Пріоритети дистанційного навчання

Про матеріал
Перехід до моделі «дистанційного навчання» є переходом від верховенства педагога до верховенства учня. Ті, що навчаються перестають бути пасивними учасниками освітнього процесу, відповідальність за знання покладається на їх плечі, що дає стимул для подальшої творчості, направляючи процес навчання в русло практичного застосування отриманих знань. Тож ті, хто навчається в класі із задоволенням - навчається і дистанційно, досягаючи верхівки освітнього процесу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Прийоми і методи виконання умов НУШ у процесі дистанційного навчання. Вчитель: Тараненко А. А.

Номер слайду 2

УЧЕНЬ - активний учасник навчальної діяльностіУЧИТЕЛЬ – спрямовуюча ланка

Номер слайду 3

Я САМ!ПлануваннядіяльностіВтілюванняідей. Шукачістини. Критичнемислення. Активний добувальникзнань. Розробник. Першовідкривач

Номер слайду 4

  Дистанційне навчання може бути реалізовано через дистанційну форму як окрему форму здобуття освіти або технології дистанційного навчання для забезпечення навчання за різними формами, їх поєднання. Навчальний час у разі організації здобуття освіти за дистанційною формою встановлює заклад освіти:на рівні початкової освіти – не більше 50% сумарної кількості навчальних годин інваріантного та варіативного складників навчального плану за типовою освітньою програмою;

Номер слайду 5

Суть дістанційного навчання. Традиційний урок«Дистанційний» урок

Номер слайду 6

Моє дистанційне навчання є таким: Відеоконференція, де йде інтерактивне спілування. Робота з електронними підручниками, виконання вправ, обговорення, корекційна робота. Узагальнення навичок опрацьовування кюар кодів та їх самостійного використовування. Створення власної онлайн дошки. Робота з інтерактивною PADLET дошкою. Робота з Інтернет ресурсом http://learningapps.org/user/taldukinaua

Номер слайду 7

Відеоконференція

Номер слайду 8

Робота з електронними підручниками

Номер слайду 9

QR коди

Номер слайду 10

Створення власної онлай-дошки

Номер слайду 11

Робота з интерактивною PADLET дошкою

Номер слайду 12

Роботи з інтернет ресурсом http://learningapps.org/user/taldukinaua

Номер слайду 13

Виховна робота:«Привітання з Днем народження»

Номер слайду 14

узагальнює, конструює, комбінує,інтегрує, створює, висловлює гіпотезукритично оцінює, вибирає, тестує,робить висновки, приймає рішенняаналізує, знаходить зв'язок, класифікує, порівнює, групує, систематизуєвикористовує, вирішує, експериментує,робить прогнозпояснює, описує своїми словами, доводить, наводить прикладиперераховує, відтворює, показує, представляє, демонструє, згадуєНа звичайному уроці важко досягти високого рівня володіння учнями матеріалом. Піраміда Блума. ОЦІНКА

Номер слайду 15

Дистанційне навчання сприяє реалізації з формуванням і розвитком у учнів актуальних в XXI столітті компетенційвідповідальність і лідерствотворчий підхід і новаторствокритичнемисленняздатність вирішувати проблемикомунікабельність і співробітництвоінформаційна грамотністьгнучкість і здатність  до адаптаціїинициативность и самостоятельность

Номер слайду 16

Перехід до моделі «дистанційного навчання» є переходом від верховенства педагога до верховенства учня. Ті, що навчаються перестають бути пасивними учасниками освітнього процесу, відповідальність за знання покладається на їх плечі, що дає стимул для подальшої творчості, направляючи процес навчання в русло практичного застосування отриманих знань. Тож ті, хто навчається в класі із задоволенням - навчається і дистанційно, досягаючи верхівки освітнього процесу.

pptx
Додано
17 жовтня 2021
Переглядів
469
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку