1
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
«Харківський педагогічний інститут»
Факультет природничої, спеціальної і здоров'язбережувальної освіти.
ІНДЗ
на тему:
«Назва ІНДЗ»
Перевірила: |
|
|
Виконала |
|||
|
|
ст. групи: |
|
|||
(посада, ініціали та прізвище) |
|
|
||||
|
|
|
|
(ініціали та прізвище) |
||
(дата захисту) |
|
(підпис) |
|
|
||
Кількість балів: |
|
(підпис) |
||||
Відпов. темі: |
|
|
|
|
||
Оформлення: |
|
|
|
|
||
Оригінальність: |
|
|
|
|
||
Харків 2023
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. Огляд наукової літератури
1.1. Характеристика орнітофауни c. (Назва)
1.2. Екологічні особливості орнітоугрупувань
1.3. Птахи занесені у Червону книгу
РОЗДІЛ 2. Об’єкт і методи дослідження
2.3. Фізико-географічна характеристика району дослідження
РОЗДІЛ 3. Результати дослідження
3.1. Видовий склад птахів території дослідження
Висновки……………………………………………………………………....34
Список використаних джерел………………………………………………..37
ВСТУП
Видове різноманіття, висока чисельність, складна система зв'язків лісових птахів визначає їх важливу роль в житті лісових біоценозів.
До сторінки описати, чи проводили раніше подібні дослідження на інших територіях, що про це говорять науковці
Актуальність теми
Описати, чому ці дослідження важливо вивчати і що це дасть у подальшому для науковців, можна скористатися додатковою літературою…
Об'єкт дослідження – орнітофауна с. НАЗВА.
Предмет дослідження – явище або процес, що знаходиться в межах об'єкта та розглядається як елемент, частина об'єкта дослідження.
Мета роботи – дослідити орнітофауну с. НАЗВА Харківській області.
Відповідно до поставленої мети визначено задачі дослідження, що зумовлені необхідністю:
дослідити та порівняти терміни птахів у с. НАЗВА;
визначити…;
встановити особливості…;
завдань може бути і більше
Методи дослідження. У процесі виконання роботи використовувалися класичні та сучасні експериментальні методики в галузі біології, методи статистичної обробки отриманих первинних даних, метод спостережень, порівняння, вимірювання, підрахунку, узагальнення, аналізу та синтезу. (можна описати детально)
Наукова новизна. Вперше вивчення орнітофауни проводилися у с. НАЗВА. У ході досліджень розкрито особливості ....
Практичне значення одержаних результатів. Отримані результати можуть бути використані у викладанні курсів зоології хребетних, екології тварин та охорони природи для студентів біологічних спеціальностей, при організації екологічних досліджень учнів, для лісопаркового господарства та підвищення естетичної цінності парків. Матеріали досліджень можуть служити для розробки і проведення природоохоронних заходів, які дозволяють здійснювати науково обґрунтоване залучення і охорону птахів в антропогенних ландшафтах.
РОЗДІЛ 1. Огляд наукової літератури
1.1. Характеристика орнітофауни c. (Назва)
Опис взятий з літератури, яку ви знайдете, обов’язково зробити посилання.
1.2. Екологічні особливості орнітоугрупувань
Опис взятий з літератури, яку ви знайдете, обов’язково зробити посилання.
РОЗДІЛ 2. Матеріали і методи дослідження
2.1. Фізико-географічна характеристика району дослідження
Опис вашої території (рельєф, ґрунт, клімат, рослинний, тваринний світ).Можна додати карту або маршрут у вигляді рисунку.
2.2. Методи дослідження
Детально описати методику, тобто поетапно розписати проведену роботу. Які біологічні методи ви використовували? Програми? Маршрут?
РОЗДІЛ 3. Результати дослідження
3.1. Видовий склад птахів території дослідження
Таблиця 1.
№ |
Ряд |
Родина |
Рід |
Екологічна група |
Тип живлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
На основі таблиці із кількістю видів, можете розрахувати частку та побудувати діаграму ЯК ПРИКЛАД.
Рис. 1 Видова різноманітність птахів у с. НАЗВА
3.2. Охоронний статус птахів с. НАЗВА
Відповідно, аналізуючи охоронний статус птахів, які зустрічались під час дослідження у с. НАЗВА показав наступне: …яких видів більше належить до певної охоронної категорії, яких менше, пояснити причини (Табл. 2).
Таблиця 2.
Екологічні групи птахів с. НАЗВА
№ |
||||||
1 |
Anser anser |
|
|
3 |
1,2* |
|
2 |
Branta leucopsis |
|
|
2 |
1,2* |
|
3 |
Cygnus olor |
|
|
3 |
1,2* |
|
4 |
Bucephala clangula |
|
|
3 |
1,2* |
|
5 |
Aythya ferina |
|
|
3 |
1,2* |
|
6 |
Anas platyrhynchos |
|
|
3 |
1,2* |
|
7 |
Aix galericulata |
|
|
|
|
|
8 |
Fulica atra |
|
|
3 |
2* |
|
9 |
Columba livia |
|
|
3 |
|
|
10 |
Apus apus |
|
|
3 |
|
|
ВИСНОВКИ (відповідають завданням)
У ході наших досліджень встановлено, що …
Список використаних джерел