Презентація " Завдання прості і складні. Послідовність розв’язування складного завдання. Конструювання. Графічний редактор"

Про матеріал
Тема: Завдання прості і складні. Послідовність розв’язування складного завдання. Конструювання.Графічний редактор. Очікувані результати: ✖ 2 ІФО 2-2.4-2 - створює прості малюнки за допомогою цифрових пристроїв та програм ✖ 2 ІФО 3-2.5-2 - обґрунтовує причини своїх рішень ✖ 2 ІФО 5-4.3-2 - не списує і не дає списувати, аргументовано доводячи, чому ✖ 2 ІФО 2-2.4-7 використовує основні інструменти для створення та редагування простих інформаційних продуктів
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Завдання прості і складні. Послідовність розв’язування складного завдання. Конструювання. Графічний редактор.

Номер слайду 2

Повторимо правила поведінки та безпеки в комп’ютерному класі

Номер слайду 3

Розшифруйте приклади. Впишіть цифри в кожну фігуру.

Номер слайду 4

Дерев’яний та довгенький,Хвостик в нього є маленький. Як у фарби хвіст мочає –Все довкола розцвітає. 2. Я негарно написала,А вона усе злизала,Олівців моїх сусідка, Ця вертлява буквоїдка. Пензлик, аркуш та вода… Де ж малюнок? От біда! Що іще забув я взяти, Щоб пейзаж намалювати? 4. Невелика деревина, Із графіту середина,Всім потрібна, щоб писати, Щоб картини малювати. Давайте трішки попрацюємо над загадками.

Номер слайду 5

Давайте трішки попрацюємо над складними завданнями та конструюванням. Розглянемо графічне середовище Paint Paint – це графічний редактор, що створює зображення у вигляді набору пікселів. Інструментами редактора можна створювати контури і виконувати заливання кольором, малювати прямі і криві лінії, імітувати малювання олівцем і пензлем, вирізати, копіювати і вставляти різні фрагменти зображення тощо.

Номер слайду 6

Ми ж вами сьогодні познайомимось з програмою Paint. Запуск програми Paint. Якщо на Робочому столі є значок програми Paint,то для запуску програми можна навести вказівник на значок і двічі клацнути ліву кнопку миші

Номер слайду 7

ПускУсі програми  Стандартні програми  Paintабо запуск програми Paint1234

Номер слайду 8

Меню. Рядок заголовка. Робоча область. Маркер змінення розміру аркуша. Смуга прокручування. Палітра кольорів. Рядок стану. Стрічка. Вкладки. Після запуску графічного редактора Paint на екрані монітора з’являється вікно цієї програми. Деякі елементи вікна вам уже знайомі. Групи

Номер слайду 9

Зміна кольору фігур. Щоб змінити колір фігури слід використати інструменти Заливка. Щоб змінити колір Фону, потрібно використати Колір 2.11,2 Клацнути ліву кнопку миші на фрагменті зображення. Клацнути2

Номер слайду 10

Цікавинки. Перший графічний редактор з’явився приблизно 30 років тому. А вже сьогодні його використовують для створення не лише окремих зображень, а й мультфільмів і кінофільмів.

Номер слайду 11

Для закріплення матеріалу, виконай інтерактивне завдання!!!

Номер слайду 12

Дякую за увагу!До нових зустрічей!

pptx
Пов’язані теми
Інформатика, Матеріали до уроків
НУШ
Інкл
Додано
6 листопада 2021
Переглядів
1640
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку