Природознавство
(за підручником Т.Г. Гільберг, Т.В. Сак)
Вид перевірки |
4 клас |
|
І сем. |
ІІ сем. |
|
Контрольна робота |
3 |
3 |
Екскурсія |
1 |
1 |
№ |
Тема уроку |
Кількість годин |
Дата
|
Корекція
|
|
Тема 1.Всесвіт і Сонячна система |
13 |
|
|
1 |
Вступ. Уявлення давніх людей про Землю і Всесвіт |
1 |
|
|
2 |
Склад Сонячної системи: Сонце, великі та карликові планети, космічні тіла. |
1 |
|
|
3 |
Земля – планета Сонячної системи |
1 |
|
|
4 |
Теплові пояси. Вплив Сонця на різноманітність природи Землі. |
1 |
|
|
5 |
Добовий і річний рух Землі. |
1 |
|
|
6 |
Місяць – природний супутник Землі |
1 |
|
|
7 |
Сузір’я. |
1 |
|
|
8 |
Велика та Мала Ведмедиця. |
1 |
|
|
9 |
Полярна Зоря. |
1 |
|
|
10 |
Молочний шлях – наша Галактика. |
1 |
|
|
11 |
Сучасні уявлення про Всесвіт. |
1 |
|
|
12 |
Перевір свої досягнення: Що ти знаєш про Всесвіт? Контрольна робота №1. |
1 |
|
|
13 |
Аналіз контрольної роботи. Навчальний проект „Крижані велетні” (про Юпітер, Сатурн, Нептун, Уран). |
7 |
|
|
|
Тема 2.План і карта |
8 |
|
|
14 |
Горизонт, сторони горизонту. |
1 |
|
|
15 |
Орієнтування на місцевості за Сонцем, місцевими ознаками. |
1 |
|
|
16 |
Орієнтування на місцевості за компасом |
1 |
|
|
17 |
Урок-екскурсія. Визначення сторін горизонту за Сонцем, компасом або місцевими ознаками. |
1 |
|
|
18 |
Зображення місцевості на плані, умовні знаки. Масштаб Практична робота. Читання плану місцевості |
1 |
|
|
19 |
Географічна карта, умовні знаки на карті. Практична робота. Читання карти. |
1 |
|
|
20 |
Перевір свої досягнення: Що ти знаєш про план і карту? Контрольна робота №2. |
1 |
|
|
21 |
Аналіз контрольної роботи. Робота з планом і картою. Практична робота. Порівняння плану та карти .Тема |
1 |
|
|
|
Тема 3 . Природа материків і океанів |
1 |
|
|
22 |
Населення Землі.. |
1 |
|
|
23 |
Умови життя на Землі |
1 |
|
|
24 |
Материки і океани. Практична робота. Читання карти світу, позначення на контурній карті назв материків і океанів |
1 |
|
|
25 |
Особливості природи Тихого океану |
1 |
|
|
26 |
Особливості природи Атлантичного океану |
1 |
|
|
27 |
Особливості природи Індійського океану |
1 |
|
|
28 |
Особливості природи Північного Льодовитого океану. |
1 |
|
|
29 |
Практична робота. Ознайомлення з картою світу, вивчення материків та океанів з використанням електронних ресурсів |
1 |
|
|
30 |
Перевір свої досягнення: Що ти знаєш про природу океанів? Контрольна робота №3. |
1 |
|
|
31 |
Аналіз контрольної роботи. Навчальний проект. «Земля – планета «Вода» (природа океанів) |
1 |
|
|
32 |
Особливості природи материків Землі. |
1 |
|
|
33 |
Євразія |
1 |
|
|
34 |
Навчальний проект «Ми живемо в Євразії» |
1 |
|
|
35 |
Африка |
1 |
|
|
36 |
Навчальний проект. «Розмаїта Африка» |
1 |
|
|
37 |
Північна Америка |
1 |
|
|
38 |
Навчальний проект «Такі різні Америки» |
1 |
|
|
39 |
Австралія |
1 |
|
|
40 |
Навчальний проект «Цікавий світ Австралії» |
1 |
|
|
41 |
Антарктида |
1 |
|
|
42 |
Навчальний проект «Подорож Антарктидою» |
1 |
|
|
43 |
Перевір свої досягнення: Що ти знаєш про природу материків? Тема |
1 |
|
|
|
Тема 4 . Природа України |
|
|
|
44 |
Україна на карті світу. Карта України. Практична робота. Позначення на контурній карті столиці та міст України |
|
|
|
45 |
Практична робота. Подорож Україною з використанням електронних ресурсів |
|
|
|
46 |
Форми земної поверхні. Практична робота. Позначення на контурній карті основних форм земної поверхні |
|
|
|
47 |
Рівнини і гори в Україні і в рідному краї. |
|
|
|
48 |
Корисні копалини України |
|
|
|
49 |
Перевір свої знання: що ти знаєш про форми земної поверхні та корисні копалини України. Контрольна робота №4. |
|
|
|
50 |
Аналіз контрольної роботи. Водойми України, їхнє використання та значення. Практична робота. Позначення на контурній карті водойм України |
|
|
|
51 |
Природні та штучні водойми (річки, озера, ставки, водосховища, болота, моря, джерела) |
|
|
|
52 |
Рівнини та гірські річки. |
|
|
|
53 |
Чорне і Азовське моря. |
|
|
|
54 |
Використання і охорона природних багатств водойм. |
|
|
|
55 |
Перевір свої знання: що ти знаєш про водойми України. Контрольна робота №5. Тема |
|
|
|
56 |
Аналіз контрольної роботи. Ґрунти України. |
|
|
|
57 |
Охорона ґрунтів. |
|
|
|
58 |
Природні зони України |
|
|
|
59 |
Мішані ліси |
|
|
|
60 |
Лісостеп |
|
|
|
61 |
Степ |
|
|
|
62 |
Гори |
|
|
|
63 |
Карпати |
|
|
|
64 |
Кримські гори |
|
|
|
65 |
Урок – екскурсія. Ознайомлення з формами рельєфу, водоймами, рослинним та тваринним світом, ґрунтами рідного краю. |
|
|
|
66 |
Перевір свої знання: що ти знаєш про ґрунт та природні зони України. Контрольна робота №6. |
|
|
|
67 |
Аналіз контрольної роботи. Навчальний проект : «Добра справа для природи» |
|
|
|
68 |
Узагальнення та систематизація знань учнів. Підсумок за рік. Тема. |
|
|
|