОМЕТРІЄЮ ПО ЖИТТЮ”Завдання для групи експертів “Косиинус”
Номер слайду 11
“Математична естафета”
Номер слайду 12
ІІ етап “З ГЕОМЕТРІЄЮ ПО ЖИТТЮ”Завдання для групи експертів “Синус”
Номер слайду 13
ІІ етап “З ГЕОМЕТРІЄЮ ПО ЖИТТЮ”Завдання для групи експертів “Косиинус”
Номер слайду 14
ІІІ етап “Геометричні ігри”Геометричне доміно. Тригонометричне лото-пазл. Група експертів “Синус”Група експертів “Косинус”
Номер слайду 15
ІV етап “Будівництво веж”
Номер слайду 16
ІV етап “Будівництво веж”
Номер слайду 17
ІV етап “Будівництво веж”Група експертів “Синус”Група експертів “Косинус”
Номер слайду 18
ІV етап “Будівництво веж”Група експертів “Синус”75590
Номер слайду 19
ІV етап “Будівництво веж”Група експертів “Косинус”
Номер слайду 20
Сиджу зігнувшись, впхавши ніс,В малесенький екран,Бо в Інтернеті я «завис»,Це мій нормальний стан. Давно не граємо в футбол,Не дивимось кіно. Причарував нас монітор,Це він – в життя вікно. Ми маєм друзів – тисячі,Коментарі похвальні. Спілкуємось лише вночі,Ті друзі віртуальні. А поряд нас іде життя, Вже й листя опадаєТа ми про все це допуття. Лише з ютубу знаєм. Тож на природу уже час,Йдемо в реальний світ. Не то життя напроти нас. Натисне на «деліт». ЗАРЯДКА ДЛЯ ШИЇ
Номер слайду 21
V етап “геометрія іде на допомогу”
Номер слайду 22
Рефлексія. Притча
Номер слайду 23
Метод “Чотири що?” Що Ви дізналися на уроці? Що сподобалося найбільше?Що було найскладнішим?Що треба ще вивчити?