Прийом та передача м′яча на місці та в русі. Нижня бокова подача. Міні-волейбол.

Про матеріал
Урок стане у нагоді вчителям, які проводять уроки фізичної культури у 7 класах, керівникам методичних об’єднань. Міні-волейбол.
Перегляд файлу

 

                                                                                    7  клас

ТЕМА  УРОКУ: Прийом та передача м′яча на місці та в русі. Нижня бокова подача.

                                                                              Міні-волейбол.

ЗАВДАННЯ УРОКУ:  1. Навчити прийому та передачі м′яча на місці та в русі.

                                             2.Вдосконалювати техніку  нижньої бокової подачі м′яча.

                                             3. Закріпити знання про волейбол як спортивну гру, основні правила та

                                                  прийоми гри.

                                              4. Розвивати  у дітей інтерес до змагань, вміння працювати в групах.

Місце проведення: спортивна зала.

Обладнання: волейбольні м′ячі, гантелі, плакат з ребусом, чорний ящик, музикальний центр.

 

                                                                              Хід уроку

І. Основна частина.

      1. Шикування учнів у шеренгу, привітання, опитування про стан здоров′я учнів .

     2.Ознайомлення із завданнями уроку. Бесіда про дотримання правил  ТБ.

     3.Поділ класу на 2 групи (команди).

  Повідомлення учителя про види робіт на уроці, про участь у відомих телевізійних передачах:

«У ритмі музики» : звучить музика. Команди виконують розминкові вправи у ритмі музики, слідкуючи за діями капітанів. Вправи виконуються спочатку  без предметів, а потім з гантелями.

(Оцінюється кількість вправ, синхронність виконання).

4. « Що? Де? Коли?»: Учитель пояснює правила гри. Стіл поділений на сектори із запитаннями  про історію розвитку волейболу, правила та прийоми гри.

1-й сектор «Чорний ящик» -назвати предмет, який знаходиться у ящику: без цього предмету не проводяться жодні офіційні ігри з волейболу, з використанням цього предмету розпочинається гра.

2-й   сектор « Бліц-запитання» -три запитання, на які капітани команд швидко дають відповідь:

  1. Скільки часу відводиться на подачу мяча?
  2. Скільки торкань мяча дозволяється під час гри?
  3. Скільки волейболістів грають одночасно на площадці?
  1. Де зародилася спортивна гра у волейбол?
  2. Де виконується подача мяча?
  3. Де відбувся перший чемпіонат України?

   3-й сектор «Стойки волейболіста». Які стойки використовуються волейболістами під час гри?

   4-й сектор « Основні прийоми гри». Які основні прийоми гри  у волейбол?

   5-й сектор «Передачі мяча». Які розрізняють передачі мяча?

   6-й сектор «Мяч». Чим відрізняється волейбольний мяч для гри у чоловіків і жінок?

ІІ. Основна частина.

 Повідомлення учителя про участь команд  у передачі

    « На спортивних аренах»: команди змагаються у трьох видах:

  1.Виконання передач у парах.

   2.Виконання  нижньої бокової подачі .

  3. Подача мяча  однією командою . прийом –іншою.

 4. Гра у міні-волейбол.

ІІІ. Зак4лючна частина.

  1.  Передача «У світі цікавого»:  розгадування ребуса, у якому зашифровано прізвище відомого волейболіста Шосткинщини О. Сорокалета.

  ′2. Нагородження команди-переможця.

  3. Бесіда: чи виконали завдання уроку?  Чи отримали задоволення від уроку? Яке самопочуття?

 

                                                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Скільки часу відводиться на подачу мяча?
  2. Скільки торкань мяча дозволяється під час гри?
  3. Скільки волейболістів грають одночасно на площадці?

 

 

 

1. Де зародилася спортивна гра у волейбол?    

2. Де виконується подача мяча?

3. Де відбувся перший чемпіонат України?

 

 

           Які стойки використовуються волейболістами під час гри?

 

 

                       Які розрізняють передачі мяча?

 

 

                        Які основні прийоми гри  у волейбол?

 

 

   

Чим відрізняється волейбольний мяч для гри у чоловіків і жінок?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Без цього предмета не проводяться жодні офіційні  ігри з волейболу. З вик

ористанням цього предмета     розпочинається гра.           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Комунальний заклад «Ображіївський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа

І-І ІІ ступенів імені І. М. Кожедуба – дошкільний навчальний заклад Шосткинської міської

ради Сумської області»

 

 

 

 

 

 

   

                       

         

           Календарно-тематичне планування

                    з фізичної               культури

                 на 2023 -  2024 навчальний рік

                                           

 

                                          

                                              Учитель Михайличенко М.В.

 

 

 

                                  Розглянуто на за сіданні МО учителів

                                                      Протокол № 1 від  «    »  09            2023 р.

                                                      

 

 

 

 

 

                                                                                       «Погоджено»

                                                                          Заступник директора з НВР

                                                                            _________Ю. М. Музика

                                                                            «    » 09.2023 р.

                                                                              ________ Ю. М. Музика

                                                                              «     » 01.2024 р.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 січня
Переглядів
114
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку