Презентація" ЗМАГАННЯ ЮНИХ ПІРАТІВ. Розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до квадратних"

Про матеріал

Презентація до уроку містить різні завдання, яскраві малюнки, тестові завдання. В цікавій ігровій формі учні повторюють основні поняття, пов"язані із розв"язуванням квадратних рівнянь.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Змагання юних піратів Математика цікава тим, що дає поживу нашій винахідливості й здатності до міркувань. Д. Пойа Підготувала: вчитель математики Кузьменко Оксана Олександрівна

Номер слайду 2

Карта скарбів Таємничий водоспад Болото з алігаторами Озеро велетенського восьминога Скриня зі скарбами

Номер слайду 3

Заповнення трюмів кораблів Сформулюйте означення квадратного тричлена. Що називається дискримінантом квадратного тричлена? За якою формулою квадратний тричлен можна розкласти на лінійні множники? Яке рівняння називають біквадратним? Якою заміною біквадратне рівняння зводиться до квадратного?

Номер слайду 4

Таємничий водоспад Команда “Відважного” Які з рівнянь 3х+11=0; 6х2+7х-10=0; 2х2-1=0 є квадратними? Укажіть коефіцієнти у рівнянні 5х2+9х+4=0. Якщо у квадратному рівнянні перший коефіцієнт =1, то таке рівняння називається… Знайдіть дискримінант і вкажіть кількість коренів рівняння 3х2-8х-3=0. Команда “Сміливого” Які з рівнянь 2х2-6х+1=0; 3х-11=0; х2-18=0 є квадратними? Укажіть коефіцієнти у рівнянні 3х2-10х+1=0. Квадратне рівняння називається зведеним, якщо… Знайдіть дискримінант і вкажіть кількість коренів рівняння -3х2+6х-4=0.

Номер слайду 5

Молодці, юні пірати!

Номер слайду 6

Болото з алігаторами Команда “Відважного” Розкладіть на множники 3х2+14х-5. А) (3х-1)(х+5); Б) х-1/3(х+5); В) (3х-1)(3х+15); Г) (3х+1)(х-5). Команда “Сміливого” Розкладіть на множники -5х2-14х+3. А) (5х+1)(3-х); Б) (5х-1)(5х+3); В) (1-5х)(х+3); Г) (5х+1)(х-3).

Номер слайду 7

Правильно виконав завдання! Твоя команда може рушати далі!

Номер слайду 8

Ти не виконав такого простого завдання!? Тоді ти отримаєш питання простіші, але за них я отримаю частину твого скарбу! За якої умови квадратний тричлен не має коренів? Яку заміну необхідно виконати, щоб звести рівняння (х2-1)2-11(х2-1)+24=0 до квадратного? Зведіть дане рівняння до квадратного.

Номер слайду 9

Озеро велетенського восьминога Піратський човен пройшов відстань 48 км за течією річки і повернувся назад, витративши на весь шлях 5 год. Знайдіть власну швидкість човна, якщо швидкість течії річки 4 км/год.

Номер слайду 10

Розв’язання задачі Розв’язання: х км/год – власна швидкість човна, (х+4) км/год – швидкість човна за течією, (х-4) км/год – швидкість човна проти течії. Відстань за течією = відстані проти течії і становить 48 км, на весь шлях витрачено 5 год. Маємо рівняння:

Номер слайду 11

Розв’язання задачі Відповідь. 20 км/год власна швидкість човна.

Номер слайду 12

Скриня зі скарбами Домашнє завдання: повторити § 3 п.20-22, § 1 п. 6 розв’язати № 767 на “5”; № 769 на “9”; № 791.

Номер слайду 13

Урок закінчено, дякую всім за увагу!

ppt
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 3. Квадратні рівняння
Додано
31 грудня 2018
Переглядів
959
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку