Презентація "Змінні в середовищі «Processing»

Про матеріал
Презентація для ознайомлення з використанням змінних у середовищі "Processing" за програмою вибіркового модулю "Креативне програмування" в 11 класі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Цілочисельні (до них належать byte, short, int, long) З плаваючою точкою (до них належать float, double) Символи (char) Логічні (boolean) В мережі знайдіть діапазони змінних.

Номер слайду 3

Змінні, коли їхня назва складається з 2 і більше слів, пишуться разом і немовби "горбиками", як у верблюда. Такий стиль написання слів називається CamelStyle (від англ. Camel – "верблюд"). Наприклад: - int applesDima; - int applesAnnaJune; - int applesDimaJuneUkraine; Перше слово пишеться з малої літери, а у всіх наступних словах перша буква велика.

Номер слайду 4

Змінні зберігають своє значення в пам'яті і тому можуть бути використані в програмі неодноразово. Змінна може використовуватися в одній програмі багато разів і змінювати своє значення в час виконання програми.

Номер слайду 5

Якщо ви створите змінні для зберігання y-координати і діаметра для кіл з наступного прикладу, то для параметрів функції еліпса буде використана одна і та ж величина: size(480, 120); smooth(); int y = 60; int d = 80; ellipse(75, y, d, d); // Лівий ellipse(175, y, d, d); // Центральний ellipse(275, y, d, d); // Правий

Номер слайду 6

size(480, 120); smooth(); int y = 100; int d = 130; ellipse(75, y, d, d); ellipse(175, y, d, d); ellipse(275, y, d, d); Проста зміна змінних y і d видозмінює всі три еліпса:

Номер слайду 7

int x; // Оголошення змінної x типу int x = 12; // Привласнити значення змінній x Можна по іншому: int x = 12; // Оголосити змінну x типу int та привласнити їй значення 12.

Номер слайду 8

x + = 10; // Вираз еквівалентно x = x + 10 y - = 15; // Вираз еквівалентно y = y - 15 ++x ; // Вираз еквівалентно x = x + 1 --y; // Вираз еквівалентно y = y – 1 Більш детально на сайті: http://study-java.ru/uroki-java/arifmeticheskie-operatory-i-matematika-v-java/

Номер слайду 9

int a = 10; int b = 20; int c = 25; int d = 25; System.out.println("a + b = " + (a + b)); System.out.println("a - b = " + (a - b)); System.out.println("a * b = " + (a * b)); System.out.println("b / a = " + (b / a)); System.out.println("b % a = " + (b % a)); System.out.println("c % a = " + (c % a)); System.out.println("++a = " + (++a)); System.out.println("--b = " + (--b)); System.out.println("a+=10 = " + (a+=10 )); System.out.println – виведення результатів роботи на консоль

Номер слайду 10

Нехай змінна а цілого типу має значення 5. Обчислити вирази засобами програмного середовища, виправивши помилки: а+2а-6/3 (20-2а)/а-1 10/2а 5+9 mod a*3 5а/(cos5а+2) Sin2a-2cos2a/2a-3,5

Номер слайду 11

int a = 5; System.out.println(a-2*a-2); System.out.println((20-2*a)/a-1); System.out.println(10/2*a); System.out.println(5+9%a*3); System.out.println(5*a/(sqrt(1-pow(sin(2*a),2)+2))); System.out.println(sin(2*a)-2*sqrt(2*a)/2*a-3.5);

Номер слайду 12

sqrt (a) - витягує квадратний корінь з числа а. pow (a, n) - a зводиться до степеня n. sin (a), cos (a), tan (a) - тригонометричні функції sin, cos і tg кута a зазначеного в радіанах. asin (n), acos (n), atan (n) - зворотні тригонометричні функції, повертають кут в радіанах. exp (a) - повертає значення експоненти, яка була зведена в ступінь a. log (a) - повертає значення натурального логарифма числа a. log10 (a) - повертає значення десяткового логарифма числа a. abs (a) - повертає модуль числа a. round (a) - округлює дійсне число до найближчого цілого.

Номер слайду 13

ppt
Додав(-ла)
Сакун Оксана
Додано
5 листопада 2020
Переглядів
1057
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку