ВПРАВА „ВПЛИВ, ПРО ЯКИЙ Я ЗНАЮ“Твердження Міф. Правда. Робота на комп’ютері чи користування мобільними пристроями можуть спричинити появу висипів/вугрів на шкірі обличчя. Кіберхондрія передбачає необґрунтовані хвилювання за власний стан здоров’я через занадто часте й надмірне використання інтернету для пошуку інформації про хвороби, схильність самостійно ставити серйозні діагнози.„Блакитне світло“ екрану пригнічує секрецію гормону мелатоніну(відомого як „гормон сну“), тому людина гірше засинає.Інтернет і цифрові пристрої самі по собі нейтральні. Добре чи погано вони впливають на людину, залежить від самої людини. У середньому 12 селфі робить молода людина перед тим, якопублікувати селфі онлайн. Під час користування цифровим пристроєм людина забуває кліпатиочима й робить це в десять разів рідше, ніж зазвичай.
Суть проєкту. Завантаживши програму, слід поставити таймер на час, який планується провести з розумом, ні на що не відволікаючись в смартфоні. Додаток же в цей час починає вирощувати віртуальне дерево. Коли людина бере телефон в руки та заходить в іншу програму, Forest відразу попереджає, щоб він повернувся, в іншому випадку рослина загине. Так і відбувається, якщо Ви пропустите зауваження, дерево дійсно вмирає, тому не потрібно відволікатися на стрічку «Інстаграм» або розглядати профілі друзів в «Фейсбуці». Хочеться вірити, що всередині кожного з нас живе світлий і добрий чоловік, який ніколи не вчинить так з природою, нехай навіть і віртуальної (жарт).
Бути ЗАХИСНИКОМ: оберігати від небезпек, вчити як поводитися у незрозумілих ситуаціях, по можливості відфільтровувати інформацію, яка може потрапити на очі дитині.● Бути РОЛЬОВОЮ МОДЕЛЛЮ: на власному прикладі демонструвати грамотне та свідоме користування технологіями.● Бути ПРАВДОШУКАЧЕМ: вчити критичного мислення, пояснювати дитині, що інформація у мережі може бути неправдивою або, навіть, шкідливою. Тренувати дитяче вміння відрізняти правду від фікції.● Бути НАСТАВНИКОМ ЦІННОСТЕЙ: закладати фундамент із правильних моральних норм. Пояснювати, що онлайн-світ є всього лише проєкцією світу реального, що в обох світах є поняття відповідальності й місце для людяності.● Бути РЕФЕРІ: контролювати, чи дотримується дитина узгоджених «правил гри». Разом встановлювати розумні межі, залежно від віку дитини, у яких вона буде користуватися технологіями, а не зловживати ними.● Бути ВІЗІОНЕРОМ: виховувати із думкою про майбутнє. Заохочувати дитину активно пізнавати та випробовувати на практиці унікальні можливості сучасного світу. Чітко розуміти, які цінності близькі вашій сім'ї, яке бачення «успішного життя» ви маєте. Та намагатися давати дітям те, що реально допоможе їм у майбутньому.
Здоров’язбережувальний освітній простір. Провідна роль належить учителю, який ефективно впроваджуєздоров’язбережувальні технології, серед яких: створення антистресового освітнього середовища й атмосфери доброзичливості; творчий характер освітнього процесу; забезпечення мотивації освітньої діяльності;раціональна організація рухової активності;забезпечення адекватного відновлення сил (чергування видів діяльності тощо)