Мета: вчити учнів застосовувати під час обчислень правило знаходження числа за його частиною; розвивати мислення, увагу, математичне мовлення; виховувати інтерес до математики.
Задача 1025 Для свого виступу клоун надув 12 повітряних кульок. Це становить — всіх кульок, що в нього були. Скільки повітряних кульок було у клоуна?12 ∙ 5 = 60(к.)
Номер слайду 6
Задача 1026 Було - ? грн. Заплатив - 6 грн , це Залишилось - ?1)6 ∙ 3 = 18 (грн) – було ; 2) 18 – 6 = 12 (грн)Відповідь : 12 грн залишилося .
Номер слайду 7
Задача 1027 Ширина – 7 см , це. Довжина - ? см. Р - ? см1)7 ∙ 3 = 21 (см) – довжина ; 2) (7 + 21) ∙ 2 = 56 (см)Відповідь : Р = 56 см .