Приклад самоаналізу уроку інформатики.

Про матеріал

Щоб організувати увагу учнів, я застосувала прийом сюжетно рольової гри. Повідомила учням, що вони редактори, і зібралися на ділову зустріч, щоб поділитися один з одним професійною майстерністю.

Перегляд файлу

Самоаналіз уроку інформатики.

 

      Урок проходив з учнями 9 класу. В класі були присутні ---учнів.

Загальна тема уроку: «Обробка текстової інформації».

Тема уроку:  «Елементи вікна текстового редактора». Вона збігалась з темою запланованою в календарному плані. Форма проведення – ділова зустріч.

Тип уроку: Урок закріплення та формування вмінь та знань учнів.

     Щоб організувати увагу учнів, я застосувала  прийом  сюжетно рольової гри.  Повідомила учням, що вони редактори, і зібралися на ділову зустріч, щоб поділитися один з одним професійною майстерністю.            

     Учні були підготовлені до сприймання мети і завдань уроку. В доступної формі пояснила задачі, які були поставлені на уроці.

      На уроці використала програму Power Point: показ слайдів, за допомогою комп’ютера .  Застосувала  інтерактивні вправи та сучасні освітні технології.  В слайди включила різноманітний наглядний, демонстраційний матеріал, які були запропоновані учням в доступної формі.

      Презентація уроку складався  з 22 слайдів.  Кожний слайд відображав зміст уроку.  Даний зміст відповідав виховним особливостям дітей, їх індивідуальним якостям. Матеріал, який  використовувала на уроці, пов’язаний із життям, практикою, досвідом учнів, він сприяє розвитку творчого, самостійного мислення.  Щоб учні активніше включалися до роботи, а навчальний матеріал був засвоєний на уроці, використала різноманітні форми навчальної діяльності:

- виклад навчального матеріалу в незвичайній формі ділової зустрічі,

 - використання ігрових форм,

- роботу в групах,

- організацію самостійної роботи із комп’ютером.

     Робота учнів за комп’ютером полягав у фронтально-індивідуальному виконанні вправ і практичних завдань.  

Завдання були складені з врахуванням розумових особливостей учнів:

 - формували логічне та алгоритмічне мислення,

- розвивали навички роботи з комп’ютером.

    В кінці уроку учні вчилися самостійно робити загальний висновок. Були підведені підсумки уроку, рефлексія.

Оцінювання учнів було здійснено за допомогою нагород – смайликів. Кожний смайлик  оцінював учнів за активність, уважність,  правильні  та повні відповіді на уроці.

Домашнє завдання було запропоноване дітям теж в незвичайної формі. Треба було знайти в магічному колі, як можна більше слів, та надрукувати їх.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Коломієць Анна Дмитрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Інформатика, 9 клас, Інші матеріали
Інкл
Додано
26 серпня 2018
Переглядів
5494
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку