Мета: уточнити знання учнів про життя риб навесні; розвивати вміння знаходити взаємозв'язки в природі; виховувати любов і дбайливе ставлення до природи.
Щоб рибину цю піймати, Слід її нагодувати. Наварити бараболі І гороху, що у полі. Кого ж спіймав Сергійко наш? Це, напевно, риба...
Що тут казати — хижа вкрай, У неї апетит найкращий. Карасику, ти не дрімай, А то потрапиш в її пащу.
Хоч малий, та силу має — З рук миттєво висковзає! Схожий зовні на змію, Має чималу сім'ю.
Взимку ловиться і влітку Вудкою або у сітку. А коли злякається — В мулі заховається.
Ляже й спить на глибині З шаром мулу на спині. Тільки вуса повертає, Що навколо — все він знає!
Живе пан у морі синім, Та не тюлень це і не морж. Я підкажу нам, — це рибина. Ну, а звуть цю рибу... .
Окунь вдень пішов на гірку І зустрів...
Не дрімають карасі. Знають добре геть усі: Стерегтись потрібно злюки. Хижої, страшної...
Хочеш рибку цю піймати Треба черв'ячка їй дати. Хоч і хижий, та не щука, І на вигляд геть не злюка.
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект