Зв’язок дії множення і дії ділення. Підготувала :вчителька початкових класів. Гадяцького ліцею № 1імені Олени Пчілки. Капустянська Світлана Іванівна
Номер слайду 2
Пролунав уже дзвінок. Починаємо урок. Працюватимем старанно,Щоб почути у кінці,Що у нашім 2 класіДіти просто молодці!
Номер слайду 3
З яким настроєм починаєте урок?Веселий, радісний. Лагідний, добрий. Сумний, стомлений
Номер слайду 4
Працюємо усно Добуток чисел 2 і 9 відняти 8. Як називаються числа при множенні? Як називається результат дії множення? Знайдіть добуток чисел 2 і 6. Добуток чисел 2 і 4 додати 22..
Номер слайду 5
Робота з підручником ст. 82 Завдання 1 За кожним малюнком поясни, як ділили апельсини і про що дізналися в кожному випадку.8 : 2 = 4 (апельсини)а 8 апельсинів розділили порівну на 2 тарілки. б 8 апельсинів розділилипо 2 апельсини на тарілку.8 : 2 = 4 (порції)
Номер слайду 6
Завдання Обчисли значення виразу 2 ∙ а + 17, Якщо а = 7, то 2 ∙ а + 17 = 2 ∙ 7 + 17 =якщо а = 7, а = 8. Якщо а = 8, то 2 ∙ а + 17 = 2 ∙ 8 + 17 =3133 Приклади(100 – 98) ∙ 1= (38 + 32) ∙ 1 = 1 ∙ (2 ∙ 6) = 1 ∙ (90 – 45) = 24512702701245
Номер слайду 7
Руханка
Номер слайду 8
Робота з підручником ст. 83 3 ∙ 4 = 12 Перший Другий множник множник Добуток. Розглянь, як двома способами розділили плитку шоколаду. Якщо добуток поділити на один із множників, то отримаємо інший множник.
Номер слайду 9
Завдання Із кожної рівності на множення склади дві рівності на ділення.2 ∙ 6 = 12 2 ∙ 8 = 1612 : 2 = 612 : 6 = 216 : 2 = 816 : 8 = 2