Організаційний момент.1. Привітання вчителя. Створення позитивного емоційного настрою в класі. Вправа «Подаруй посмішку» У кожного з вас в класі є друг або людина з якою вам приємно спілкуватися. Погляньте на неї. Посміхніться. Нехай тепло ваших посмішок зігріє ваші серця. Пронесіть позитивні емоції крізь весь наш урок і нехай вони допоможуть вам здобути нові знання. Усі сідайте тихо, діти. Домовляймось — не шуміти, Руку гарно підіймати, На уроці не дрімати, А знання мерщій хапати — Щоб не було нам мороки. Всі готові до уроку? Тож, гаразд. Часу не гаймо І урок розпочинаймо!
Важлива дуже ця частина мовиЇї нам треба знать обов’язково. Слова ці цілий світ нам розкривають,Іменників ознаки називають. Якби не ці слова, ми б і не знали. Що світ – чудовий, а життя – щасливе. Мотивація навчальної діяльності- Сьогодні ми ознайомимося зі словами, які називають ознаки предмета, будемо вчитися ставити до них питання. Повторення девізу уроку. Думати – швидко. Виконувати – чітко. Писати – каліграфічно. В дорогу час вирушати і про прикметник все згадати Що призабули – повторити, Як слід знання всі закріпити.
Робота над новим матеріалом.1. Вправа «Гранування» Асоціативний кущ.-Хто пам’ятає, що таке прикметник?2. Повідомлення довідкового бюро ( вірш про іменник) В іменника прикметник є,Який підкреслить щось своє. Предмет охарактеризує, І кольорово розмалюєВін наче фарби кольорові Яскраві, гарні, пречудові.3. Відгадайте загадку Влітку сіренький Взимку біленький Довгі вуха маєШвидко в ліс стрибає.-Які слова допомогли вам відгадати?-Це – прикметник.
Гра « Подай сигнал». Послухайте вірш плесніть у долоні, коли почуєте прикметник Прикметник — це частина мови,без неї нам не обійтись. Ти вслухайсь в слово пречудове, йому, як другові, всміхнись. Земля — ласкава, люба, рідна, а сонце — щире, золоте, а небо — лагідне, погідне, життя — прекрасне, молоде. А очі в мами — добрі, ніжні, а голос — чистий і дзвінкий, а руки — теплі і надійні, а погляд — сонячний, ясний. Квітки у полі — білі, сині, червоні, жовті, голубі. Хмарки у небі бистрокрилі, весняні, літні, зимові. Усі ознаки називає прикметник як частина мови. І жодної не обминають слова ці, справді пречудові. (Л. Лужецька)
Бліц-опитування. Що таке прикметник?(Кубування) Це кубик не простий,Це кубик чарівний,Він доріжки прокладаєВаші знання перевіряє.«Закінчи речення !»Прикметник – це?----------------------Відповідають на питання –----------------------Вказують на – ------------------------------Зв’язаний з – ----------------------------------Рефлексія