Урок
для 2 класу ЯДС(математика)
Вчитель початкових класів
Пархоменко Леся Віталіївна
Тема: Пригоди учнів з добрими манерами у Країні Математики.
Мета: закріпити навички додавання і віднімання чисел з переходом через розряд, вміння знаходити периметр геометричних фігур;розвивати пам’ять,швидкість,оперативність,мислення; виховувати бажання вчитися,почуття доброти,ввічливості та добрих манер.
Обладнання: відео-казка, презентація, робочі картки, мультимедійна дошка, QR-код.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Всі почули ви дзвінок,
Він покликав на урок.
Кожен з вас приготувався,
На перерві постарався.
- Діти , з яким настроєм ви завітали на урок, позначте в чаті і сигнальними картками.
ІІ. Повідомлення теми уроку
- Сьогодні на уроці ми не лише розв’язуватимемо приклади, рахуватимемо, мислитимемо, а й згадаємо добрі манери, слова ввічливості. Розвиватимемо в собі почуття доброти. Тема уроку:Пригоди учнів з добрими манерами у Країні Математики.
ІІІ. Контроль, корекція та закріплення знань.
- Діти, ви любите подорожувати? Це добре, бо сьогодні ми здійснимо подорож до країни Математики.( відео)
- Сьогодні вранці нам надійшов лист. Давайте разом прочитаємо його!( читання листа)
- Тож часу не гаймо, в подорож вирушаймо! Щоб потрапити в країну Математики треба відчинити вхідну браму. А код від неї — це периметр. Діти скажіть,якої форми брама?
Що потрібно зробити ,щоб знайти периметр?(додати довжину всіх сторін)
- Мододці! Чудова робота!У нашому житті багато предметів мають форму прямокутника, трикутника,багатокутника....\А навіщо нам взагалі вміти визначати периметр?(для будівництва, пошиття одягу, встановлення паркану)
- Далі на нашому шляху зустрівся невихований ведмідь.
- Давайте допоможемо ведмедеві вивчити чарівні слова! Вам потрібно розставити слова у порядку спадання, і тоді дізнаємося які слова забув Ведмідь -гультяй .
- Правильно це слова прохання. А які слова прохання ви знаєте?(будь ласка, просимо, дозвольте,уклінно просимо...)
- Молодці, і з цим заданням впоралися! Аж ось ми дісталися болота. У трясовині борсаються вирази. Щоб їх врятувати ми маємо якомога швидше їх обчислити.
- Хвилинка відпочинку.(музика С. Чекаліна)
- Бадьорі і відпочилі рушаємо далі. Давайте разом зберемо на галявині букет, і подаруємо його жителям країни Математика. Щоб не забували ввічливі слова і добрі манери.
- Намалюйте квітку, та на її пелюстках запишіть слова ввічливості.
Перейдіть за посиланням, яке я скинула в чат , та прикріпіть на дошку фото своєї квітки.
Діти, які у класі можуть скористатися QR-кодом.
ІV. Підсумок уроку
- Ось і завершилась наша подорож. У країні математика знову панує любов, злагода і добрі манери.
- Який висновок ви зробили з уроку?
Позначте у чаті та сигнальними картками, з яким настроєм ви повернулися додому.