Презнетація до уроку "Порівняння раціональних чисел"

Про матеріал

Презентація містить короткий теоретичний матеріал про порівняння раціональних чисел, усні вправи, а також коротку самостійну роботу для перевірки знань і умінь учнів.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Порівняння чисел 6 клас

Номер слайду 2

Нехай уранці температура повітря була -5°С, а опівдні 3°С. Уранці було холодніше, ніж опівдні, тому кажуть, що число -5 менше від числа 3, записують так: -5 < 3. На координатній прямій точка С(-5) розміщена лівіше від точки D(3).

Номер слайду 3

Нехай увечері температура повітря була -3°С, а вночі -10°С. Уночі було холодніше, ніж увечері, тому вважають, що число -10 менше від числа -3, записують так -10 < -3. На координатній прямій точка М(-10) розміщена лівіше від точки N(-3).

Номер слайду 4

Запам’ятай: Із двох чисел меншим є те, зображення якого на координатній прямій міститься лівіше, і більшим — те, зображення якого міститься на координатній прямій правіше.

Номер слайду 5

На координатній прямій додатні числа зображають точками, що розміщені правіше від нуля, а від'ємні - точками, що розміщені лівіше від нуля. Тому твердження «а - число додатне» можна записати коротко у вигляді а > 0, а твердження «а - число від'ємне» - у вигляді а < 0. Запам’ятай:

Номер слайду 6

1 завдання: Яке з чисел, позначених буквами, найбільше? найменше? Чому?

Номер слайду 7

Між числами -2,5 і 3,8 розміщені цілі числа... Між числами -2,4 і 1,5 розміщені цілі числа... -2, -1, 0, 1, 2, 3 -2, -1, 0, 1 2 завдання:

Номер слайду 8

Запишіть твердження у вигляді нерівності: а) -5,6 — від'ємне число; б) 19 — додатне число; в) а — від'ємне число; г) b — додатне число;

Номер слайду 9

д) х — недодатне число; є) у — невід'ємне число; є) х — не менше від 10; ж) t — менше або дорівнює -1. Запишіть твердження у вигляді нерівності:

Номер слайду 10

Поставте замість зірочки знак «>» або «<»: а) -4 * -0,5; б) 15 * -13; в) -9 * -0,01; г) -2 * -3,8; д) -18 * -15; е) -17 * 0.

Номер слайду 11

Самостійна робота 1. Запишіть усі цілі числа, які є розв'язками нерівності: а) -4 < х < 1; б) -5,1 ≤ х ≤ 4,3; в) -4,1 < х < 4; г) -8,1 ≤ х ≤ -2,7.

Номер слайду 12

2. Знайдіть значення виразу: а) (|-8| - |-3|) · 0,5; б) (28,4 + |-3,4|) · 4,5; в) (|-8,4| - |5,6|) : 0,5; г) (|-10,8| + |-1,8|) · 0,25. Самостійна робота

Номер слайду 13

3. Знайдіть х, якщо: а) |х| = 8; б) |х| = 0,25; в) |х| = 7; г) |х| = 0,4. Самостійна робота

Номер слайду 14

4. Запишіть п'ять цілих послідовних чисел, менших від числа -2. 5. Запишіть шість цілих послідовних чисел, менших від числа 4. Самостійна робота

Номер слайду 15

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Левадній Сергій Павлович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
5 грудня 2018
Переглядів
1339
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку