Презентація сайту вчителя історії

Про матеріал

Матеріал містить приклад презентації ведення власного сайту вчителем історії. Створення та використання персонального Інтернет-сайту є однією з важливих форм роботи сучасного вчителя. Для педагога створення свого персонального сайту може стати поштовхом для подальшого освоєння нових сучасних веб-інструментів та застосунків, можливостей мережі Інтернет.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ведення  власного предметного сайту як елемент впровадження сучасних інформаційних технологій на уроках історії З досвіду роботи Ковтун С. А. – вчителя історії Запорізького навчально-виховного комплексу №70

Номер слайду 2

Приєднатися??В сучасному світі це риторичне запитання…

Номер слайду 3

Що штовхає вчителя в інтернет-простір?Ми живемо в епоху інформаційного вибуху, коли навколо інформації неймовірна кількість, і сама вона вперше за кілька тисячоліть розвитку цивілізації перестала бути цінністю. Слова «Хто володіє інформацією – володіє світом», сказані на початку XIX століття, сьогодні стали базовою категорією цивілізації. І одним з головних інструментів, що дозволяють збирати, аналізувати, представляти інформацію, сьогодні є інтернет-технології!

Номер слайду 4

Однією з ключових компетенцій в системі шкільної освіти є формування інформаційної культури учня. Ця затребуваність, до речі, вже сьогоднішня реалія: досить подивитися численні вимоги ринку праці, в яких фігуруютькомунікабельність, швидка навченість, вміння за мінімум часу обробляти великі інформаційні масиви. активне використанняінтернет-технологій в навчанні – універсальний інструментарій для формування інформаційної культури!Що штовхає вчителя в інтернет-простір?

Номер слайду 5

Що штовхає вчителя в інтернет-простір?Виросло покоління людей, які використовують Інтернет на новому рівні – як простір життя. Ці люди народилися, коли Інтернет вже існував, вони сприймають його як природну якість життя – і вони звикли бути в мережі. Як показує практика використання органічного для учнів веб-інструментарію суттєво підвищує мотивацію до навчання!

Номер слайду 6

Що штовхає вчителя в інтернет-простір?Сучасна дитина однаково легко і швидко освоює новітні моделі мобільних телефонів і інтерфейси веб-ресурсів, призначених для розваги, спілкування та обміну інформацією. Як правило, підлітків не треба навчати вступати у взаємодію із собі подібними мережевими користувачами – діти самі роблять це із задоволенням (наприклад, в соціальних мережах). Навички цієї діяльності приходять як би самі собою, а навчання інструментарію проходять фоново. На жаль, освітнього змісту така діяльність практично не несе. Використання інтернет-технологій з метою навчання і розвитку може бути більш продуктивним і захоплюючим, ніж комп'ютерні ігри або мережеве спілкування. Завдання педагога – навчити учня використовувати мережеві технології з іншими цілями. Для цього вчитель повинен не тільки сам упевнено володіти цими технологіями, але й знайти варіанти адаптувати їх для освітніх цілей. Зробивши це, він отримає потужний інструмент для вирішення багатьох професійних завдань.

Номер слайду 7

Вимога сьогодення - персональний блог учителяpagesofhistory.at.ua. Блоги забезпечують великий потенціал для активного й інтерактивного навчання, інтенсивної взаємодії між учнями й учителями, розвитку навичок мислення високого рівня і більшої гнучкості учбового процесу. Створення свого інформаційного простору: звіт про роботу, про участь у проектах, можливість для самостійного навчання учнів Інструмент для постійного використання – розміщення посилань на потрібні ресурси, самі ресурси тощо

Номер слайду 8

Карта мого персонального блогу. Головна Про блогі і автора Досвід роботи Теорія з проблемної теми  Методична скарбничка  Взяти собі роботу  Відеоролики  До уроків узагальнення знань 6 клас  До уроків узагальнення знань 7 клас  До уроків узагальнення знань 8 клас  До уроків узагальнення знань 9 клас  До уроків узагальнення знань 10 клас  До уроків узагальнення знань 11 клас. Корисні посилання У світі документів Відео Стародавній світ  Середні століття  Новий час XV-XVIII століття  Новий час XIX століття  Новітнє час 1900-1939гг.  Новітнє час 1939-2013 рр.  Історія України Художні фільми  Загадки історії  З історії міст і сіл  Культура  Уроки ЗНОСтародавній світ Всесвітня історія Відео Карти Довідник. Середні віки Всесвітня історія Історія України Відео Карти Роботи учнів. Новий час І частина Всесвітня історія Історія України Відео Карти Роботи учнів. Новий час ІІ частина Всесвітня історія Історія України Відео Карти Роботи учнів. Новітній час І частина Всесвітня історія Історія України Відео Карти Роботи учнів. Новітній час ІІ частина Всесвітня історія Історія України Відео Карти Роботи учнів. Підготовка до уроку Підручники. Людина і світ. Художня культура Матеріали до уроків у 9 класі  Матеріали до уроків у 10 класі Матеріали до уроків у 11 класіДовідники. ЗНО Фотоальбом Зворотній зв'язок Новини та цікавості

Номер слайду 9

Окремі сторінки сайту. Головна. Всі розділи можна знайти тут. Сторінки знайомстваІнформація про автора, фотоматеріали з досвіду роботи

Номер слайду 10

Корисні посилання - посилання на інтернет-ресурси історичної тематики. В світі документів - сторінка де зібрані фотоматеріали та оригінальні тексти історичних джерел. Відео – каталог фільмів, мультфільмів історичної тематики, які сортовано по епохам або за певними критеріями. Окремі сторінки сайту

Номер слайду 11

Перегляд документальних та художніх фільмів. Перша світова війна у кольоріВійна Червоної та Білої троянд в АнгліїВелика депресія у СШАФранко. Боговибраний тиран. Більшість документальних фільмів побудовані на архівних матеріалах, інтерв’ю сучасників та учасників подій і можуть розглядатись в якості відеоматеріалів, які дозволяють наблизитися до вирішення завдання формування дослідницьких навичок учнів. Переглядаючи певний відеоматеріал, учень може перевірити його за історичними документами, архівними дослідженнями і зробити самостійно висновки.

Номер слайду 12

Досвід роботи – каталог матеріалів: розробки уроків, розробки завдань до уроків контролю знань, відеоматеріали, збірка теоретичних матеріалів з проблемної теми. Окремі сторінки сайту

Номер слайду 13

Бокові блоки сайту. Каталоги матеріалів по класах

Номер слайду 14

Каталог поурочних матеріалів. Матеріали кожного уроку

Номер слайду 15

Каталог містить: Мультимедійні презентації до уроків. Створені спеціально для конкретних уроків мультимедійні конспекти-презентації містять короткий текст, основні терміни й поняття, малюнки, відеофрагменти, схеми і графіки, цифрові фото або просто відскановані ілюстрації. З їх допомогою можна просто й наочно представити навчальний матеріал, досягти високої щільності засвоєння матеріалу.

Номер слайду 16

Каталог містить: Створені учнями творчі проекти. Створення творчих проектів грунтується на самостійному вивченні учнем першоджерел, вимагає навичок узагальнення, систематизації матеріалу та вміння робити висновки. Засоби мультимедіа дозволяють учням проявити свою індивідуальність, навички користування технологіями.

Номер слайду 17

Каталог містить: Схеми, таблиці, витяги з історичних джерел

Номер слайду 18

Каталог містить: Комп’ютерне моделювання історичних подій

Номер слайду 19

Каталог містить: різноманітні форми перевірки засвоєного матеріалу. Кросворд

Номер слайду 20

Каталог містить: анімовані історичні карти

Номер слайду 21

Бокові блоки сайту. Допоміжні та корисні матеріали, що можуть бути використані учнями в процесі підготовки до уроків

Номер слайду 22

Піготовка до уроку – містить логічні схеми для використання учнями в процесі підготовки до уроків Підручники та Довідники – можливість користуватися онлайн або скачати необхідні посібники для роботи та навчання. ЗНО – розділ корисний для випускників, містить необхідний матеріали для підготовки до ЗНО Окремі сторінки

Номер слайду 23

Сторінки Художня культура та Людина і світ каталог поурочних матеріалів з цих курсів. Окремі сторінки

Номер слайду 24

Роботи учнів. У каталогах за певними курсами та періодам містяться приклади робіт учнів, які можна переглянути. Обмін досвідом між учнями

Номер слайду 25

Педагог - «провідник дитини» Інтернет безмежний. Він як мегаполіс, в якому дитині легко загубитися і важко зорієнтуватись - куди йти і як осягти всю велич надбаного людством і розміщеного у цьому просторі. Я вважаю, що задача сучасного вчителя не тільки і не стільки дати певний набір знань, скільки навчити працювати з інформаційними масивами, обробляти джерела, відсіюючи зайве і знаходячи корисне. Персональний блог вчителя дає можливість скерувати шлях дитини, направити її в потрібному напрямку, націлити вектор її розвитку на відкриття нового. Новий світ – нова людина, нова парадигма освіти!

pptx
Додано
10 жовтня 2020
Переглядів
549
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку