Поняття про комп'ютерні віруси. Класифікація вірусів. Антивірусні програми.
Перед проведенням цього уроку, потрібно створити в Інтернеті кросворд (в Excel, чи в Word за допомогою форм). Клас потрібно розділити на дві групи, кожній групі заздалегідь дати завдання, яке вони виконують за допомогою пошукових систем.
Інформатика 9 клас
Перед проведенням цього уроку, потрібно створити в Інтернеті кросворд (в Excel, чи в Word за допомогою форм). Клас потрібно розділити на дві групи, кожній групі заздалегідь дати завдання, яке вони виконують за допомогою пошукових систем.
Тема: Поняття про комп’ютерні віруси. Класифікація вірусів. Антивірусні програми.
Мета:
Тип уроку: конференція
Обладнання: Мережа Інтернет, комп’ютери класу, пам’ятки про роботу з антивірусом, картки для заповнення.
Хід уроку
Сьогодні день, який ніколи більше не повториться, як би не змінювався хід історичних подій. Тож прожити його потрібно неповторно і не ординарно.
У такий незвичайний день випала нагода попрацювати нам із вами. Тож я бажаю вам «Доброго дня!»
Як ви вважаєте, які три якості необхідні для того, щоб людина була освіченою у повному розумінні? (очікувана відповідь: знання, звичка мислити, благородні почуття) Так, хто мало знає — той невіглас, хто не звик мислити — той грубий і тупий, у кого немає благородних почуттів — той убогий і ниций. Тому я бажаю вам бути освіченими у повному розумінні цього слова. І наш урок буде ще однією сходинкою до цього.
Якщо людина не повторює те, що знає, то рівень її розвитку прямує до нуля. Щоб це не сталося із нами давайте повторимо вивчену інформацію, яка знадобиться нам на сьогоднішньому уроці.
|
|
|
|
|
1. |
Д |
И |
С |
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
П |
Р |
О |
Г |
Р |
А |
М |
А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
М |
Е |
Р |
Е |
Ж |
А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
П |
А |
М |
Я |
Т |
Ь |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
К |
О |
М |
П |
Ю |
Т |
Е |
Р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
І |
Н |
Т |
Е |
Р |
Н |
Е |
Т |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
Д |
И |
С |
К |
Е |
Т |
А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
Р |
О |
З |
Ш |
И |
Р |
Е |
Н |
Н |
Я |
|
|
|
|
|
9. |
З |
А |
В |
А |
Н |
Т |
А |
Ж |
Е |
Н |
Н |
Я |
|
|
|
10. |
І |
Н |
Ф |
О |
Р |
М |
А |
Т |
И |
К |
А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. |
Ф |
А |
Й |
Л |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12. |
В |
І |
Н |
Ч |
Е |
С |
Т |
Е |
Р |
|
|
|
|
13. |
О |
П |
Е |
Р |
А |
Ц |
І |
Й |
Н |
А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14. |
І |
Н |
Ф |
О |
Р |
М |
А |
Ц |
І |
Я |
|
|
|
|
|
|
|
15. |
К |
О |
Р |
И |
С |
Т |
У |
В |
А |
Ч |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16. |
Д |
И |
С |
К |
О |
В |
О |
Д |
|
|
|
|
Питання до кросворда:
Завдання виконано і кросворд повністю розгаданий. У виділених клітинках ви зможете прочитати поняття, яке буде ключовим на сьогоднішньому уроці «комп’ютерний вірус».
А тема уроку звучить так:
«Поняття про комп’ютерні віруси. Класифікація вірусів. Антивірусні програми».
Сьогоднішній урок допоможе вам в майбутньому захистити свій комп’ютер від загрози зникнення інформації, та дасть можливість уявити себе в ролі хакера захисника.
І після уроку ви:
будете знати:
розвинути:
виховувати в собі:
А працювати пропоную вам користуючись епіграфом:
Пора перестати чекати несподіваних подарунків від життя, а самому робити життя
римський філософ
Марк Аврелій
Оскільки урок наш незвичайний, то і проведемо його не традиційно у формі науково-практичної конференції.
Клас поділено на 2 групи:
Під час виступів учасників конференції, учні заповнюють схеми: «Комп’ютерні віруси. Класифікація вірусів», «Антивірусні програми».
Зачитуються повідомлення І і ІІ груп
І група: Віруси.
ІІ група: Антивірусні програми.
Законспектувати результати до зошитів.
Керівникам груп здати пропозиції щодо оцінювання кожного із учасників конференції.
І.Т. Зарецька, А.М. Гуржій, О.Ю. Соколов Інформатика частина 1 §12(ст.305-308).
Опрацювати матеріал та скласти алгоритм роботи антивірусної програми.