Презентація ''Значення рослин для людини''

Про матеріал
Мета:Систематизувати уявлення учнів про рослини. Обгрунтувати біологічну доцільність існування рослин. Поглибити знання учнів про роль рослин для людини. Розвивати аналітичне мислення; формувати інформаційну компетентність через підготовку та захист учнівських міні-проектів: та здоров'язберігаючу компетентність учнів. Виховувати позитивне екологічне мислення та ціннісне ставлення до рослин як невід'ємної складової навколишнього середовища та окраси природи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Значення рослин для людини .

Номер слайду 2

Завдання уроку - Систематизувати уявлення учнів про рослини . - Обгрунтувати біологічну доцільність існування рослин . - Поглибити знання учнів про роль рослин для людини .

Номер слайду 3

Поміркуйте! «Яких змін зазнають екосистеми планети у разі зникнення з біосфери таких живих організмів як рослини ?»

Номер слайду 4

Усі живі організми вчені поділили на 5 царств.

Номер слайду 5

Відгадування кросворда «Нарцис». Тварина, яка за будовою тіла нагадує людину. (Мавпа) Під землею риє нірки, а над ними робить гірки. (Мишка) Маленька тваринка, що живе в акваріумі. (Рибка) У дворі купалася, сухою зосталася. (Качка) Хвойне дерево з довгими голками та круглими шишками. (Сосна) Вона й весну так зустрічає, Схилившись над водою. Весь час у річку заглядає, Милуючись собою. (Верба)

Номер слайду 6

Кросворд

Номер слайду 7

Зашифровано відмінність між живою і неживою природою. Слід знайти перший кружечок, тоді за лініями прочитаєш, чим відрізняється жива природа від неживої.

Номер слайду 8

Поміркуй Назвіть рослини одного виду. а)  Береза, дуб, липа; б)  ромашка лікарська, ромашка без'язичкова, ромашка непахуча; в)  пшениця озима, пшениця яра; г)  ожина, калина, терен, бузок.

Номер слайду 9

Із запропонованого переліку вибрати рослини які належать до різних родин: 1 група учнів – родина Складноцвіті(Айстрові); 2 група учнів - родина Пасльонові; 3 група учнів – родина Бобові(Метеликові) . Типові представники різних груп грибів 1)беладона 7)цикорій 2)конюшина 8)квасоля 3)тютюн 9)пижмо 4)картопля 10)люцерна 5)кульбаба 11)королиця 6)акація біла 12)баклажан

Номер слайду 10

Це цікаво. Понад сім століть у селищі Верхня Хортиця, неподалік Запоріжжя, стоїть могутній дуб. Він — ровесник Берліна, Варшави. Йому більше років, ніж таким містам, як Хельсінкі, Токіо. Висота цього велетня 36 метрів, коло стовбура — 6,32 метра, діаметр крони 43 метри. Лісний горіх у 1,5 рази переважає за поживними речовинами м'ясо свині; в 3 рази — хліб, у 10 разів — молоко, в 13—14 разів — свіжі яблу­ка, груші.

Номер слайду 11

Неймовірно. деякі з рослин - квасоля Ліми, кукурудза та інші, можуть «усвідомлювати» загрозу життю. Уловлюючи слину гусениці, що потрапляє в організм рослини, воно починає виділяти летку речовину, схожу з ароматом лаванди, щоб залучити ос. Оси захищають рослини таким чином: жалять гусениць і відкладають в їх телі свої яйця, що приводить до загибелі гусениць. За змістом вітаміну С волоський горіх в 8 разів перевершує чорну смородину і в 50 разів - плоди цитрусових. Вітаміни групи В, що містяться в них, сприяють розкладанню піровиноградної кислоти, яка накопичується в м'язах і викликає втому. Старогрецький історик Геродот стверджував, що жерці Древнього Вавілона забороняли простим людям є волоські горіхи, оскільки вважалося, що вони благотворно впливають на розумову діяльність, а це простолюдинам ні до чого.

Номер слайду 12

Ваша думка ? «Яких змін зазнають екосистеми планети та господарська діяльність людей у разі зникнення з біосфери таких живих організмів як гриби ?»

Номер слайду 13

У природі все розумно продумано і влаштовано, кожен зобов'язаний займатися власним заняттям, і в даній мудрості - найвища справедливість життя. - Артур Конан Дойл

ppt
Пов’язані теми
Біологія, 6 клас, Презентації
Додано
19 серпня 2023
Переглядів
483
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку