Пріезентація " Я - школяр". Тиждень 1 модельної програми. Подано план проведення першого тижня НУШ. Кожен учитель може доповнювати матеріал новими сюжетно - рольовими іграми, загадками і т. д.
Тиждень 1. «Я – школяр». Ранкова зустріч. Слухання пісні Наталії Май « Школа»
Номер слайду 2
Сюжетно – рольова гра. Чого я хочу навчитися в школі?
Номер слайду 3
Створюємо малюнок «Школа моєї мрії»
Номер слайду 4
Знайомство з однокласниками. Чим схожі та відмінні?
Номер слайду 5
Дорога до школи. Хто як добирався до школи?Гра «Дорожні знаки»
Номер слайду 6
Перегляд мультфільму « Поради тітоньки Сови»(про безпеку на дорозі)
Номер слайду 7
Малюємо дорожні знаки, які є поблизу школи
Номер слайду 8
Дослідження в парах шкільного ранця. Колір. Форма. Зручність. Маса
Номер слайду 9
Які фігури за формою нагадують ранець? Заштрихувати їх зліва направо (фігури на партах)
Номер слайду 10
Що потрібно покласти у ранець?
Номер слайду 11
Надія Кир’ян. Миколка - першокласник Перший раз малий Микола Став збиратися до школи Олівця поклав у сумку, Книги, ручку, зошит, гумку, М’яч, перо, граблі, подушку, На обід м’яку пампушку, Двох ведмедиків, лопату, Білочку руду хвостату,
Номер слайду 12
Лук, і стріли, і рушницю, Ще й пухкеньку паляницю, Ще стільця, стола і парту, І географічну карту, Трактора, машинку, мило – Вже й надворі звечоріло. Сів Миколка, дума думку: «Чи усе поклав у сумку?»
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Загадки про шкільне приладдя. Пензлик, аркуш та вода…Де ж малюнок? От біда!Що іще забув я взяти,Щоб пейзаж намалювати?(Фарби)Всяк школяр його шанує,Бо він пише ще й малює. Хто ж цей славний молодець?Це звичайно … (олівець)