"Природні зони Америки"

Про матеріал
Дана презентація дасть уявлення учням про особливості природних зон Південної Америки, надати учням систему знань про рослинний і тваринний світ материка, сприяти поглибленню розуміння учнями причин виникнення висотної поясності; продовжити формувати в учнів уміння користуватися раніше набутими знаннями, самостійно добувати знання з різних джерел, уміння самостійно мислити; виховувати самостійність, культуру спілкування.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Тема уроку: Природні зони Південної Америки Мета: дати уявлення учням про особливості природних зон Південної Америки, надати учням систему знань про рослинний і тваринний світ материка, сприяти поглибленню розуміння учнями причин виникнення висотної поясності; продовжити формувати вучнів уміння користуватися раніше набутими знаннями, самостійно добувати знання з різних джерел, уміння самостійно мислити; виховувати самостійність, культуру спілкування.

Номер слайду 3

Назва природної зони Клімат Грунти Рослинність Тваринний світ 1. Вологі екваторіальні ліси (сельва) 2. Савани: а) на півночі- льянос б) на півдні – кампос 3. Степи (пампа)     4. Напівпустелі та пустелі: а) на півдні материка – Патагонія; б) на західному узбережжі – пустеля Атакама 5. Висотна поясність в Андах Природні зони Південної Америки

Номер слайду 4

№ ПІБ Географічний футбол Відповідь - захист Хвилинка-цікавинка Активність на уроці Бал розуміння матеріалу 1 2 3 4 5 Картка оцінювання роботи в групі

Номер слайду 5

План характеристики природної зони   1. Географічне положення 2. Клімат 3. Ґрунти 4. Рослинність 5. Тваринний світ 6. Зміна природних комплексів людиною

Номер слайду 6

Сельва 2

Номер слайду 7

Вікторія-регія росте в тихих затонах і має найбільше (до 2 м у діаметрі) листя серед водних рослин. Листок витримує вантаж до 50 кг. З кореневищем листок зв'язаний черешком довжиною понад 4 м. Квітка велика: 35 см у діаметрі. Вікторія-регія (амазонська лілія) 2 Р О С Л И Н Н І С Т Ь

Номер слайду 8

Підсічно-вогняна система землеробства продовжує знищувати амазонську сельву продовж тривалого часу. Де колись був дикий ліс – тепер рисові та кукурудзяні поля, пасовища для худоби. Багато дерев загинуло при будівництві Трансамазонського шосе, що перетинає всю сельву зі сходу на захід. Так площа сельви уже скоротилася на третину. А екваторіальний ліс – це “зелені легені” нашої планети. 2

Номер слайду 9

Льянос Кампос Типи саван 2

Номер слайду 10

Савани та рідколісся зазнають опустелювання через недосконалу систему землеробства. Скорочується площа саван при будівництві міст та розробці родовищ корисних копалин. 2 Савана Уругваю

Номер слайду 11

Пампа 2

Номер слайду 12

Степи (пампа) майже не збереглися у природному стані. Вони були розорані через родючі ґрунти. 2 Савана Уругваю

Номер слайду 13

Пампа 2

Номер слайду 14

Г і л е ї 1200 м Гірські ліси (хінне дерево, кока, ліани, бамбук...) 2900 м Криволісся 3800 м Високогірні луки (“парамос”) 4200 м Льодовики Анди Чилі, національний парк Вільярріка 2

Номер слайду 15

Сельва (Гілеї) Савани Степи Напівпустелі Анди ЯКИЙ ПРИРОДНИЙ КОМПЛЕКС: 1. Є найбільшим за площею на материку? 2. Називають в Південній Америці пампою? 6. Майже не зберігся у природному стані? 4. Є місцем існування лам, шиншили, кондора, очкового ведмедя? 5. Є місцем існування мурахоїда, дикобраза, броненосця? 3. Має сезон дощів та сезон засухи? 7. Має червоно-жовті ферраллітні малородючі ґрунти? 8. Має місцеву назву “льянос”? 10. Сильно постраждала через підсічно-вогняну систему землеробства? 9. Є місцем існування гризунів, таких як мара, віскача? 11. Має місцеву назву “кампос”? 12. Є місцем життя лінивця, анаконди, капібари, оцелота? 2

Номер слайду 16

Араукарія

ppt
До підручника
Географія 7 клас (Чернов Б.О., Стадник О.Г., Миколів І.М.)
Додано
27 вересня
Переглядів
71
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку