Мета: сформувати в учнів чітке уявлення про толерантність; стимулювати уяву учнів у пошуках власного розуміння толерантності; розвивати навички спілкування з іншими людьми, взаємодії з ними на основі співчуття, співрозуміння, доброзичливості, виховувати спостережливість, уважність до інших людей; вчити встановлювати стосунки на доброзичливій основі; сприяти формуванню ціннісних установок на толерантне спілкування та навичок толерантної поведінки, звичок.
В англійців толерантність розуміють як готовність і здатність без протесту сприймати іншу особистість. У французів – як свободу думок людини, поведінки, політичних і релігійних поглядів. У китайців бути толерантним означає великодушно і щиросердно ставитися до інших. В арабському світі толерантність – уміння вибачати, терпимість, співчутливість.
Термін «толерантність» походить з латинської і означає різновид взаємодії та взаємовідносин між окремими людьми на основі взаємоповаги. Толерантність – терпіння до чужих думок, поведінки, повага до національних і культурних відмінностей, прагнення до взаєморозуміння між народами світу.
ЯКЩО В ТЕБЕ МАЙЖЕ ОДНІ «Б». ТИ ПРОЯВЛЯЄШ ВИСОКУ ТОЛЕРАНТНІСТЬ. ТИ В МАЙБУТНЬОМУ БУДЕШ ГРОМАДЯНИНОМ МИРА, ВІДПОВІДАЛЬНИМ, АКТИВНИМ ПРОВІДНИКОМ МИРУ У ВСЬОМУ СВІТІ. РОЗКАЖИ ДРУЗЯМ, ЯК ТОБІ ЦЕ ВДАЄТЬСЯ. ЯКЩО В ТЕБЕ ВІД 3 ДО 7 «Б». ТИ НЕ ДУЖЕ ТОЛЕРАНТНИЙ. ТИ НАМАГАЄШСЯ ЗАВЖДИ НАВ’ЯЗАТИ СВОЇ ІДЕЇ. АЛЕ ТИ ДОПИТЛИВИЙ, В ТЕБЕ ДОБРА УЯВА. ВИКОРИСТОВУЙ ЦІ ЯКОСТІ ДЛЯ БОРОТЬБИ З НЕТЕРПИМІСТЮ. ЯКЩО В ТЕБЕ МЕНШЕ НІЖ 3 «Б». ТИ ЗОВСІМ НЕ ТОЛЕРАНТНИЙ. ЯКБИ ТИ БУВ БІЛЬШИМ ОПТИМІСТОМ І ТОБІ БИ ПОДОБАЛОСЬ ВЕСТИ ДИСКУСІЇ, ТИ БИ СТАВ БІЛЬШ ЩАСЛИВИМ. НАМАГАЙСЯ ПРИКЛАДАТИ ДЛЯ ЦЬОГО БІЛЬШЕ ЗУСИЛЬ.