Доцільність використання презентації обумовлена можливістю швидкого подання інформації про письменницю, її творчість. Слайди допоможуть дітям краще зрозуміти зміст тексту.
“Книга нас вчить відчувати, творити, думати, співпереживати.”Зірка Мензатюк та її пригодницька повість “ Таємниця козацької шаблі ”
Номер слайду 2
1) Чому саме шабля стала центральним мотивом усіх пригод ?2) Чи потрібно було її рятувати? Навіщо?3) Що символізує шабля? Яке значення має для усвідомлення історичної пам'яті народу?Ми дамо відповіді на запитання:
Номер слайду 3
21 жовтня 1954 року в українському селі Мамаївці Кіцманського району Чернівецької області народилась Зірка Захаріївна Мензатюк.
Номер слайду 4
Ще в шкільні роки почала писати вірші. Закінчила факультет журналістики Львівського національного університету імені І. Франко
Номер слайду 5
Працювала кореспондентом у багатьох газетах. Скоро відмовилася від кар'єри, присвятила себе творчості для дітей. “Таємниця козацької шаблі” – один із найвідоміших творів письменниці.
Козацька шабля. Шабля – різновид холодної зброї. Вона має клинок (довжиною більше 100 см) , хрестовину (гарду) та руків’я.
Номер слайду 8
Береженого Бог береже, а козака шабля стереже. Шабля – це зброя,Шабля – це правда,Шабля козацька – це сила і влада!
Номер слайду 9
Пласт – це скаутська організація України, мета якої – сприяти всебічному патріотичному самовихованню української молоді на засадах християнської моралі. Три головні обов'язки пластуна: бути вірним Богові та Україні, допомагати іншим і жити за Пластовим законом. В Україні кількість пластунів становить близько 6000 осіб. Хто такі пластуни?
Номер слайду 10
Домашнє завдання(на вибір)Написати відгук на книгу “ Таємниця козацької шаблі ” (за орієнтовним планом)2. Скласти план повісті
Номер слайду 11
Що символізує шабля у повісті? Чому саме їй присвячені детективні пригоди героїв? Чи потрібно було її рятувати? Навіщо?Що нам, українцям, треба берегти і захищати? Що було для вас цікавим на цьому уроці? Що він допоміг зрозуміти? Які думки і почуття він у вас викликав?Які висновки для себе ви зробили після уроку?Підсумок