Значення розчинів у природі та житті людини. Захист навчальних проектів Вчитель ЗЗОШ”ОСНОВА” Тарасова І. О
Номер слайду 2
Нема проблеми – нема проекту! В основі кожного проекту - проблема. Проектні технології – це добре обмірковане, обґрунтоване поєднання методів, форм і засобів навчання. Перша ознака мислячої людини – це вміння бачити проблему там, де вона виникає. С. Л. Рубінштейн
Номер слайду 3
Кожний учень при використанні проектних технологій:вчиться отримувати знання самостійно; набуває комунікативні навички та вміння; оволодіває практичними вміннями дослідницької роботи.
Номер слайду 4
Вчитель + учень = проект! Вчитель допомагає учням в пошуку джерел інформації; Сам являється джерелом інформації; Координує весь процес; Підтримує та заохочує учнів; Забезпечує безперервний зворотній зв'язок.
Номер слайду 5
Етапи роботи над проектом. Підготовчий етап Організація діяльностіЗдійснення діяльностіПрезентація результатів Оцінка проекту та висновки
Номер слайду 6
Оцінка проекту та висновки Учні: колективне обговорення та самооцінка Вчитель оцінює: - якість роботи; - використання інформаційних джерел; Практичні питання Наскільки ця діяльність цікава учням? Яку результативність дадуть дослідження та спільна робота над проектом?
Номер слайду 7
Види проектів Інформаційні ДослідницькіТворчіІгрові
Номер слайду 8
Інформаційні проекти : “Електроліти в сучасних акумуляторах”, “Виготовлення ліків і розчинів для надання медичної допомоги”, “Дослідження PH атмосферних опадів та їхнього впливу на різні матеріали в довкіллі”
Номер слайду 9
Дослідницькі проекти: “Дослідження властивостей природних індикаторів”
Номер слайду 10
Повторення - Що називається дисперсною системою?(розчином)- Які дисперсні системи ви знаєте?
Номер слайду 11
Класифікація розчинів
Номер слайду 12
Розчини
Номер слайду 13
Значення розчинів. Використовуються :
Номер слайду 14
ЗАХИСТ НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТІВЕлектроліти в сучасних акумуляторах Природні індикатори. Ліки, приготування розчинів для надання медичної допомоги. Дослідження PH атмосферних опадів та їхнього впливу Що нового ти узнав ?Що тебе зацікавило ?