Презентація "Впровадження методичної системи Василя Сухомлинського в Новій українській школі"

Про матеріал
Система роботи Нової української школи тісно пов'язана з ідеями, які пропагував педагог. Багатий досвід розвитку творчих здібностей молодших школярів представлений у працях Василя Олександровича Сухомлинського. Він вимагає вивчення та переосмислення. Тому в презентації "Впровадження методичної системи Василя Сухомлинського в Новій українській школі" зібрані цитати праць видатного педагога різних сфер діяльності учнів та педагогів в цьому напрямі.На світлинах - досвід впровадження його ідей.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Впровадження методичної системи В. О. Сухомлинського в Новій українській школі. Компетентність навчання впродовж життя. Презентацію підготувала вчитель початкових класів Головинського ліцею Юрчик Л. В.

Номер слайду 2

Василь Олександрович Сухомлинський (28 вересня 1918 р. - 2 вересня 1970р.)Видатний педагог, гуманіст і творець, основоположник гуманістичної педагогіки, особистісно орієнтованого навчання. Василь Сухомлинський – педагог світового значення, який говорив, що у будь-які часи важливо виховати Людину. Його гуманістичні ідеї та ідеали актуальні й до сьогодні.

Номер слайду 3

Василь Сухомлинський був генератором багатьох ідей, які пропагують дитиноцентризм. На своїх творчих уроках мав партнерські відносини з учнями, навчав вчитися, а не просто отримувати інформацію. Такі ж складові повністю перегукуються з ідеями та концепцією Нової української школи. Безпечне освітнє середовище.

Номер слайду 4

Мета освіти впродовж життя полягає в забезпеченні людей будь-якого віку рівним і відкритим доступом до якісного навчання. Освіта на всіх вікових етапах життя людини є необхідністю, вона визначає його якість, безпосередньо впливає на збереження і зміцнення здоров'я людини. Але освіта є також і потужною продуктивною силою. Яскравим підтвердженням сказаному є приклад переможених у Другій світовій війні Німеччини та Японії, або зруйнованої Південної Кореї, які після поразки зробили ставку на освіту і блискуче виграли майбутнє. Людина повинна навчатися впродовж усього життя, а система освіти має надавати їй такі можливості. 

Номер слайду 5

Велика виховна сила школи народжується там, де у людини, перед  якою тільки  відкривається життя, є улюблений учитель. Школа – це передусім учитель. Особистість учителя – наріжний камінь виховання. (В. О. Сухомлинський)

Номер слайду 6

Хорошим помічником для вчителя повинна бути природа. «… Вивести дітей на галявину, зайти з ними до лісу, до парку – справа куди важча чим провести уроки», - писав Василь Олександрович. Уроки мислення серед природи

Номер слайду 7

Слід дбати про те, щоб дитина була думаючою, активним добувачем знань, допитливим шукачем істини, мандрівником у світі пізнання. (В. Сухомлинський)Навчаємось з бібліотекою

Номер слайду 8

Казка розвиває внутрішні сили дитини, завдяки яким вона не може не робити добра... (В. Сухомлинський)Слідами казкових героїв

Номер слайду 9

Ранкові зустрічі як фундамент розвитку гуманної педагогіки В. О. Сухомлинського. Літературні читання та театралізовані вистави за прочитаними творами В. О. Сухомлинського: «Сьома дочка», «Кріт і Деркач», «Пелюстка і квітка», «Красиві слова і красиве діло»Казки В. О. Сухомлинського «Тварини – брати наші менші»Щоденні 5: читання для себе, читання для когось, слухання, робота зі словами, письмо для себе

Номер слайду 10

Кожен учитель, кожен батько мріє про те, щоб його діти виросли допитливими людьми, щоб у юному серці запалав вогник жадоби пізнання, творчості. (В. Сухомлинський) Перший Всеукраїнський багатожанровий конкурс дитячо-юнацької творчості "Платформа талантів»Вірші дітей у збірці «Я голосую за мир»Нагороди за творчі і природничі конкурси

Номер слайду 11

Одним із пріоритетних завдань Нової української школи є формування інклюзивного освітнього середовища. Стосовно дітей з особливостями психофізичного розвитку В. Сухомлинський відзначав: «Вчити і виховувати таких дітей треба у масовій загальноосвітній школі: створювати для них якісь спеціальні навчальні заклади немає потреби. Ці діти не є потворними, а найкрихітніші, найніжніші квіти в безмежно різноманітному квітнику людства». Зустрічі з вихованцями дитсадка. Праця психолога, асистентів вчителя, вихователя з дітьми з ООП

Номер слайду 12

Музика є найчудодійнішим, найтоншим засобом прилучення до добра, краси, людності. (В. Сухомлинський)Вивчаємо традиції рідного краю

Номер слайду 13

Краса — один із струмочків, що живлять доброту, сердечність і любов. (В. Сухомлинський)Флешмоб «Вишиванка»День української хустки (ліцей, дитсадок)

Номер слайду 14

Проектування і творення людини, здатної стати активною силою суспільного розвитку, і нині, і в майбутньому—це найважливіше завдання школи і кожного педагога зокрема. (В. Сухомлинський)Акції «Дитяче серденько, живи!»«Копійки рятують життя»«Листи солдатам»«Шкарпетки для перемоги»

Номер слайду 15

Ніщо так не розвиває розум, як подорож. Світ – це книга, і той, хто не подорожує, читає лише одну її сторінку. (В. Сухомлинський)ЕкскурсіїРобота літніх таборів

Номер слайду 16

В. О. Сухомлинський написав 48 монографій, понад 600 статей, 1500 оповідань і казок для дітей, які перекладені на 53 мови світу. 15 мільйонів примірників. Посібник «Серце віддаю дітям» – на 30 мов світу. Польські діти теж знайомі з творами відомого педагога. Наші учні та вчителі у Польщі. Обмін досвідом учнівської молоді.

Номер слайду 17

Ми виховуємо учня не як носія знань, а як людину, яка має жити в суспільстві і приносити йому користь. По-справжньому рідний край любить лише той, хто охороняє й вміло перетворює його природу. (В. Сухомлинський)Екологічні акції

Номер слайду 18

Учительська професія – це людинознавство, чудова межа: постійно відкривати в людині нове, вражатися новому, бачити людину в процесі її становлення. (В. Сухомлинський)Зустрічі випускників. Заслуговують на увагу, такі педагогічні технології, як проєктні. Це приклади щоденного життя педагога та його учнів; учнів, що пішли в широкий світ.

Номер слайду 19

Ми взагалі нічого не досягнули б, якби не працювали з батьками. Якими прекрасними не були б наші навчальні заклади, самими головними майстрами, що формують розум, думки дітей, є мати і батько. (В. Сухомлинський)Зустрічі з батьками «Вчимо дитину вчитися» «Формуємо гуманні почуття в дитини»Свято «Батьківське дуже плече»

Номер слайду 20

Сьогодні є багато ресурсів, щоб вчитись: відео на Youtube; лекції; аудіокниги; відеоуроки; інтернет-видання; книги; онлайн-курси. Районний семінар заступників з виховної роботи. Круглий стіл з колегами «Спіши творити добро». Семінар класних керівників. Науково-практична конференція. Курси підвищення кваліфікації

Номер слайду 21

Людина народжується не для того, щоб зникнути безслідною пилинкою. Людина народжується для того, щоб лишити по собі слід вічний. (В. О. Сухомлинський)Життя і творчість педагога назавжди залишаться дороговказом для всіх, хто присвятив себе високій місії – ростити Людину. В презентації використано Інтернет-джерела, праці В. О. Сухомлинського, світлини власні та колег. Дякую за увагу!

pptx
Додав(-ла)
Юрчик Лілія
Додано
9 грудня 2023
Переглядів
169
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку