Пригоди учнів з добрими манерами у Країні Математики.

Про матеріал
Конспект уроку ЯДС(математика) додаються відео та презентація. Підійде для роботи як в класно - урочній системі роботи ,так і для дистанційного формату навчання.
Перегляд файлу

Урок

для 2 класу  ЯДС(математика)

Вчитель початкових класів

Пархоменко Леся Віталіївна

Тема: Пригоди учнів з добрими манерами у Країні Математики.

Мета: закріпити навички додавання і віднімання чисел з переходом через        розряд, вміння знаходити периметр геометричних фігур;розвивати пам’ять,швидкість,оперативність,мислення; виховувати бажання вчитися,почуття доброти,ввічливості та добрих манер.

Обладнання: відео-казка, презентація, робочі картки, мультимедійна дошка, QR-код.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Всі почули ви дзвінок,

Він покликав на урок.

Кожен з вас приготувався,

На перерві постарався.

- Діти , з яким настроєм ви завітали на урок, позначте в чаті і сигнальними картками.

ІІ. Повідомлення теми уроку

- Сьогодні на уроці ми не лише розв’язуватимемо приклади, рахуватимемо, мислитимемо, а й згадаємо добрі манери, слова ввічливості. Розвиватимемо в собі почуття доброти. Тема уроку:Пригоди учнів з добрими манерами у Країні Математики.

ІІІ. Контроль, корекція та закріплення знань.

- Діти, ви любите подорожувати? Це добре, бо сьогодні ми здійснимо подорож до країни Математики.( відео)

 

- Сьогодні вранці  нам надійшов лист. Давайте разом прочитаємо його!( читання листа)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Тож часу не гаймо, в подорож вирушаймо! Щоб потрапити в країну Математики треба відчинити вхідну браму. А код від неї — це периметр. Діти скажіть,якої форми брама?

Що потрібно зробити ,щоб знайти периметр?(додати довжину всіх сторін)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Мододці! Чудова робота!У нашому житті багато предметів мають форму прямокутника, трикутника,багатокутника....\А навіщо нам взагалі вміти визначати периметр?(для будівництва, пошиття одягу, встановлення паркану)

 

- Далі на нашому шляху зустрівся невихований ведмідь.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Давайте допоможемо ведмедеві вивчити чарівні слова! Вам потрібно розставити слова у порядку спадання, і тоді дізнаємося які слова забув Ведмідь -гультяй .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Правильно це слова прохання. А які слова прохання ви знаєте?(будь ласка, просимо, дозвольте,уклінно просимо...)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Молодці, і з цим заданням впоралися!  Аж ось ми дісталися болота. У трясовині борсаються вирази. Щоб їх врятувати ми маємо якомога швидше їх обчислити.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Хвилинка відпочинку.(музика С. Чекаліна)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Бадьорі і відпочилі рушаємо далі. Давайте разом зберемо на галявині букет, і подаруємо його  жителям країни Математика. Щоб не забували ввічливі слова і добрі манери.

- Намалюйте квітку, та на її пелюстках запишіть слова ввічливості.

Перейдіть за посиланням, яке я скинула в чат , та прикріпіть на дошку фото своєї квітки.

 

Діти, які у класі можуть скористатися  QR-кодом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV. Підсумок уроку

- Ось і завершилась наша подорож. У країні математика знову панує любов, злагода і добрі манери.

- Який висновок ви зробили з уроку?

Позначте у чаті та сигнальними картками, з яким настроєм ви повернулися додому.

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
23 жовтня 2023
Переглядів
117
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку