Прісна та морська вода.Використання прісної і морської води людиною

Про матеріал
Презентація. Прісна та морська вода. Використання прісної і морської води людиною.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Прісна та морська вода. Використання прісної і морської води людиною Виконала вчитель 3-Б класу, ЗОШ №9, м. Ізмаїла. Гордієнко Інна Михайлівна

Номер слайду 2

Завдання уроку: Вияснимо, якої води більше на Землі – прісної чи солоної Познайомимося з водними багатствами України Проведемо дослідницький практикум: як опріснити воду Виконала вчитель 3-Б класу, ЗОШ №9, м. Ізмаїла. Гордієнко Інна Михайлівна

Номер слайду 3

Чи знаєш ти, чим морська вода відрізняється від прісної? Головна властивість морської води – це її солоність. На Землі переважає солона вода морів і океанів. Середня солоність Світового океану – 35% Солоність – це кількість мінеральних речовин, розчинених у 1літрі води. Виконала вчитель 3-Б класу, ЗОШ №9, м. Ізмаїла. Гордієнко Інна Михайлівна

Номер слайду 4

Практична робота Розчинимо у літровій банці сіль ( 1 столова ложка містить 30 грамів солі, 1 чайна ложка -10 грамів). Перемішаємо її. Скільки солі треба всипати в банку 1 л? Виконала вчитель 3-Б класу, ЗОШ №9, м. Ізмаїла. Гордієнко Інна Михайлівна

Номер слайду 5

Чому дощова вода прісна? В природі вода нагрівається і випаровується за допомогою сонячного проміння. Розчинені в океані речовини залишаються, в атмосферу з океану поступає тільки прісна вода. Тому атмосферні опади (сніг, дощ) не мають солей Виконала вчитель 3-Б класу, ЗОШ №9, м. Ізмаїла. Гордієнко Інна Михайлівна

Номер слайду 6

Водойми Джерела Річки Болота Озера Моря Водосховища Ставки Канали Природні і штучні Виконала вчитель 3-Б класу, ЗОШ №9, м. Ізмаїла. Гордієнко Інна Михайлівна

Номер слайду 7

Водні багатства України Дніпро - найбільша річка України, її довжина 2280км Виконала вчитель 3-Б класу, ЗОШ №9, м. Ізмаїла. Гордієнко Інна Михайлівна

Номер слайду 8

Використання води з річки Дніпро Назва річки «Дніпро» вперше зустрічається в літературних пам’ятках першої половини IV століття нашої ери. Походить від давньосхідноіранського «велика ріка». Дніпро – третя за довжиною і площею басейну ріка Європи (після Волги і Дунаю). Довжина ріки – 2201 км (у межах України 981 км), площа басейну 504 тис. кв. км. У басейні Дніпра близько 32 тисяч водотоків, серед яких 89 – ріки завдовжки 100 км і більше. Водні ресурси басейну Дніпра становлять близько 80% загальноукраїнських. Дві третини території країни забезпечує Дніпро водою, зокрема 30 млн людей, 50 великих міст і промислових центрів користуються водою Дніпра. На Дніпрі розташовані українські міста Київ, Канів, Черкаси, Кременчук, Кам’янське, Дніпро, Запоріжжя, Нікополь, Херсон. Виконала вчитель 3-Б класу, ЗОШ №9, м. Ізмаїла. Гордієнко Інна Михайлівна

Номер слайду 9

Найбільше прісноводне озеро України - Ялпуг Виконала вчитель 3-Б класу, ЗОШ №9, м. Ізмаїла. Гордієнко Інна Михайлівна

Номер слайду 10

Використання води людиною з озера Ялплуг Найбільше лиманове озеро на території України знаходиться в Одеській області біля міста Болград. Воно прісне, його довжина - 39 км, ширина - до 15 км, а найбільша глибина - 5,5 м. Площа Ялпуга приблизно рівна 149 кмІ і воно розташоване на території трьох районів, а саме: Ізмаїльського, Болградського та Ренійського. У південній частині озера є протоку, який веде до ще одного бессарабському озеру - Кугурлуй. Підземне джерело озера Ялпуг знаходиться в Молдові в однойменному селі Ялпуг. Висота над рівнем моря становить всього 2,4 м. Даний водойму є єдиним, що постачають водою місто Болград. Виконала вчитель 3-Б класу, ЗОШ №9, м. Ізмаїла. Гордієнко Інна Михайлівна

Номер слайду 11

Виконала вчитель 3-Б класу, ЗОШ №9, м. Ізмаїла. Гордієнко Інна Михайлівна

Номер слайду 12

Високогірне озеро - Синевир, морське око Карпат Виконала вчитель 3-Б класу, ЗОШ №9, м. Ізмаїла. Гордієнко Інна Михайлівна

Номер слайду 13

Чорне море Чорне море є природним кордоном України з півдня, одночасно воно пов'язує її зі світом. Цим шляхом від початку її історії проходили з півдня економічні, політичні і культурні впливи; завдяки річкам, що течуть до Чорного моря (Дунай, Дністер, Буг і насамперед Дніпро, а на східних межах України Дон), вони могли легко сягати в глибину українських земель. Чорноморський басейн багатий на біологічні ресурси; найбільше значення має вилов риби (близько 1 млн тон щороку). Виконала вчитель 3-Б класу, ЗОШ №9, м. Ізмаїла. Гордієнко Інна Михайлівна

Номер слайду 14

Азовське море - саме мілке море в світі – найглибше місце 14, 5 м Азовське море. За своїми розмірами — це одне з найменших морів світу. Його площа 39,1 тис. квадратних кілометрів. З 2686 км берегової лінії більша частина припадає на Україну.

Номер слайду 15

В Азовському морі водяться риби багатьох видів. Серед них промислове значення мають тюлька, хамса, судак, камбала, лящ, тараня, оселедці, севрюга, осетр тощо. У зв'язку із зростанням солоності і погіршенням умов для нересту продуктивність риб різних видів та їх вилов з кожним роком зменшуються. Своєрідною коморою хімічної сировини є Сиваш — затока Азовського моря. Через мілководність і велике випарування його вода перетворюється у ропу, де риба жити не може. Ропу Сиваша використовують для добування кухонної солі, йоду, брому, соди, мірабіліту. Південне положення Чорного й Азовського морів, сприятливі кліматичні умови, піщані пляжі роблять Азово-Чорно-морське узбережжя одним з найважливіших курортно-рекреаційних районів країни. Виконала вчитель 3-Б класу, ЗОШ №9, м. Ізмаїла. Гордієнко Інна Михайлівна

Номер слайду 16

Найбільші запаси прісної води знаходяться у річках Дністер Південний Буг Виконала вчитель 3-Б класу, ЗОШ №9, м. Ізмаїла. Гордієнко Інна Михайлівна

Номер слайду 17

Дунай – протікає через 10 європейських країн Сіверський Донець, йому загрожує екологічна катастрофа Виконала вчитель 3-Б класу, ЗОШ №9, м. Ізмаїла. Гордієнко Інна Михайлівна

Номер слайду 18

Робота у зошиті ст. 9 Виконала вчитель 3-Б класу, ЗОШ №9, м. Ізмаїла. Гордієнко Інна Михайлівна

Номер слайду 19

Як опріснити воду Проведемо експеримент: виморожування Приготуємо 2 пластикові пляшки одного розміру. Першу наповнимо чистою водою, другу брудною. Поставимо їх у морозильну камеру на 6 годин. Розглянемо уміст пляшок і зробимо висновок. Виконала вчитель 3-Б класу, ЗОШ №9, м. Ізмаїла. Гордієнко Інна Михайлівна

Номер слайду 20

Джерела: / Виконала вчитель 3-Б класу, ЗОШ №9, м. Ізмаїла. Гордієнко Інна Михайлівна

Номер слайду 21

Підсумок уроку. Виконала вчитель 3-Б класу, ЗОШ №9, м. Ізмаїла. Гордієнко Інна Михайлівна

Номер слайду 22

Домашнє завдання ст. 25-28 читать. Виконала вчитель 3-Б класу, ЗОШ №9, м. Ізмаїла. Гордієнко Інна Михайлівна

ppt
Додано
19 листопада 2019
Переглядів
3404
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку