Презентація "Здоров'язберігаючі технології в початковій школі"

Про матеріал
Здоров’я – дорогоцінний дар, яким наділяє людину природа. Недарма в народі кажуть: у здоровому тілі – здоровий дух. А той, хто розтринькує його з дитинства, залишається без майбутнього. Адже здавна відомо, що легше здоров’я втратити, ніж його відновити. Щоб надовго вистачило і того й іншого, треба берегти і примножувати здоров’я змалечку.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Здоров’язберігаючі технології в початковій щколі

Номер слайду 2

Турбота про здоров я - це найважливіша праця вчителя. Від життєдіяльності,бадьорості дітей залежить їхнє духовне життя, світогляд,розумовий розвиток ,міцність знань,віра у власні сили…В. Сухомлинський

Номер слайду 3

Рейтинг патологій здоров’я школярів: За період навчаня в школі число здорових дітей зменшується в 4 разиppt_x

Номер слайду 4

школіФактори, що впливаютьна здоров’я учнів нерухоме сидіння під час навчання (сколіоз і поганий зір);постійне напруження під час письма кульковою ручкою (ознаки стенокардії); навчальне середовище із негативною екологією (закриті приміщення, обмежений простір, заповнені одноманітними і штучно створеними предметами) (імунно-захисні функції);інформаційний принцип будови навчального процесу, вплив електронних засобів масової інформації (підірвана психіка); нестабільність — постійне експериментування над системою освіти сімейні негараздинесприятлива екологія.меблі: занадто маленькі або великі парти; перевантаження, розумова втома;

Номер слайду 5

Внутрішньошкільні фактори, що впливають на здоров'я учнівздоров'я школярауроки фізкультуриспортивні секції та гурткивзаємини з однокласниками  ставлення вчителів  здоров'я вчителівдозвілляppt_xppt_xxshearppt_x

Номер слайду 6

Здоров’язберігаючий урок повинен: виховувати, стимулювати у дітей бажання вчитися, бути здоровим, вчити їх відчувати радість від кожного пережитого дня; показувати їм, що життя – це чудово, викликати у них позитивну самооцінку.

Номер слайду 7

Елементи здоров’язберігаючих технологій на уроках у початкових класах. Ранкові зарядки Фізкультхвилинки. Дихальна гімнастика. Вправи – енергізатори. Сміхотерапіяppt_xppt_xppt_xxshearppt_xppt_xppt_xxshearppt_xppt_xppt_xppt_xxshearppt_xppt_xppt_xxshearppt_x

Номер слайду 8

Практикую. Звукову гімнастику. Пальчикову гімнастику. Чистомовки Скоромовки Мовні розминки або артикуляційні зарядки. Технологія «Два каштанчики»   На партах в учнів у коробочках постійно знаходяться по 5 маленьких каштанчиків. Їх використовують для масажу долонь.ppt_xxshearppt_x

Номер слайду 9

Застосовую Сюжетно-рольові ігри: режисерська гра; театралізована гра. Комп’ютерні ігри. Гра фантазія. Рухливі ігри. Народні ігри. Розважальні ігри. Розвиваючі ігри. Дидактичні ігри. Казки та казкотерапіюІгри та ігрову терапіюppt_xxshearppt_xppt_xxshearppt_xppt_xxshearppt_xppt_xxshearppt_x

Номер слайду 10

Впроваджую. Сміхотерапію. Музичний супровід уроку. Аромотерапію Веселі перервиppt_xxshearppt_xppt_xxshearppt_xppt_xxshearppt_xppt_xxshearppt_x

Номер слайду 11

Технологія «Масажні м’ячики»        Звичайні м’ячі з шипами використовуються при роботі в парі. Діти  не просто масажують один одного, а й у цей час займаються перевіркою знань з таблиць додавання й віднімання, складу числа. Використовується не лише для закріплення математичних знань, а й для покращення кровообігу, стимуляції й релаксації груп м’язів. Технологія «Каштанові мішечки»   Це найкращий точковий масаж стопи. Звичайний мішечок з цупкої тканини, 20 на 20 см, в яких знаходяться до 50 каштанів. Використовується при вивченні геометричного матеріалу. Діти сідають на килимок здоров’я, під ноги кладуть мішечки і масажують стопи. Вчитель дає завдання: «Зробіть з мішечка трикутник», «Зробіть ромб».

Номер слайду 12

Дотикотерапія «Гудзики Попелюшки»  Використовуються нашиті на тканину ґудзики, різні за розміром, формою та фактурою, з яких складається певне зображення. Діти повинні із заплющеними очима відгадати, що зображено на тканині, вказати взаємне розташування предметів, порахувати кількість ґудзиків. Ця вправа розвиває дрібні м’язи пальців, кисті рук, координацію рухів, окомір, розширює просторові уявлення учнів. Також по килимках ходити ніжками, що масажує стопи ніг.

Номер слайду 13

Пам'ятайте! Варто звернути увагу і на стан учителя.Інтегральним показником ефективності проведеного заняття можна вважати стан і вигляд учнів, що виходять з уроку.ppt_x

Номер слайду 14

Здоров’язберігаючі технології в системі роботи класного керівника

Номер слайду 15

ЗАХОДИ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО ВИХОВАННЯПрофілактика правопорушень. Утвердження здорового способу життя. Система виховання здорового способу життя. Бесіди, лекції лікарів, участь в акціях, перегляд фільмів. Профілактика шкідливих звичок. Зустрічі з представниками правоохоронних органів,залучення учнів до цікавих справ, гурткової роботи, бібліотеки,індивідуальна робота. Залучення до спортивних змагань, туризму, занять у спортивних секціях

Номер слайду 16

Душа дитини – жовтий соняшник,До сонця тягнеться щомить,Та на душі тоді лиш сонячно,Коли нічого не болить. Коли дитина загартована, Здорова й сильна, не сумна, Тоді наука їй – як золото, А світ - як казка чарівна. Плекаймо, вчителі, той соняшник,Нехай здоровим він зроста,Обличчям тягнеться до сонечка,Корінням – вглиб землі вроста.“Даючи знання, не відбирай здоров’я!»ppt_xxshearppt_xppt_xxshearppt_xppt_xxshearppt_xppt_x

Номер слайду 17

Здоров’я- це сила,здоров’я-це клас. Хай буде здоров’я у Вас і у нас!Дякую за увагу!

pptx
Додано
16 листопада 2022
Переглядів
1494
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку